LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
De weert
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2019 21:50

Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door De weert »

Slechte ervaring met het Handelshuis Kaatsheuvel.

Bij deze winkel had ik een afspraak gemaakt om even een 2 + 3 zitsbank de zitting op te laten vullen . Banken hebben ze opgehaald , en 2 dagen later kwamen ze de banken terug brengen. De 2 zits bank was redelijk goed maar bij de 3 zits bank was bijna niets aan gedaan . Dus toen stelde de man voor om de bank mee terug te nemen om te kijken of ie er nog wat mee kon doen , enkele uren later was hij weer terug , maar omdat ik weinig tijd had en in de eerste instantie dacht dat het wel goed zou zijn , 300 euro betaald en klaar...totdat ik de volgende dag op de bank ga liggen en er bijna vanaf rol , gewoon totaal verkeerd op gevult ..de zitting loopt nu naar voren toe af. Maar weer een bericht gestuurt maar kreeg als antwoord dat er niks meer aan te doen is..anders moeten er nieuwe zittingen in en dat word te duur zei de man.

Als ze van tevoren even hadden gezegd van..we weten niet of dit lukt , dan had ik er die prutsers er natuurlijk niet aan laten komen.

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door rvjapio »

Als u ongezien 300 euro neer tikt vanwege 'weinig tijd' dan ligt dat toch echt aan u zelf. Mijn bank is enkele keren opgevuld en ik betaalde alleen als het goed 'zat'.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door gosewijn »

rvjapio schreef:
12 mar 2019 11:41
Als u ongezien 300 euro neer tikt vanwege 'weinig tijd' dan ligt dat toch echt aan u zelf. Mijn bank is enkele keren opgevuld en ik betaalde alleen als het goed 'zat'.
Hoezo is dat eigen schuld ?.
Als uw bank enkele keren is opgevuld zou ik heel vlug een nieuwe kopen want dan is het gewoon slecht gedaan.

Welke vulling en vering zitten er in de bank?.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door witte angora »

De weert schreef:
11 mar 2019 22:05
Als ze van tevoren even hadden gezegd van..we weten niet of dit lukt , dan had ik er die prutsers er natuurlijk niet aan laten komen.
Of het prutsers zijn weet ik niet. Soms kan iets simpelweg niet, maar daar kom je pas achter als de boel open ligt. Dat heeft niks te maken met al dan niet vakmanschap.

Met de summiere gegevens die je geeft kunnen mensen hier op het forum ook weinig denk ik.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door Erthanax »

Onze bank is 52 jaar oud en twee keer opnieuw gestoffeerd. De laatste keer, twee jaar geleden, is voor het eerst de vulling aangepast.

alfatrion
Berichten: 21904
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door alfatrion »

rvjapio schreef:
12 mar 2019 11:41
Als u ongezien 300 euro neer tikt vanwege 'weinig tijd' dan ligt dat toch echt aan u zelf. Mijn bank is enkele keren opgevuld en ik betaalde alleen als het goed 'zat'.
Want als er betaald is dan hoef je verbintenis niet meer correct uit te voeren? Leg die eens uit!

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kennelijk vat ik het anders op dan alfatrion: rvjapio betaalt (pas) als hij heeft vastgesteld dat de verbintenis correct is uitgevoerd.

alfatrion
Berichten: 21904
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik haal dat ook uit zijn bericht, maar ook dat het probleem aan TS ligt. Het is hier de stoffeerder die zijn werk niet goed heeft gedaan en daarom heeft TS gewoon een vordering op hen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door moederslink »

De weert schreef:
11 mar 2019 22:05
........
. De 2 zits bank was redelijk goed maar bij de 3 zits bank was bijna niets aan gedaan . Dus toen stelde de man voor om de bank mee terug te nemen om te kijken of ie er nog wat mee kon doen , enkele uren later was hij weer terug .......
Het zal wel aan mij liggen, maar in enkele uren een bank weer goed opvullen lijkt mij schier onmogelijk inclusief het heen en weer rijden .
En wel gelijk € 300 aftikken en dan pas de vlg dag tot de conclusie komen dat het niet goed is opgevuld?
Vreemd :roll:

Deze bank dient opnieuw onder handen te worden genomen en niet in enkele uren , maar gewoon goed en zorgvuldig en tot tevredenheid te worden opgevuld.
TS , ik zou zeggen :" maak hier maar werk van en trek hier nu wel voldoende tijd voor uit en blijf kritisch..."

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik denk dat Ts lekker aan het slapen is naast de bank ,want het is al een tijdje stil. :wink:

Met een uur of 3 moet je toch een zitting van een bank kunnen repareren . ik heb zo n idee dat ze van onderaf vulling er tussen gestopt hebben ,en niet de bekleding er af hebben gehaald .

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Zitting bank verkeerd opgevuld: ik rol er bijna van af

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Bericht geplaatst en na kwartier weg gaan en niets meer laten horen?

De bank is gevuld en blijkbaar niet zoals de klant wilde maar wel gevuld......
En betalen en pas later kijken en proberen, niet slim.....

Gesloten