Klaverslotenservice vernielt kluis en stuurt incassobureau

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Moneyman

Re: Klaverslotenservice vernielt kluis en stuurt incassobureau

Ongelezen bericht door Moneyman » 06 mar 2019 18:42

BreejKC schreef:
06 mar 2019 18:35
In veel topics hoor je het andere verhaal vaak niet. Tja, dan krijg je het soort reacties als mijn eerste reactie.
Dat is nu juist het punt, wat ik (overigens in alle algemeenheid) maakte. Juist omdát je de andere kant niet kent, zijn reacties zoals de jouwe in dit topic gewoon prematuur. Als iedereen zich direct realiseert dat er altijd (!) twee kanten zijn, zou dat heel wat frustratie schelen.

#doeslief, zeg maar...

SlotenmakerKlaver

Ongelezen bericht door SlotenmakerKlaver » 06 mar 2019 20:14

Excuses ik ben helemaal vergeten te melden om welk bedrijf dit gaat:

Rail OK B.V.

Wat ik ook heel raar vind is dat ze hier een klacht plaatsen onder een anonieme naam, als je niks te verbergen hebt gebruik je je eigen naam zoals ik ook doe! en ze hebben geen website meer: https://railok.nl/ (offline)

Ik heb niks te verbergen, mijn site is online, ik ben/probeer transparant te zijn in alles wat ik doe.

Zoals mijn opa altijd tegen mij heeft gezegd: Eerlijkheid wint ALTIJD & Leugens komen ALTIJD boven water.

Ze opereren onder meerdere namen zoals:

- RAILPROF INSTRUMENTS BV
- Rail OK B.V.
- Kampinga Beheer BV
- Van Bezooijen Beheer BV.
- Kedichem`s materieel, verhuur- en handelsbedrijf BV

Ik adviseer mensen geen zaken te doen met dit soort lui, anders eindig je zoals deze arme zpp'er. Die zijn werk heeft gedaan, maar niet betaald word.

Ik wil alle mensen hier bedanken voor de tips! En ik vergeef jullie, die een mening hadden zonder te weten wat mijn verhaal was.

Ik heb gelijk contact opgenomen met mijn webdesigner om inderdaad een linkje te plaatsen naar ESIN (keurmerk website)

Wat ik ook kwijt wil is dat ik al een tijd samen werk met de NS en alle hang & sluitwerk klussen van alle stations in oost Nederland voor ze oppak. Ik heb hun ook het hele verhaal uitgelegd, en zij hebben ProRail & Nedtrain op de hoogte gebracht hiervan.

Ook heb ik nu mijn werkwijze aangepast: Voordat ik begin aan een klus, laat ik de klant tekenen voor akkoord dat ik de opdracht mag uitvoeren en hoeveel het gaat kosten. Dus uiteindelijk heb ik hier zeker van geleerd.

Alleen een beetje jammer dat als mijn klanten klaverslotenservice Google'en ze hier op deze pagina uitkomen. Maar goed niets aan te doen en ik hoop dat ook voor toekomstige klanten het verhaal duidelijk is, en ik alleen maar liefde en passie voor mijn vak heb.
Geld is een bijzaak.

Mvg,

www.klaverslotenservice.nl

BreejKC

Ongelezen bericht door BreejKC » 06 mar 2019 20:20

@SlotenmakerKlaver. Dank voor uw begrip.

SlotenmakerKlaver

Ongelezen bericht door SlotenmakerKlaver » 06 mar 2019 22:05

@BreejKC Ik begreep je reactie wel, er zijn helaas veel malafide slotenmakers die onze branchenaam erg vervuilen. Als ik ergens zou lezen dat een slotenmaker zonder toestemming een kluis open slijpt ( wat gewoon diefstal is), zou ik daar ook erg boos over kunnen worden.
Dat zou echt absurd zijn.

Het aller vreemdste is dat meneer en mevrouw een offerte bij mij hebben aangevraagd voor een code slot op 1 van de deuren.

Zoiets zou je toch nooit doen, nadat iemand net 5 min geleden je kluis heeft vernielt!! (zoals ze beweren)

Heel vreemd dit allemaal Rail OK BV.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 06 mar 2019 22:09

Vertel eens over Fakir!

SlotenmakerKlaver

Ongelezen bericht door SlotenmakerKlaver » 06 mar 2019 22:14

@Theotrucker

Een fakir is een soefistische en soms ook hindoeïstische asceet die vooral voorkomt in India. Het woord komt van het Arabische woord faqir, dat arme betekent.

Zij staan lokaal bekend als wondermensen, treden in de praktijk vaak op als goochelaar. De bekendste vertoning is het nemen van een touw en dit rechtop in de lucht laten staan. Andere stereotiepe voorbeelden zijn die van de fakir die in kleermakerszit achter een mandje zit, waaruit een slang verticaal omhoog komt terwijl de fakir op een fluit blaast, en het zonder verwonding liggen op een spijkerbed.

Verwant met de fakir is de jadugar, een rondtrekkende magiër die verhalen vertelt, gedachten leest, goochelt en tovert met de zwaartekracht. Ze leren hun vak op de academies voor magie.

LOL

Ben uiteindelijk gewoon een Hollandse gast uit Zwolle, en slaap op een heerlijk zacht matras.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 06 mar 2019 23:15

Eerlijk gezegd vind ik beide kanten van het verhaal even opmerkelijk.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 06 mar 2019 23:28

Blijkbaar was er de afgelopen dagen welgeteld één klant met een afgebroken sleutel van ern kluis?

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 07 mar 2019 08:39

Prima, als ik nu Google zie ik een goede slotenmaker die reclame mocht maken en een bedrijf waar het personeel niet bepaald Spoorde!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 07 mar 2019 09:15

Lady1234 schreef:
06 mar 2019 23:28
Blijkbaar was er de afgelopen dagen welgeteld één klant met een afgebroken sleutel van ern kluis?
Je denkt toch niet dat een dergelijke specifieke casus bij iedere slotenmaker 10 keer per week voorkomt...?

BreejKC

Ongelezen bericht door BreejKC » 07 mar 2019 09:18

@slotenmakerKlaver:
Ha, ha, ha. Inderdaad, LOL :D . Uw aanvulling:
Ben uiteindelijk gewoon een Hollandse gast uit Zwolle, en slaap op een heerlijk zacht matras.
bewijst mijn ongelijk in mijn eerste reactie :oops: , waarvoor nogmaals verontschuldiging, en dus ook dat u niet het door mij eerder aangehaalde 'Efteling-figuur' bent.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 07 mar 2019 09:43

Lady1234 schreef:
06 mar 2019 23:28
Een klant met een dergelijke specifieke casus (kluis open maken na afgebroken sleutel en vervolgens de rekening niet betalen, incassobureau inschakelen) zal bij een lokale slotenmaker geen dagelijkse kost zijn, is mijn onderbuikgevoel.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 07 mar 2019 09:50

Nou zo lokaal is deze slotenmaker niet, als hij heel oost Nederland tot klant heeft.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 07 mar 2019 09:52

Lady1234 schreef:
07 mar 2019 09:50
Nou zo lokaal is deze slotenmaker niet, als hij heel oost Nederland tot klant heeft.
Maar dan nog. Kom op zeg...

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 07 mar 2019 09:55

Ik hoop voor Klaverslotenservice dat hij zulk soort klussen meer heeft, maar dan bij betrouwbare klanten. :lol:

webshopeigenaar14

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 » 07 mar 2019 11:58

Dit is weer een klassiek voorbeeld van waarom een instelling als Radar best iets voorzichtiger mag zijn met wat ze op het forum toelaten. Een TS met 2 topics, met een zeer beschrijvende laster titel, welke niet verder komt dan in een openingspost een ander zwart te maken.

Indien dit onterecht (b)lijkt te zijn, zoals in dit topic vermeld houd de ondernemer er geheel ten onrechte een zeer slecht google resultaat aan over. Wat googlers namelijk zien is de bedrijfsnaam in combinatie met vernieling en incasso.

Waarom mogen mensen zonder enige vorm van controle, bewijs of consequentie laster verspreiden op een bekend maatschappelijk forum?

Vrijheid van meningsuiting? Komop, daar heb je wat aan als ondernemer die de gevolgen direct in zijn portemonnee raakt. Dan moeten de mensen maar doorlezen om te zien dat er een 2e kant aan het verhaal zit? Ik denk dat de posts na de openingspost prima weergeven hoe goed mensen lezen en hoe snel ze een oordeel geveld hebben.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 07 mar 2019 12:05

webshopeigenaar14, je zou Radar bijvoorbeeld kunnen vragen om naderhand de topictitel te wijzigen? Dit is wel vaker gebeurd.

16again

Ongelezen bericht door 16again » 07 mar 2019 12:15

webshopeigenaar14 schreef:
07 mar 2019 11:58
Indien dit onterecht (b)lijkt te zijn, zoals in dit topic vermeld houd de ondernemer er geheel ten onrechte een zeer slecht google resultaat aan over. Wat googlers namelijk zien is de bedrijfsnaam in combinatie met vernieling en incasso.
Wat klopt er dan niet aan de titel ? De kluis is vernield, en er ligt een incassobrief.
Twistpunt is of er opdracht is gegeven om de kluis open te slopen. En die opdracht staat bij mijn weten niet zwart op wit.

Als de slotenmaker dat wel vastlegt, is er later helemaal geen discussie meer mogelijk

webshopeigenaar14

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 » 07 mar 2019 12:59

Naast de topictitels, die voor jou geen probleem zullen zijn, maar voor de betreffende ondernemers wel, vind er ook een discussie plaats. Met (zie dit topic) veroordelingen, conclusies etc.

Ik vind een dergelijke discussie prima, als het om de casus gaat. Als je dan toch de vrijheid neemt om de beschuldigde bij naam te noemen, wees dan ook zo fair om je eigen naam te noemen en de tegenpartij in te lichten van je post. Dan is het een eerlijke discussie. Mocht blijken dat je inderdaad laster aan het verspreiden bent dan krijg je dat op je eigen dak.

Links of rechtsom is dit topic bedoelt om iemand zwart te maken.

Het zou wat worden als ik in het schoolkrantje een artikel mocht plaatsen waarin ik anoniem een andere ouder van vanalles beschuldig, zonder dat er iemand controleert of dit uberhaupt klopt. Het bekende weerwoord van dit forum (dan moet die ander maar aantonen dat het niet zo is) voorkomt niet dat de schade al toegebracht is en er lange tijd een nasmaak zal blijven.

Zoals ik eerder heb gezegd: de 'schade' zal voor een groot bedrijf relatief kleiner zijn dan voor een hard werkende zzp-er.

Mocht het echt duidelijk zijn dat iemand klanten opzettelijk benadeeld dan heb ik er geen probleem mee dat (dmv een forum) anderen hiervoor gewaarschuwd worden.

ps, wat denk dat je dat radar doet als ik hier een topic open met als titel 'Radar betaald geld om negatieve artikelen over concurrenten te posten.' En daar een mooie beschrijving, volledig uit mijn duim gezogen bij plaats. Denk je dat radar dan serieus in discussie gaat en probeert te weerleggen dat dit niet klopt? Of denk je dat ze het direct verwijderen? Maar als er honderden vergelijkbare topics over anderen geplaatst worden blijven die staan omdat 'Radar hier niet verantwoordelijk voor is.'

Ik heb in het verleden al vaker geprobeerd om voor te stellen dat in bepaalde gevallen een topic anoniem gemaakt moet worden tot er meer duidelijkheid is. Of verwijdert indien niet correct. Dat leverde mij een ban op. Men duld geen tegenspraak en de forumleden vonden dat een webshopeigenaar niets te zoeken heeft op een consumentenforum. Ik behoor immers tot 'de tegenpartij.'

criticus2

Ongelezen bericht door criticus2 » 07 mar 2019 13:24

wel apart, verhaal van TS wordt gelijk geloofd zo ongeveer. Dan komt er een verhaal van de andere kant, en dan is men gelijk helemaal om en is TS de pineut ipv het slotenbedrijf.
beide varianten zijn erg kort door de bocht.... de waarheid is niet meer te herleiden zo.

Plaats reactie