LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL maakt me woest

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
MadmanCreatives
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2019 15:26

PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door MadmanCreatives »

Al een week geleden iets besteld wat ik dit weekend nodig had. Zonder aankondiging in de app blijkt postnl vandaag te zijn geweest toen ik net even weg was. Buren waren gewoon thuis, maar daar is het niet afgegeven: nu komen ze ná het weekend pas.

Normaal gesproken klaag ik niet snel, maar dit is de zoveelste kl.testreek van postnl: van pakketten in de kliko doen tot wel bij buren afgeven, maar geen briefje in de brievenbus achterlaten en dus van niets weet.

Kwaliteit van postnl keldert achteruit. Ik zou iedere online winkel willen oproepen om niets meer te versturen via postnl en te kiezen voor een andere pakketdienst.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar als u op internet zou zoeken, zou u reacties lezen van anderen, die dat juist over elke andere bezorgdienst roepen.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door thecure »

serieus? klagen over postNL terwijl je zelf van huis was?

Cro
Berichten: 2064
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door Cro »

Mogelijk heeft de verzendende partij wel aangegeven dat het niet bij de buren achter gelaten mag worden.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door mahadma »

Zomaar een vraag aan de vraagsteller: Noem hier eens één verzendbedrijf wat 100% correct werkt, dank u wel alvast!

jonis
Berichten: 2715
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door jonis »

Je zou eens wat aan je angermanagement moeten doen.


Verder zou ik iedere bolpuntcomcommer eens willen oproepen; koop eens wat in een stenen winkel.
Buitenlucht is goed voor je frustraties.....en misschien gebeurt er ook eens wat aan de leegstand in de winkelcentra

Lowieze
Berichten: 6534
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door Lowieze »

jonis schreef:
27 jan 2019 12:15
Je zou eens wat aan je angermanagement moeten doen.


Verder zou ik iedere bolpuntcomcommer eens willen oproepen; koop eens wat in een stenen winkel.
Buitenlucht is goed voor je frustraties.....en misschien gebeurt er ook eens wat aan de leegstand in de winkelcentra

Het gaat hier om een klacht over het koeriersbedrijf, niet over het leverende bedrijf.
Ik denk dat de tijd dat de winkels en hun magazijnen vol liggen met spullen achter ons ligt en niet meer terug komt. Zou ook veel te duur worden, zouden we daar weer over klagen.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door kuklos »

MadmanCreatives schreef:
26 jan 2019 15:32
Ik zou iedere online winkel willen oproepen om niets meer te versturen via postnl en te kiezen voor een andere pakketdienst.
En jij denkt dat een post hier op dit forum dat zal bereiken? Of schrijf je daadwerkelijk ook alle online winkels aan om dit te voor elkaar te krijgen?

Joep van Ginneken
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jan 2019 10:20

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door Joep van Ginneken »

Iedere pakketbezorger doet zn werk soms niet goed. Helemaal niet raar. Irritant is het wel als zij ruim vóór de afgesproken tijd komen en jij er niet bent. Of omdat het druk is, jij in een flat woont, zij het dus makkelijker vinden om een briefje in de bus te doen, kan je het zelf op halen bij X. Of, en die heb ik 2x meegemaakt bij dezelfde bezorger; keihard liegen dat de bel het niet deed! Controle waar hij bijstond en nog ontkennen! (Voor hij weer wegreed kon ik hem nog tegenhouden). Voor de volgende keer: Ruim van te voren bestellen en als het geen moeite is ophalen bij winkel X.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door renewouters »

MadmanCreatives schreef:
26 jan 2019 15:32

Kwaliteit van postnl keldert achteruit. Ik zou iedere online winkel willen oproepen om niets meer te versturen via postnl en te kiezen voor een andere pakketdienst.
Gewoon niets meer online bestellen. Niets schijnt aan te komen als je dit forum moet geloven.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door grun »

Als je een gratis account bij PostNL aanmaakt krijg je altijd een berichtje als ze post of een pakje voor je hebben. Compleet met foto van de brief of pakje.

NeoDutchio
Berichten: 12273
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Lowieze schreef:
27 jan 2019 12:26
jonis schreef:
27 jan 2019 12:15
Je zou eens wat aan je angermanagement moeten doen.


Verder zou ik iedere bolpuntcomcommer eens willen oproepen; koop eens wat in een stenen winkel.
Buitenlucht is goed voor je frustraties.....en misschien gebeurt er ook eens wat aan de leegstand in de winkelcentra

Het gaat hier om een klacht over het koeriersbedrijf, niet over het leverende bedrijf.
Ik denk dat de tijd dat de winkels en hun magazijnen vol liggen met spullen achter ons ligt en niet meer terug komt. Zou ook veel te duur worden, zouden we daar weer over klagen.
Het koeriersbedrijf levert in opdracht van het leverende bedrijf. Als die aangeven dat het persoonlijk overhandigd moet worden of als er voor getekend moet worden, dan ligt de fout natuurlijk niet bij het koeriersbedrijf.

Lowieze
Berichten: 6534
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door Lowieze »

NeoDutchio schreef:
27 jan 2019 15:27
Lowieze schreef:
27 jan 2019 12:26
jonis schreef:
27 jan 2019 12:15
Je zou eens wat aan je angermanagement moeten doen.


Verder zou ik iedere bolpuntcomcommer eens willen oproepen; koop eens wat in een stenen winkel.
Buitenlucht is goed voor je frustraties.....en misschien gebeurt er ook eens wat aan de leegstand in de winkelcentra

Het gaat hier om een klacht over het koeriersbedrijf, niet over het leverende bedrijf.
Ik denk dat de tijd dat de winkels en hun magazijnen vol liggen met spullen achter ons ligt en niet meer terug komt. Zou ook veel te duur worden, zouden we daar weer over klagen.
Het koeriersbedrijf levert in opdracht van het leverende bedrijf. Als die aangeven dat het persoonlijk overhandigd moet worden of als er voor getekend moet worden, dan ligt de fout natuurlijk niet bij het koeriersbedrijf.

Dan zou TS niet verbaasd moeten zijn dat het niet bij de buren is afgeleverd. Dus neem aan dat dat wel een mogelijkheid was.

NeoDutchio
Berichten: 12273
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Lowieze schreef:
27 jan 2019 16:04
Dan zou TS niet verbaasd moeten zijn dat het niet bij de buren is afgeleverd. Dus neem aan dat dat wel een mogelijkheid was.
Inderdaad, het is klagen over niets. PostNL zou moeten klagen dat er weer een ontvanger niet thuis is en er dus geen geld verdiend is.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

PostNL verdient gewoon hoor. Niets aan het handje. Alleen de zzp-bezorger krijgt €0,00 van PostNL voor zijn bezorgpoging.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door grun »

Nee, dat denk ik niet. Hier wordt alles netjes door PostNL bezorgd en derhalve ben ik zeer tevreden.

sibora
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:50

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door sibora »

Ik was in Duitsland voor iemand die overleden was , mijn sleutels vergeten . Zijn opgestuurd zelfs met verzekering , Adres juist , postcode juist , stad juist enz . Tot mijn verwondering terug naar verzender Duitsland . Kon die postbode niet lezen ? in een vreemde brievenbus geflikkerd ? Kosten tot nu toe 30 euro . Nog erger ; brievenpost bestelling Amazon Duitsland , Raden maar ; ook niet aangekomen Foetsie
Pluim voor Amazon krijg mijn geld terug .Daar ik thuis ook postbode moet spelen voor post die bestemd was voor andere mensen om die brieven maar weer weg te brengen , en dat week na week . Brief van mij zelf naar verzekering ; nimmer aangekomen . Ga zo maar door !
Post nl ; neem mensen in dienst die kunnen lezen , of stuur ze naar een brillenzaak !

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door renewouters »

sibora schreef:
28 jan 2019 18:15
Ik was in Duitsland voor iemand die overleden was , mijn sleutels vergeten . Zijn opgestuurd zelfs met verzekering , Adres juist , postcode juist , stad juist enz . Tot mijn verwondering terug naar verzender Duitsland . Kon die postbode niet lezen ? in een vreemde brievenbus geflikkerd ? Kosten tot nu toe 30 euro . Nog erger ; brievenpost bestelling Amazon Duitsland , Raden maar ; ook niet aangekomen Foetsie
Pluim voor Amazon krijg mijn geld terug .Daar ik thuis ook postbode moet spelen voor post die bestemd was voor andere mensen om die brieven maar weer weg te brengen , en dat week na week . Brief van mij zelf naar verzekering ; nimmer aangekomen . Ga zo maar door !
Post nl ; neem mensen in dienst die kunnen lezen , of stuur ze naar een brillenzaak !
Als ik zie hoe jij bovenstaande tekst hebt geschreven kan je misschien achter aan de rij aansluiten bij de cursus en de brillenzaak....

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Wat heeft het voor nut om die mensen naar de brillenwinkel te sturen? Daar leert men toch helemaal niet lezen?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van : er wordt zoveel geklaagd over welke pakketvervoerder dan ook.

Er worden miljoenen pakjes verstuurd en ja het is k*** als het niet wordt bezorgd , elders wordt gedumpt of zogenaamd wel is bezorgd.
Het gaat, relatief gezien, juist hartstikke goed , gezien het mega grote aantal pakketten.

En Radar doet hier toch niets mee. :(

Ik weet het niet maar zijn er eigenlijk eigen klachtenfora over bv POST.NL of DHL bezorgers ?
En ik denk toch ook dat het merendeel vd klachten over de bezorger zelf gaat en die zal zo.n forum waarschijnlijk toch ook niet lezen of doet er verder toch niets mee.

Gesloten