DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Heb ik iets gemist?
Nee. Zo'n twintig jaar geleden heb ik dit voor het eerst meegemaakt, met een besteller van een rechtsvoorganger van PostNL.
Vervelend, ja. Verder plaats is het in de categorie klein leed, waar ik me niet druk om kan maken.
Nee. Zo'n twintig jaar geleden heb ik dit voor het eerst meegemaakt, met een besteller van een rechtsvoorganger van PostNL.
Vervelend, ja. Verder plaats is het in de categorie klein leed, waar ik me niet druk om kan maken.
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Maar dat gebeurt in de casus van dit topic niet, er is slechts sprake van een onjuist vinkje. Het verschil is evidentmoederslink schreef: ↑06 feb 2019 20:20Nou ik kon me overigens ook behoorlijk opwinden wanneer er keihard in mijn gezicht werd gelogen .

Ik zou m’n aandacht richten op échte problemen, waarvan de oplossing mogelijk binnen m’n cirkel van invloed ligt. Al het andere is tevergeefs en zonde van je tijd en energie.
-
- Berichten: 6341
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Ik reageerde eigenlijk alleen op deze zin van Lady1234Moneyman schreef: ↑07 feb 2019 08:53Maar dat gebeurt in de casus van dit topic niet, er is slechts sprake van een onjuist vinkje. Het verschil is evidentmoederslink schreef: ↑06 feb 2019 20:20Nou ik kon me overigens ook behoorlijk opwinden wanneer er keihard in mijn gezicht werd gelogen .![]()

Hier ben ik het volledig mee eens . Het is misschien allemaal vervelend maar geen wereldprobleem.Moneyman schreef:Ik zou m’n aandacht richten op échte problemen, waarvan de oplossing mogelijk binnen m’n cirkel van invloed ligt. Al het andere is tevergeefs en zonde van je tijd en energie.
-
- Berichten: 4115
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
NeoDutchio schreef: ↑06 feb 2019 17:01Wie zegt dat de chauffeur niet gekomen was als u niet gebeld heeft? Als de dag vol gepland zit, dan kan het best zijn dat de bezorger in een bepaalde wijk in 1 keer alle pakjes scant en daarna gaat bezorgen. En dus niet voor elke deur dat nog hoeft te doen.Teunbosseman schreef: ↑06 feb 2019 16:49Neen, chauffeur was helemaal niets vergeten. Was jij erbij want je verzint nu terplekke iets. Ik was er wel bij en de chauffeur heeft eerlijk gezegd dat een lange dag was en hij de zending alvast had uitgescand.
Dus ja dat noem ik keihard liegen !
En opgelost was het opdat ik belde met Bol. Als ik niet had gebeld was de chauffeur ook niet terug gekomen. Misschien de volgend dag.
Ik verlies wel degelijk iets , namelijk tijd en krijg er ergenis voor terug opdat ik niet zo makkelijk een nieuwe zending krijg als de zending is gemarkeerd als geleverd.
Ik moet dan weer het tegendeel gaan aantonen.
Geen idee hoeveel tijd er tussen zat tussen het bellen en afleveren, maar iets onderzoeken kan niet in enkele uren. Bol moet contact zoeken met PostNL die weer de chauffeur moet traceren en alles moet weer terug gekoppeld worden.
En dat de chauffeur tegen u zegt dat door de drukte alvast uitgescand is is dus niet liegen, maar de waarheid.
Je bent nu wel heel erg aan het draaikonten zeg, ******

Nogmaals, was jij erbij ? Nee totaal niet dus kan jij ook totaal niet oordelen alleen maar gissen. Ik daarentegen was er wel bij.
Zal het uitzetten voor je wellicht dat je dan wel begrijpt.
Track en trace laat zien dat chauffeur tussen 15:00 en 17:00 langskomt. Om 17:45 was de chauffeur er nog niet en heb wederom de track en trace gecontroleerd. En wat stond er......afgeleverd om 17:29 ?? Ja daaag niks afgeleverd, ook geen briefje, deurbel deed dus hoezo afgeleverd ??
Gebeld met Bol en deze hebben de vervoerder gebeld en surprise surpise, om 18:35 kwam de chauffeur met mijn zending. Ja sorry druk druk, lange dag etc etc, Prima kan gebeuren maar markeer de zending dan dat verlaat is oid.
Er zat afgerond 1 uur tussen het bellen en afleveren. Du kan wel degelijk snel blijkbaar. Het traceren van een chauffeur kan praktisch op de meter nauwkeurig. Veel bestelbussen zijn met GPS voorzien.
Wederom neen, de chauffeur heeft uitgescand en de zending gemarkeerd als geleverd terwijl hij is weg gereden om naar huis te gaan. En dat is liegen en niets anders, hoeveel je ook roeptoetert.
Eerder uitscannen en iets later leveren is ook niet helemaal de waarheid spreken maar kan ik mij voorstellen dat als je meerdere zendingen hebt in dezelfde straat / wijk dat je alvast diverse stukken uitscant en de deuren langsgaat.
-
- Berichten: 4115
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
NeoDutchio schreef: ↑06 feb 2019 19:23Nogmaals, de foutmarge is extreem laag. Iets een dag later bezorgen is geen fout of klacht. Iets zo snel mogelijk bezorgen wil niet zeggen de volgende dag. Zo snel als mogelijk en dat kan dus ook 2 dagen zijn.
Ze staan ook niet boven de consument, ze werken niet in opdracht van hun.
Als de ontvangende partij niet op de track en trace zouden kijken zouden er ook niet zoveel vragen komen. Als het vandaag niet afgeleverd kan worden, om welke reden dan ook, dan komt het de volgende dag wel. Pas als het dan niet komt zal je aan de bel kunnen trekken. Voor die tijd hoeft een verkoper dus ook niet in te grijpen.
Wat is je bron dat extreem laag is ?
Een dag later bezorgen als aangegeven kan wel degelijk een klacht zijn. Veel webshops adverteren met voor tijdstip xx besteld is de volgende dag in huis. Niet 2 dagen later.
Dat is nu eenmaal de maatschappij van tegenwoordig. Online bestellen, snel leveren.
Waar denk jij dat de track en trace ooit voor is uitgevonden ? Om juist te weten wanneer je je zending kunt verwachten. We leven niet meer in de jaren 60 hoor dat je maar moet afwachten wanneer je een zending krijgt op op het postkantoor kunt afhalen.
Als mensen niet meer zoveel online zouden bestellen zouden er waarschijnlijk ook veel minder klachten zijn, ja zo kan ik er nog wel een paar bedenken.
-
- Berichten: 6209
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Dus om 17:45u belt u met Bol en om 18:35 stond de bezorger voor de deur. Dat is minder dan een uur. Na uw belletje moet Bol met PostNL bellen. Deze moet eerst achterhalen in welke bus uw pakket zit en de chauffeur achterhalen. Veel chauffeurs zijn eigen rijders of in loondienst van onderaannemers. Dus nog een laag er tussen. Dan moet de chauffeur ook nog meteen zijn telefoon opnemen. Na dat telefoongesprek denkt u dat de bezorger alles uit zijn handen laat vallen en naar u toe komt scheuren. En dat allemaal binnen 50 minuten?Teunbosseman schreef: ↑07 feb 2019 09:23Track en trace laat zien dat chauffeur tussen 15:00 en 17:00 langskomt. Om 17:45 was de chauffeur er nog niet en heb wederom de track en trace gecontroleerd. En wat stond er......afgeleverd om 17:29 ?? Ja daaag niks afgeleverd, ook geen briefje, deurbel deed dus hoezo afgeleverd ??
Gebeld met Bol en deze hebben de vervoerder gebeld en surprise surpise, om 18:35 kwam de chauffeur met mijn zending. Ja sorry druk druk, lange dag etc etc, Prima kan gebeuren maar markeer de zending dan dat verlaat is oid.
Er zat afgerond 1 uur tussen het bellen en afleveren. Du kan wel degelijk snel blijkbaar. Het traceren van een chauffeur kan praktisch op de meter nauwkeurig. Veel bestelbussen zijn met GPS voorzien.
U zegt het goed, verwachting. Er kan nooit met zekerheid iets beloofd worden. Als een webshop iets beloofd, dan moet deze het waarmaken. Oftewel, daar klagen.Teunbosseman schreef: ↑07 feb 2019 09:38[Een dag later bezorgen als aangegeven kan wel degelijk een klacht zijn. Veel webshops adverteren met voor tijdstip xx besteld is de volgende dag in huis. Niet 2 dagen later.
Dat is nu eenmaal de maatschappij van tegenwoordig. Online bestellen, snel leveren.
Waar denk jij dat de track en trace ooit voor is uitgevonden ? Om juist te weten wanneer je je zending kunt verwachten. We leven niet meer in de jaren 60 hoor dat je maar moet afwachten wanneer je een zending krijgt op op het postkantoor kunt afhalen.
De enige reden waarom webshops hard roepen is omdat de consument veel te hoge eisen stelt. Vroeger gingen wij naar een winkel om iets te kopen. Dat kon makkelijker door online te gaan bestellen. En daar slaan wij steeds verder in door. 2 dagen wachten op je bestelling, hoe durf je. Dat moet sneller of ik bestel niet. Dat slaat al zo ver door dat er nu ook al dezelfde dag bezorgd kan worden. Te bedonderd om zelf naar een winkel te gaan, veel te laat met bestellen en anderen moeten daarom maar gaan rennen voor je.
Ik kan mij niet heugen dat er op de srv man geklaagd werd als die een uurtje later voor je deur stond.
We zouden gewoon pas op de plaats moeten maken en accepteren dat de wereld niet om je heen draait. De enige reden waarom mensen gaan klagen is omdat niet voldaan kan worden aan je verwachting. Dan maar je verwachting bijstellen en eerder bestellen.
-
- Berichten: 20130
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Eerlijk gezegd vind ik het een rare poll. Je hebt een probleem met DHL, en in je poll haal je ze er allemaal bij. Wat wil je met de antwoorden? DHL kun je hiermee niet aanspreken, sterker nog, de cijfers zeggen helemaal niks waar wie dan maar ook iets mee kan. Het geeft de afzonderlijke bezorgdiensten geen enkel inzicht in het functioneren van hun eigen bezorgers als groep, laat staan over de individuele bezorgers.
-
- Berichten: 6971
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Liegen veronderstelt kwade trouw. In jouw geval is dat niet aan te tonen. Ik kan me nog herinneren dat de brandweer met loeiende sirenes voor mijn deur stond. Brand! Alleen niet bij mij. Verkeerde adres. Politie idem dito. Het juiste adres hadden ze. Hetzelfde geldt voor PostNL. Pakketten werden zo vaak op dat verkeerde adres aangeboden dat ik er hoorndol van werd.
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 07 feb 2019 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Een leugen is een bewering die onjuist is en waarvan de spreker weet dat deze bewering onjuist is. Daarvan lijkt mij hier sprake, maar volgende is wat de impact en wat wil je. Je kan een klacht indienen en het daarbij laten.
-
- Berichten: 4115
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Teunbosseman schreef: ↑07 feb 2019 09:23Track en trace laat zien dat chauffeur tussen 15:00 en 17:00 langskomt. Om 17:45 was de chauffeur er nog niet en heb wederom de track en trace gecontroleerd. En wat stond er......afgeleverd om 17:29 ?? Ja daaag niks afgeleverd, ook geen briefje, deurbel deed dus hoezo afgeleverd ??
Gebeld met Bol en deze hebben de vervoerder gebeld en surprise surpise, om 18:35 kwam de chauffeur met mijn zending. Ja sorry druk druk, lange dag etc etc, Prima kan gebeuren maar markeer de zending dan dat verlaat is oid.
Er zat afgerond 1 uur tussen het bellen en afleveren. Du kan wel degelijk snel blijkbaar. Het traceren van een chauffeur kan praktisch op de meter nauwkeurig. Veel bestelbussen zijn met GPS voorzien.
NeoDutchio schreef: ↑07 feb 2019 10:15Dus om 17:45u belt u met Bol en om 18:35 stond de bezorger voor de deur. Dat is minder dan een uur. Na uw belletje moet Bol met PostNL bellen. Deze moet eerst achterhalen in welke bus uw pakket zit en de chauffeur achterhalen. Veel chauffeurs zijn eigen rijders of in loondienst van onderaannemers. Dus nog een laag er tussen. Dan moet de chauffeur ook nog meteen zijn telefoon opnemen. Na dat telefoongesprek denkt u dat de bezorger alles uit zijn handen laat vallen en naar u toe komt scheuren. En dat allemaal binnen 50 minuten?
Wil je het nu niet begrijpen ?? Zo moeilijk is het toch niet. sjonge sjonge zeg.
Als eerste, het was DPD, niet PostNL.
Als tweede, ja was binnen het uur.
En hoe het telefoon gesprek is gegaan tussen Bol en DPD en daarna chauffeur kan ik niet beoordelen, ik was er niet bij. Feit blijft dat de chauffeur blijkbaar is omgekeerd en alsnog mijn zending heeft afgeleverd.
Houd nu eens op met in twijfel trekken wat ik zelf hebt meegemaakt. Wellicht was de chauffeur niet heel ver weg. Hij zei zelf dat lange dag was en naar huis wilde.
Hij zal opdracht hebben gehad om mijn zending alsnog te leveren.....weet ik veel, was er niet bij. Feit blijft dat er was gelogen dat zending was afgeleverd terwijl niet zo was. Net als situatie van TS. Klaar en punt uit.
Teunbosseman schreef: ↑07 feb 2019 09:38[Een dag later bezorgen als aangegeven kan wel degelijk een klacht zijn. Veel webshops adverteren met voor tijdstip xx besteld is de volgende dag in huis. Niet 2 dagen later.
Dat is nu eenmaal de maatschappij van tegenwoordig. Online bestellen, snel leveren.
Waar denk jij dat de track en trace ooit voor is uitgevonden ? Om juist te weten wanneer je je zending kunt verwachten. We leven niet meer in de jaren 60 hoor dat je maar moet afwachten wanneer je een zending krijgt op op het postkantoor kunt afhalen.
NeoDutchio schreef: ↑07 feb 2019 10:15U zegt het goed, verwachting. Er kan nooit met zekerheid iets beloofd worden. Als een webshop iets beloofd, dan moet deze het waarmaken. Oftewel, daar klagen.
De enige reden waarom webshops hard roepen is omdat de consument veel te hoge eisen stelt. Vroeger gingen wij naar een winkel om iets te kopen. Dat kon makkelijker door online te gaan bestellen. En daar slaan wij steeds verder in door. 2 dagen wachten op je bestelling, hoe durf je. Dat moet sneller of ik bestel niet. Dat slaat al zo ver door dat er nu ook al dezelfde dag bezorgd kan worden. Te bedonderd om zelf naar een winkel te gaan, veel te laat met bestellen en anderen moeten daarom maar gaan rennen voor je.
Ik kan mij niet heugen dat er op de srv man geklaagd werd als die een uurtje later voor je deur stond.
We zouden gewoon pas op de plaats moeten maken en accepteren dat de wereld niet om je heen draait. De enige reden waarom mensen gaan klagen is omdat niet voldaan kan worden aan je verwachting. Dan maar je verwachting bijstellen en eerder bestellen.
Natuurlijk zeg ik het goed, ik weet wel dat track en trace een indicatie is. Maar wel een met een reeds ingebouwde marge, zijn niet voor niets tijdblokken.
Neen, de vervoerder plant de zending in. Niet de webshop, deze biedt de zendingen aan.
Eens dat consument van tegenwoordig hoge eisen stelt. Opzich is daar niets mis mee mits wel redelijk is. Als dat de vraag is van de consument en de webshop biedt aan om zelfde dag, zondag etc etc te kunnen leveren dan moeten deze ook niet raar opkijken als er geklaagd gaat worden als men zich hier niet aan houdt.
Dat is nu eenmaal de tegenwoordige tijd. Als jij dat niet kan accepeteren leef je nog teveel in het verleden. En ja ik kom ook uit de tijd van de SRV man en de bakker en melkboer aan de deur.
En dat supermarkten tussen de middag dicht gingen om lunch pauze te houden. Geen koopavonden oid.
Tegenwoordig gaat en moet het gewoon allemaal sneller. Niet accepteren is stilstaan. Je verandert dit toch niet.
-
- Berichten: 6341
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Ik ben het dit keer volledig eens met Neo Dutchio.
Alles moet maar maakbaar en haalbaar zijn.
Men bestelt vandaag en het moet gisteren geleverd zijn..
Ook al leven we in 2019 en gaat alles ( te ) snel , we hoeven ons toch niet als stampvoetende verwende kleuters te gedragen wanneer het niet precies gaat zoals wij willen ?
Dingen leren accepteren en een beetje begrip en rust tonen bij een tegenvaller of teleurstelling hoort bij het opgroeien.
Het gaat nu eenmaal niet altijd zoals men wil / eist / verwacht.
Alles moet maar maakbaar en haalbaar zijn.
Men bestelt vandaag en het moet gisteren geleverd zijn..

Ook al leven we in 2019 en gaat alles ( te ) snel , we hoeven ons toch niet als stampvoetende verwende kleuters te gedragen wanneer het niet precies gaat zoals wij willen ?
Dingen leren accepteren en een beetje begrip en rust tonen bij een tegenvaller of teleurstelling hoort bij het opgroeien.
Het gaat nu eenmaal niet altijd zoals men wil / eist / verwacht.
-
- Berichten: 4115
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
moederslink schreef: ↑07 feb 2019 10:51Ik ben het dit keer volledig eens met Neo Dutchio.
Alles moet maar maakbaar en haalbaar zijn.
Men bestelt vandaag en het moet gisteren geleverd zijn..![]()
Ook al leven we in 2019 en gaat alles ( te ) snel , we hoeven ons toch niet als stampvoetende verwende kleuters te gedragen wanneer het niet precies gaat zoals wij willen ?
Dingen leren accepteren en een beetje begrip en rust tonen bij een tegenvaller of teleurstelling hoort bij het opgroeien.
Het gaat nu eenmaal niet altijd zoals men wil / eist / verwacht.
Tsja het is nu eenmaal de tijd waarin wij leven. Ik ben ook niet altijd met alles eens maar accepteer het wel omdat ik er toch niets aan kan veranderen.
Dan kun je mijn inziens het beste accepteren en er het beste van maken.
En als men niet liegt, daar gaat deze OP over, dan hoeft men zich niet als verwende stampvoetende kleuter moet gedragen.
Er gaat zoveel niet zoals men wilt of verwacht. Maar wees dan eerlijk en besodemieter de boel niet.
Wees gewoon eerlijk dan creeer je vaak veel meer begrip mee.
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Dit topic gaat daar niet over. Dit topic gaat over dat DHL aangeeft dat ze zijn langsgekomen, terwijl dat niet het geval is.moederslink schreef: ↑07 feb 2019 10:51Ik ben het dit keer volledig eens met Neo Dutchio.
Alles moet maar maakbaar en haalbaar zijn.
Men bestelt vandaag en het moet gisteren geleverd zijn..
Ook al leven we in 2019 en gaat alles ( te ) snel , we hoeven ons toch niet als stampvoetende verwende kleuters te gedragen wanneer het niet precies gaat zoals wij willen ?
Dingen leren accepteren en een beetje begrip en rust tonen bij een tegenvaller of teleurstelling hoort bij het opgroeien.
Het gaat nu eenmaal niet altijd zoals men wil / eist / verwacht.
-
- Berichten: 6209
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Houden we het daar op. De chauffeur heeft op zijn donder gehad en is op stel en sprong naar u toe gereden. Net zo goed dat u mijn verhaal niet kan controleren is dat van u ook niet controleerbaar. U gaat er van uit dat de chauffeur in de buurt was, net zo goed dat u verwacht dat iedereen het werk heeft laten vallen om u binnen 50 minuten te kunnen helpen. Als u denkt dat dat mogelijk is, dan denkt u datTeunbosseman schreef: ↑07 feb 2019 10:37Hij zal opdracht hebben gehad om mijn zending alsnog te leveren.....weet ik veel, was er niet bij. Feit blijft dat er was gelogen dat zending was afgeleverd terwijl niet zo was. Net als situatie van TS. Klaar en punt uit.
-
- Berichten: 6341
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Ja DHL heeft dus gelogen....klopt!alfatrion schreef: ↑07 feb 2019 10:58Dit topic gaat daar niet over. Dit topic gaat over dat DHL aangeeft dat ze zijn langsgekomen, terwijl dat niet het geval is.moederslink schreef: ↑07 feb 2019 10:51Ik ben het dit keer volledig eens met Neo Dutchio.
Alles moet maar maakbaar en haalbaar zijn.
Men bestelt vandaag en het moet gisteren geleverd zijn..
Ook al leven we in 2019 en gaat alles ( te ) snel , we hoeven ons toch niet als stampvoetende verwende kleuters te gedragen wanneer het niet precies gaat zoals wij willen ?
Dingen leren accepteren en een beetje begrip en rust tonen bij een tegenvaller of teleurstelling hoort bij het opgroeien.
Het gaat nu eenmaal niet altijd zoals men wil / eist / verwacht.
En daar kunnen we natuurlijk eindeloos over blijven debatteren , er verandert niets bij sommige bezorgers en hun organisaties.
Ik geef met mijn reactie alleen maar aan dat wij als consument eens pas op de plaats moeten leren maken en wat begrip gaan leren kweken voor iets waar men toch geen invloed op heeft.
Dan zouden er waarschijnlijk minder topics zijn over deze vreselijke onbestaanbare wantoestanden

-
- Berichten: 4115
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
NeoDutchio schreef: ↑07 feb 2019 11:10Houden we het daar op. De chauffeur heeft op zijn donder gehad en is op stel en sprong naar u toe gereden. Net zo goed dat u mijn verhaal niet kan controleren is dat van u ook niet controleerbaar. U gaat er van uit dat de chauffeur in de buurt was, net zo goed dat u verwacht dat iedereen het werk heeft laten vallen om u binnen 50 minuten te kunnen helpen. Als u denkt dat dat mogelijk is, dan denkt u datTeunbosseman schreef: ↑07 feb 2019 10:37Hij zal opdracht hebben gehad om mijn zending alsnog te leveren.....weet ik veel, was er niet bij. Feit blijft dat er was gelogen dat zending was afgeleverd terwijl niet zo was. Net als situatie van TS. Klaar en punt uit.
Sorry maar ben het niet met jou eens. Mijn verhaal is wel op diverse feiten gebaseerd terwijl jij veelvuldig met veel aannames en gissen komt. Je hebt daar een aardig handje in.
Inderdaad gok ik erop dat de chauffeur nog redelijk in de buurt was. Anders had deze niet zo snel langs kunnen komen. Maar zeker weten doe ik dat niet maar ik stel dat ook nergens als feit vast.
En ik verwacht helemaal niet dat iedereen zijn werk laat vallen om mij binnen 50 minuten te helpen. Hoe kom je erbij ? Houd nu eens op met dat roeptoeteren.
Je begint heel erg vervelend te worden met dit soort insinuaties.
Maar tis goed met je. Hoop dat jouw DHL ophaalpunt een voorbeeld zal zijn voor vele. Succes !
-
- Berichten: 4115
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
moederslink schreef: ↑07 feb 2019 11:18Ja DHL heeft dus gelogen....klopt!alfatrion schreef: ↑07 feb 2019 10:58Dit topic gaat daar niet over. Dit topic gaat over dat DHL aangeeft dat ze zijn langsgekomen, terwijl dat niet het geval is.moederslink schreef: ↑07 feb 2019 10:51Ik ben het dit keer volledig eens met Neo Dutchio.
Alles moet maar maakbaar en haalbaar zijn.
Men bestelt vandaag en het moet gisteren geleverd zijn..
Ook al leven we in 2019 en gaat alles ( te ) snel , we hoeven ons toch niet als stampvoetende verwende kleuters te gedragen wanneer het niet precies gaat zoals wij willen ?
Dingen leren accepteren en een beetje begrip en rust tonen bij een tegenvaller of teleurstelling hoort bij het opgroeien.
Het gaat nu eenmaal niet altijd zoals men wil / eist / verwacht.
En daar kunnen we natuurlijk eindeloos over blijven debatteren , er verandert niets bij sommige bezorgers en hun organisaties.
Ik geef met mijn reactie alleen maar aan dat wij als consument eens pas op de plaats moeten leren maken en wat begrip gaan leren kweken voor iets waar men toch geen invloed op heeft.
Dan zouden er waarschijnlijk minder topics zijn over deze vreselijke onbestaanbare wantoestanden![]()
Sorry. Voor liegen kan ik geen begrip opbrengen.
-
- Berichten: 20130
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
Wie er nog nooit heeft gelogen mag een duimpje opsteken... 

-
- Berichten: 6341
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
ik ook niet Teun , dat was wel duidelijk in een voorgaande reactie van mij op Lady1234.
Helaas worden we dagelijks en goed geconfronteerd met leugens , op welk terrein dan ook en ik vind het vreselijk , maar dat is de teneur blijkbaar.
Wanneer het in mijn persoonlijke leefwereld komt en mij echt als persoon treft zit ik bovenop de kast.
Ik zit niet bovenop de kast wanneer er gelogen wordt door een of andere bezorger over het een of andere pakketje .
Helaas worden we dagelijks en goed geconfronteerd met leugens , op welk terrein dan ook en ik vind het vreselijk , maar dat is de teneur blijkbaar.
Wanneer het in mijn persoonlijke leefwereld komt en mij echt als persoon treft zit ik bovenop de kast.
Ik zit niet bovenop de kast wanneer er gelogen wordt door een of andere bezorger over het een of andere pakketje .
-
- Berichten: 4115
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: DHL liegt aantoonbaar dat ik niet thuis zou zijn geweest
moederslink schreef: ↑07 feb 2019 11:31ik ook niet Teun , dat was wel duidelijk in een voorgaande reactie van mij op Lady1234.
Helaas worden we dagelijks en goed geconfronteerd met leugens , op welk terrein dan ook en ik vind het vreselijk , maar dat is de teneur blijkbaar.
Wanneer het in mijn persoonlijke leefwereld komt en mij echt als persoon treft zit ik bovenop de kast.
Ik zit niet bovenop de kast wanneer er gelogen wordt door een of andere bezorger over het een of andere pakketje .
Maar tis aan ieder zelf om te bepalen of deze zich wel of niet druk wilt maken om een leugen.
Eens dat dagelijks gebeurd en veelal boeit het mij niet opdat mij niet raakt of persoonlijke hinder van ondervindt. En in mijn situatie voelde ik mij besodemietert door de bezorger, net als TS.
Was dit een wereldprobleem ? Zekers niet. Maar tis nu eenmaal mens eigen en vooral NL om te klaagzeuren. Ja ik soms ook.