LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Airam
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2017 10:41

Energie

Ongelezen bericht door Airam »

Ik werd onlangs gebeld door Bespaarselectief met een aanbod voor een nieuw energiecontract bij TOTAL Gas & Power. Wie heeft ervaring met deze leverancier en tussenpersoon?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Energie

Ongelezen bericht door mahadma »

Nee, geen ervaring mee, echter met de huidige markt ontstaan er tussenpersonen/buro tjes uit het niks. Nooit iets tekenen of ja op zeggen als je niet zeker bent van je besluit. "Het Franse bedrijf Total Gas & Power is naast een olie- en gasmaatschappij ook een wereldwijde speler op de zakelijke energiemarkt. ", Bedenk dat alle prijzen die ze noemen EXCLUSIEF BTW zijn en dat je als zakelijke afnemer geen bedenktermijn hebt zoals bij consumenten. 1 appje beantwoorden is al een contract waar je niet of moeilijk vanaf komt.
Laatst gewijzigd door mahadma op 11 feb 2019 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Energie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat kunt u met ervaringen van anderen? U weet wat u nu verbruikt en wat de prijzen per kwh en m3 zijn. Dat kunt u vergelijken met een aanbieding om te zien of u goedkoper uit bent.

Airam
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2017 10:41

Re: Energie

Ongelezen bericht door Airam »

Ik vraag om de ervaring van anderen om te weten te komen of dit een betrouwbaar bedrijf is, of ze hun woord nakomen, of anderen misschien nare ervaringen met dit bedrijf hebben etc.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Energie

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Afgezien van het feit dat u nooit op telefonische colportage moet ingaan, kunt u zelf heel simpel die naam op Google intikken en daar alle verhalen over dat bedrijf lezen.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Energie

Ongelezen bericht door Costnix »

Voor wie is BespaarSelectief:
Zelfstandig ondernemers,
Industrie en productie bedrijven
Winkels en kantoorpanden
Horecagelegenheden
Verenigingen en stichtingen
VVE (verenigingen van eigenaars)
Winkelketens

Hoort u daar niet bij, dan is mijn advies, NIET DOEN
Laatst gewijzigd door Costnix op 11 feb 2019 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Energie

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En hoort u daar wel bij? Dan ook niet doen.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Energie

Ongelezen bericht door kuklos »

Airam schreef:
11 feb 2019 16:49
Ik vraag om de ervaring van anderen om te weten te komen of dit een betrouwbaar bedrijf is, of ze hun woord nakomen, of anderen misschien nare ervaringen met dit bedrijf hebben etc.
Ze bellen je ongevraagd. Hoeveel meer wil je nog weten?

Gesloten