Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
BL2
Berichten: 4794
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door BL2 »

KL is net zo nietszeggend als Radar, het moet persoonlijk lijken maar is het absoluut niet, zet er dan Klara neer. Maar ook daar wordt ik niet echt warm of koud van.

Wel is de moderatie beter, al een tijd geen onaardige PBs meer ontvangen, of nog erger, dreigingen met een Ban.

ZeerPrivé
Berichten: 5322
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Die initialen hebben voor mij geen enkele toegevoegde waarde. Net zo anoniem als de gebruikersnamen van anderen, incl. die van mezelf.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Inloggen en posten via vpn, dat zou toch niet moeten kunnen?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Ben ik nou gek??
Waar is ineens dat topic van Youss over dat incassobureau dat na 1.5 pas reageert gebleven???
Zit je midden in een discussie, je denkt mee , je typt wat af en foetsie is het :shock:

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik wilde net hetzelfde vragen. Heel vreemd.

Mijn eigen bijdrage van vanmiddag staat ook niet (meer) in het lijstje berichten "onder" mijn gebruikersnaam. Dat doet me vermoeden dat het topic door de moderator is verwijderd of apart gezet. Maar waarom dan?

Een apert lastertopic zoals over het gouden collier staat er nog wel.

Moderators, wat is hier aan de hand?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Inderdaad, ook in het gebruikerspaneel onder " mijn berichten " is dit topic ( en mijn reacties ) niet meer zichtbaar.

Moderatie : dit behoeft uitleg cq toelichting... :!:

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door john18 »

moederslink schreef:
19 mar 2019 15:05
Inderdaad, ook in het gebruikerspaneel onder " mijn berichten " is dit topic ( en mijn reacties ) niet meer zichtbaar.

Moderatie : dit behoeft uitleg cq toelichting... :!:
Vind ik ook! Ik had bijna het antwoord waar ik naar zocht en ts ook.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door john18 »

moederslink schreef:
19 mar 2019 15:05
Inderdaad, ook in het gebruikerspaneel onder " mijn berichten " is dit topic ( en mijn reacties ) niet meer zichtbaar.

Moderatie : dit behoeft uitleg cq toelichting... :!:
Mijn berichten kan ik al een tijdje niet meer vinden onder gebruikerspaneel. Waar staat dat?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Ga naar gebruikerspaneel...je komt dan op de voorpagina , ziet het aantal berichten en klik dan op " berichten weergeven " en voila!

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door john18 »

moederslink schreef:
19 mar 2019 15:31
Ga naar gebruikerspaneel...je komt dan op de voorpagina , ziet het aantal berichten en klik dan op " berichten weergeven " en voila!
Thanks! Volgens mij is dat totaal veranderd. Eerst was het beter en makkelijker.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
19 mar 2019 14:41
Moderators, wat is hier aan de hand?
Het topic is verplaatst naar een niet-openbare sectie. Als ik op een melding dat ik geciteerd ben klik, krijg ik deze melding:
Informatie
Je hebt geen toestemming om dit forum te lezen.
Als het topic verwijderd zou zijn, zou je daar een melding over krijgen.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

moederslink schreef:
19 mar 2019 14:38
Ben ik nou gek??
Waar is ineens dat topic van Youss over dat incassobureau dat na 1.5 pas reageert gebleven???
Zit je midden in een discussie, je denkt mee , je typt wat af en foetsie is het :shock:
Misschien was Ts wel iemand die dmv een bepaalde manier van van vragen erachter wilde komen om onder een schuld uit te komen.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

john18 schreef:
19 mar 2019 15:33
Thanks! Volgens mij is dat totaal veranderd. Eerst was het beter en makkelijker.
Klopt: vroeger stond er een directe snelkoppeling. Maar met één van de updates is er meer zeer handige functionaliteit verdwenen en, ondanks zeer veel verzoeken, nooit meer teruggekomen. Denk aan de knop "toon ongelezen berichten".

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

moederslink schreef:
19 mar 2019 15:05
Inderdaad, ook in het gebruikerspaneel onder " mijn berichten " is dit topic ( en mijn reacties ) niet meer zichtbaar.

Moderatie : dit behoeft uitleg cq toelichting... :!:
Dank voor jullie reacties! We hebben het topic inderdaad - op verzoek van de topicstarter - offline gehaald.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Dus geen kritische reacties geven en niet meer doorvragen als forumlid?

Waarom wordt een dergelijk verzoek gehonoreerd door jullie?
Dit was toch bij uitstek een geschikt onderwerp voor een uitzending:
" een of ander ( louche .... 8)) incassobureautje reageert pas na 1.5 jr en berekent vervolgens een torenhoge te betalen rente. "
Hier had Fons toch wel ff achteraan moeten en kunnen gaan :?

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door john18 »

Moneyman schreef:
19 mar 2019 15:38
john18 schreef:
19 mar 2019 15:33
Thanks! Volgens mij is dat totaal veranderd. Eerst was het beter en makkelijker.
Klopt: vroeger stond er een directe snelkoppeling. Maar met één van de updates is er meer zeer handige functionaliteit verdwenen en, ondanks zeer veel verzoeken, nooit meer teruggekomen. Denk aan de knop "toon ongelezen berichten".
Ik kan zelfs geen berichten vind ik leuk klikken

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

john18 schreef:
19 mar 2019 16:01
Ik kan zelfs geen berichten vind ik leuk klikken
Niet door op het hartje zelf te klikken (dus niet op de tekst ernaast)?

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door john18 »

moederslink schreef:
19 mar 2019 15:55
Dus geen kritische reacties geven en niet meer doorvragen als forumlid?

Waarom wordt een dergelijk verzoek gehonoreerd door jullie?
Dit was toch bij uitstek een geschikt onderwerp voor een uitzending:
" een of ander ( louche .... 8)) incassobureautje reageert pas na 1.5 jr en berekent vervolgens een torenhoge te betalen rente. "
Hier had Fons toch wel ff achteraan moeten en kunnen gaan :?
Het waren niet allemaal kritisch. Waren veroordelende reacties. Dit heb ik in het begin met eigen topics ook gehad. Toen begon het flink te jeuken. Lekker anoniem een ts te kakken zetten. Dan haal je terug uit en ben je zelf de boos doener.

Het ging er serieus bij mij over dat stukje rente. Er zijn zoveel verdienmodellen dat ik dit nou eens onderbouwd wilde weten. En niet alleen omdat een forumlid zegt dat het zo is. Ik moet zelf altijd onderbouwen zodat het kapot gemaakt kan worden {zo voelt dat}. Maar een ander moet ik maar geloven omdat hij dat zegt. Als je dan naar onderbouwing vraagt krijg je naar mijn mening een vaag en tot interpretatie open antwoord.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door john18 »

Moneyman schreef:
19 mar 2019 16:02
john18 schreef:
19 mar 2019 16:01
Ik kan zelfs geen berichten vind ik leuk klikken
Niet door op het hartje zelf te klikken (dus niet op de tekst ernaast)?
Nope lukt niet. Aah met andere browser lukt het wel. Ligt aan mijn internet explorer browser :D

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
19 mar 2019 15:46
Dank voor jullie reacties! We hebben het topic inderdaad - op verzoek van de topicstarter - offline gehaald.
Jullie beseffen hopelijk wel dat de keuze om topics rucksichtlos te verwijderen niet alleen een ongelooflijk zwaktebod en een minachting van jullie eigen forumleden is, maar dat het ook juridisch uitermate discutabel is? Wie geeft jullie het recht om zonder zwaarwegende reden berichten van forumleden (waar zij auteursrecht op hebben!) te verwijderen?

Zelfs jullie eigen forum- en huisregels geven jullie die bevoegdheid niet. Want van de daar gegeven redenen (die mogelijk wél een zwaarwegend belang kunnen opleveren) is geen sprake; jullie verwijderen al complete topics na één simpel verzoek van TS.
Forumbeheer
Het forum wordt beheerd en gemodereerd door de internetredactie van Radar (hierna te noemen: de Moderator). De Moderator kan te allen tijde en zonder overleg of toelichting berichten aanpassen of verwijderen, daar waar zij van mening is dat deze in strijd zijn met de gebruiksvoorwaarden huisregels, of daar waar de leesbaarheid / begrijpelijkheid van een bericht / topic in het geding is.
Juist van een TROS RADAR zou ik meer zorgvuldigheid mogen verwachten, daar waar juist het anderen de maat nemen op wet- en regelgeving jullie bestaansrecht is.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 19 mar 2019 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten