Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
19 mar 2019 18:25
Er zijn al vaker topics verwijderd en de moderator heeft ook al vaker gemeld dat zij topics verwijderen op verzoek van de topicstarter. Ik begrijp dan ook niet waarom er iedere keer zo'n heisa gemaakt wordt.
Om de simpele reden dat er nog nooit een legitieme reden voor is gegeven.

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

Sorry Moneyman, maar die simpele reden is het verzoek van de TS.

Mij lijkt het volledig logisch dat een topic verwijderd wordt wanneer een TS daarom verzoekt.

Elk verzoek zou uitgevoerd moeten worden tenzij het desbetreffende topic een evidente meerwaarde zou vormen voor de maatschappij. Laten we eerlijk zijn, zo'n topic heeft nog nooit op dit forum gestaan.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Vaak is het gewoon chantage.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Kees2850 wie betaalt jou?

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

@Radar: Goed idee van Kees. Mocht iemand een mening of advies willen dan mag daar best van verwacht worden dat deze zelf ook een inspanning (voor zover je inloggen zo mag noemen) verricht.

Hier gelijk een goed voorbeeld: overig-auto-vervoer-f95/easyjet-maakt-h ... 89961.html

Gewoon rotzooi, opruimen dit troep. ;)

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

[*]Maar dit is al zo vaak aan de orde geweest...die 1 post posters.....
Er was al de suggestie gegeven dat de forummers dan maar een reminder moesten sturen , maar dat komt er niet van.
Zelf heb ik ooit voorgesteld om dit in de huisregels op te nemen omdat een ' lidmaatschap' ook een verplichting inhoudt.
Je verbindt je toch ergens aan.
Helaas.....ik denk dat iedereen dit irritant en vervelend vindt , maar er verandert niets ....die 1 post posters blijven toch komen.
En hun post dan maar verwijderen? Tja.....dan zouden ze dit ook van te voren moeten weten en dan zou het in de voorwaarden opgenomen moeten worden, maar mag dat ?
Misschien dan maar gewoon sluiten ...slotje er op?

Erthanax
Berichten: 9612
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het collier-lastertopic dat ik heb gemeld, mag ik zélf in de gaten houden en over een week opnieuw melden als de TS dan nog steeds niet heeft gereageerd op de vragen, waarna de moderatie hem dan alsnog een bericht zal sturen.

Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik daarvan moet vinden. Het ene topic wordt zonder pardon weggesluisd op verzoek van TS, een in mijn ogen overduidelijk lastertopic blijft staan als ik het niet in de gaten houd. Zo gaat de lol er voor mij wel af, eerlijk gezegd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Erthanax schreef:
19 mar 2019 21:13
----
Zo gaat de lol er voor mij wel af, eerlijk gezegd.
:cry:

Er worden idd best vaak en veel kwaadaardige dingen verteld over bedrijven.
Eenmalig en eenzijdig flink wat gal spuwen en je ziet hem of haar niet meer terug.....het zou verboden moeten worden.....

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door john18 »

moederslink schreef:
19 mar 2019 20:59
[*]Maar dit is al zo vaak aan de orde geweest...die 1 post posters.....
Er was al de suggestie gegeven dat de forummers dan maar een reminder moesten sturen , maar dat komt er niet van.
Zelf heb ik ooit voorgesteld om dit in de huisregels op te nemen omdat een ' lidmaatschap' ook een verplichting inhoudt.
Je verbindt je toch ergens aan.
Helaas.....ik denk dat iedereen dit irritant en vervelend vindt , maar er verandert niets ....die 1 post posters blijven toch komen.
En hun post dan maar verwijderen? Tja.....dan zouden ze dit ook van te voren moeten weten en dan zou het in de voorwaarden opgenomen moeten worden, maar mag dat ?
Misschien dan maar gewoon sluiten ...slotje er op?
100procent ofwel 100000 procent mee eens!

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door gosewijn »

Weet je waarom ze dat niet doen , dan is er geen forum meer . Dan gaan er 25 leden gezellig in de huiskamer zitten met een kopje koffie en een koekje er bij. En ik weet nu al waar ze het over zullen hebben. :roll: :roll: :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Negen of tien rozen in een bosje?

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Of hoe je na de bloei van de stelen van die rozen die je bij de Jumbo hebt gekocht een mooie halsketting voor je vrouw kunt vlechten.

Om vervolgens bij de Appie te vragen wat de waarde is van die ketting.

Maar volgens mij is dit het feedbacktopic, we lijken nu inderdaad meer in de huiskamer te zitten.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Henk Toeter schreef:
19 mar 2019 20:40
Sorry Moneyman, maar die simpele reden is het verzoek van de TS.
Ik vroeg ook niet naar een simpele reden, ik vroeg naar een legitieme reden.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Simpel of legitiem, daar ontstaat natuurlijk ook discussie over waarbij forumregels maar ook meningen en oordelen over de tafel vliegen. Wat voor het ene forumlid legitiem is is dat voor het andere forumlid niet.
Daar is een moderatie voor.

Mijn persoonlijke -ik waarschuw maar even :wink: - mening: als iemand een topic wil verwijderen is dat een kwestie alleen tussen de topic starter en de moderatie.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
20 mar 2019 07:10
Henk Toeter schreef:
19 mar 2019 20:40
Sorry Moneyman, maar die simpele reden is het verzoek van de TS.
Ik vroeg ook niet naar een simpele reden, ik vroeg naar een legitieme reden.
Een legitieme reden is voor de redactie het verzoek om verwijdering van een topic.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Klaas Jan schreef:
20 mar 2019 07:44
Mijn persoonlijke -ik waarschuw maar even :wink: - mening: als iemand een topic wil verwijderen is dat een kwestie alleen tussen de topic starter en de moderatie.
En de mensen die gereageerd hebben en advies gegeven dan? Hebben zij geen enkel recht in deze?

Lowieze
Berichten: 6534
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

kuklos schreef:
20 mar 2019 10:41
Klaas Jan schreef:
20 mar 2019 07:44
Mijn persoonlijke -ik waarschuw maar even :wink: - mening: als iemand een topic wil verwijderen is dat een kwestie alleen tussen de topic starter en de moderatie.
En de mensen die gereageerd hebben en advies gegeven dan? Hebben zij geen enkel recht in deze?
Zij doen dit vrijwillig, je hoeft niet per se te reageren 😀

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Lowieze schreef:
20 mar 2019 10:49
kuklos schreef:
20 mar 2019 10:41
Klaas Jan schreef:
20 mar 2019 07:44
Mijn persoonlijke -ik waarschuw maar even :wink: - mening: als iemand een topic wil verwijderen is dat een kwestie alleen tussen de topic starter en de moderatie.
En de mensen die gereageerd hebben en advies gegeven dan? Hebben zij geen enkel recht in deze?
Zij doen dit vrijwillig, je hoeft niet per se te reageren 😀
Dat is wel erg makkelijk. Mensen doen moeite proberen te helpen, en leveren ook kritiek, maar hebben geen rechten want ze hoeven niet te reageren, en doen dit vrijwillig. Lijkt me een goede manier om ervoor te zorgen dat het forum compleet doodbloedt omdat niemand meer wil reageren straks.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Lowieze schreef:
20 mar 2019 10:49
kuklos schreef:
20 mar 2019 10:41
Klaas Jan schreef:
20 mar 2019 07:44
Mijn persoonlijke -ik waarschuw maar even :wink: - mening: als iemand een topic wil verwijderen is dat een kwestie alleen tussen de topic starter en de moderatie.
En de mensen die gereageerd hebben en advies gegeven dan? Hebben zij geen enkel recht in deze?
Zij doen dit vrijwillig, je hoeft niet per se te reageren 😀
Volgens mij plaatst de TS een topic ook vrijwillig, die hoeft dat niet te doen. Door het wel te doen wordt de tekst die daar staat onderdeel van het forum inclusief de reacties daarop. TS zou wat mij betreft altijd mogen vragen om persoonlijke info te verwijderen, maar topics waarop gereageerd is zouden moeten blijven staan.

Lowieze
Berichten: 6534
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

kuklos schreef:
20 mar 2019 10:56
Lowieze schreef:
20 mar 2019 10:49
kuklos schreef:
20 mar 2019 10:41


En de mensen die gereageerd hebben en advies gegeven dan? Hebben zij geen enkel recht in deze?
Zij doen dit vrijwillig, je hoeft niet per se te reageren 😀
Dat is wel erg makkelijk. Mensen doen moeite proberen te helpen, en leveren ook kritiek, maar hebben geen rechten want ze hoeven niet te reageren, en doen dit vrijwillig. Lijkt me een goede manier om ervoor te zorgen dat het forum compleet doodbloedt omdat niemand meer wil reageren straks.

Ik denk inderdaad dat dat laatste gaat gebeuren. Radar doet niet al te veel moeite voor dit forum, wat al veel zegt. En zo te lezen zijn de forummers het ook een beetje zat om nog moeite te doen om te reageren als de TS toch niet meer terug komt.

Gesloten