LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bol.com laat de consument in de kou staan

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Jean1
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2010 20:11

bol.com laat de consument in de kou staan

Ongelezen bericht door Jean1 »

Zaterdag jl. een gsm bij bol.com gekocht. Mailings ontvangen dat het toestekl verstuurd was en tijden van levering. Echter niets werd geleverd. Daags daarna gebeld. Toestel wordt niet geleverd. Problemen met de winkel waar bol.com mee samenwerkt. Een sorry en het geld wordt teruggeboekt.
Aangezien ik zaken gedaan heb met bol.com vind ik dat er gekeken moet worden naar een oplossing door bol.com. Echter niets van dat.
Mailings o.a. klachtenkompas halen niets uit.
Het bedrijf stelt zich zeker niet klantvriendelijk op en verschuilt zich achter de leverancier van het toestel.
Waarom niet gekeken naar een oplossing want bol.com is degene waarmee ik zaken heb gedaan.
Consumenten die kopen bij bol.com zijn overgeleverd aan de grillen van de leveranciers en blijkbaar is bol.com niet zo selectief in de keuze van zaken waarmee zaken gedaan worden.
Zou het niet het bedrijf sieren een gebaar naar de consument te maken voor hun eigen falen?
Immers zij bepalen de leveranciers
Triest!

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: bol.com laat de consument in de kou staan

Ongelezen bericht door mahadma »

"Zou het niet het bedrijf sieren een gebaar naar de consument te maken voor hun eigen falen?
Immers zij bepalen de leveranciers"


En wat zou u dan een oplossing vinden? Het betaalde bedrag is u 100% teruggestort, dus u kon het probleemloos elders besteden bij een andere gsm verkoper. Ik zie het probleem niet. U kunt m.i. bij heel veel adressen die gsm kopen.

Lady1234
Berichten: 27073
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: bol.com laat de consument in de kou staan

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U zult het wel bij een verkoper gekocht hebben die VIA Bol verkoopt. Niet bij Bol zelf.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: bol.com laat de consument in de kou staan

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Jean1 schreef:
05 apr 2019 17:39
Zaterdag jl. een gsm bij bol.com gekocht. Mailings ontvangen dat het toestekl verstuurd was en tijden van levering. Echter niets werd geleverd. Daags daarna gebeld. Toestel wordt niet geleverd. Problemen met de winkel waar bol.com mee samenwerkt. Een sorry en het geld wordt teruggeboekt.
Aangezien ik zaken gedaan heb met bol.com vind ik dat er gekeken moet worden naar een oplossing door bol.com. Echter niets van dat.
Mailings o.a. klachtenkompas halen niets uit.
Het bedrijf stelt zich zeker niet klantvriendelijk op en verschuilt zich achter de leverancier van het toestel.
Waarom niet gekeken naar een oplossing want bol.com is degene waarmee ik zaken heb gedaan.
Consumenten die kopen bij bol.com zijn overgeleverd aan de grillen van de leveranciers en blijkbaar is bol.com niet zo selectief in de keuze van zaken waarmee zaken gedaan worden.
Zou het niet het bedrijf sieren een gebaar naar de consument te maken voor hun eigen falen?
Immers zij bepalen de leveranciers
Triest!
Hele verhaal gelezen. Als het artikel niet geleverd kan worden houdt het op.
Overigens welk toestel??
Geld terug gehad wat wil je nog meer.
Dat Bol.com een bloemetje stuurt 10.000 excuses maakt.
Sommige mensen zijn nooit tevreden :?:

Gesloten