LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Matthijs Diepenhorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2018 11:15

Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door Matthijs Diepenhorst »

Hallo,

Ik zie op dit forum enorm veel problemen met Cashback acties. Ikzelf heb net een Nokia 7 telefoon gekocht voor 349 euro. 50 Euro cashback. Ik gaf bij de aankoop al aan dat ik niet zulke goede ervaringen heb met dergelijke acties, maar de verkoper zei, nee hoor deze werkt goed.

Nou, thuis gekomen, invullen. Werkt de website niet. Bij het uploaden van het kassabonnetje geeft de website een foutmelding. Van alles geprobeerd (verschillende computers en tablets, verschillende browsers, en verschillende typen bijlagen). Maar elke keer hetzelfde.

Dus ben ik gaan bellen met Media markt. Die zeggen, nee het is een Nokia actie. Nokia zegt nee hoor deze actiue kennen wij niet.

Het blijkt een actie van MYACTIONS.EU. Een bedrijfje dat voor veel grote ketens dit soort acties doet. Op hun website is geen contactmogelijkheid, alleen als je je al hebt ingeschreven. En je raadt het al, dat lukt dus niet. Dan ga je even rond kijken op diverse fora en dan zie dat heel veel mensen ditzelfde probleem hebben. Myactions is niet bereikbaar, mediamarkt reageert niet, en Nokia geeft aan dat ze niets met de actie te maken hebben.

Contact gezocht met A&C holding NV te Zaltbommel, de holding van Myactions. Die kunnen me niet helpen en geven me een mailadres waar ik mijn geluk moet proberen.

Kan hier in een uitzending een keer aandacht aangegeven worden. Mijn mening is dat dit pure misleiding is, en dat dit eigenlijk verboden zou moeten worden.

MVG

Matthijs Diepenhorst
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jan 2019 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik zie op deze site dat u de bewijsstukken ook per post op kunt sturen, mocht het uploaden niet lukken. Ik zou wel van alles even een kopie voor mezelf maken voor de zekerheid.
https://nokia.myactions.eu/home.php?lang=nl-faq

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Kunt u ook aangeven wat dan precies de misleiding is?


kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door kweenie »

Problemen met uploaden zitten hem vaak in de grootte van het bestand. Wellicht helpt het dus in de scan te comprimeren.

AndreDierick
Berichten: 107
Lid geworden op: 29 aug 2005 21:30

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door AndreDierick »

Misschien omdat ik een abonnement kon verlengen: Nokia 7 plus voor €240,- in een keer of 10 Euro per maand. Bij Vodafone...

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

AndreDierick schreef:
05 nov 2018 19:44
Misschien omdat ik een abonnement kon verlengen: Nokia 7 plus voor €240,- in een keer of 10 Euro per maand. Bij Vodafone...
?

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door Willemzelf »

U hebt gekocht bij Media Markt.
Met hun verwijzingen hebt u niets te maken.
MM is verantwoordelijk voor de cashback.
Laat u niet afschepen.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door Lowieze »

Willemzelf schreef:
06 nov 2018 05:54
U hebt gekocht bij Media Markt.
Met hun verwijzingen hebt u niets te maken.
MM is verantwoordelijk voor de cashback.
Laat u niet afschepen.

MM is in dit geval niet verantwoordelijk voor de cashback-actie, maar Nokia zelf. Dit staat ook duidelijk aangegeven bij het artikel op hun website. Het is geen actie van MM die de cashback betaalt.
Wat MM tegen TS heeft gezegd klopt dus.
Het is beter om u goed te informeren voordat u TS wat wijs maakt.

Janbolleke2010
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2019 16:14

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door Janbolleke2010 »

Eerlijk gezegd heb ik het ook gehad met de manier van werken dat MyActions EU hanteert. Tijdens black friday bij Mediamarkt Oostende in België een BF deal Huawei mate 20 lite met Proximus abonnement gekocht vanwege de extra smartwatch Huawei GT bovenop de 50 euro cashback. Nadat alle registraties correct uitgevoerd en dossier als aanvaard vermeld stond heb ik alleen de cashback gekregen op 21 december en is er van de beloofde smartwatch nergens iets te vinden. Deze blijken ze nooit te hebben verzonden. Meermaalse contacten met MyActions, Huawe, Proximus en A&C hebben me niets wijzer gemaakt dan een pak vage beloftes die telkens neerkomen op uitstel na uitstel. Kortom ben ik mijn vertrouwen in dit soort misleidende acties compleet kwijt en de fabrikanten zouden beter een anderen betrouwbare partner zoeken tot afhandeling van deze promoties

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door berndv »

Janbolleke2010 schreef:
08 jan 2019 16:26
fabrikanten zouden beter een anderen betrouwbare partner zoeken tot afhandeling van deze promoties
fabrikanten zouden dan dus eigenlijk verkopers moeten zijn. De cashback was een actie van de fabrikant, de smartwatch een MyActions, dus mediamarkt actie.

Overigens geldt dat ook andere acties niet altijd geheel juist uitgevoerd worden. Maar goed, zo lang deze acties nog steeds mensen trekken en dus verkoopverhogend zijn, zullen ze echt niet geneigd zijn om te stoppen met dergelijke acties, waarbij er wel eens iets mis gaat.

bruin175
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2008 18:00

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door bruin175 »

Bij Coolbleu 20 december telefoon gekocht met € 75 ,00 cashback van Myactions ,kon via een link direct aanmelden voor de cashback actie.
Werkte perfect ,op 7 januari was de € 75 ,00 op mijn bankrekening gestort ,kan dus wel goed gaan

Hermanuscrescent
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 aug 2017 23:32
Locatie: Zwijndrecht

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door Hermanuscrescent »

Ik had hetzelfde probleem met mijn Nokia 6, gekocht bij Bol.com. Bol.com gaf mij het postadres en adviseerde mij alle stukken en formulieren per post op te sturen. Binnen een week was mijn cashback-bedrag binnen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Cashbackacties met Myactions en MediaMarkt

Ongelezen bericht door renewouters »

breien schreef:
09 jan 2019 19:19
Leuk!! Tevreden klanten
Die zullen wel bij die bedrijven werken :lol:

Gesloten