Energiecontract Nle - budgetenergie

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
PRINSE

Energiecontract Nle - budgetenergie

Ongelezen bericht door PRINSE » 14 apr 2019 00:39

in 2017 energie contract af gesloten bij nle voor 5 jaar vast, nu word ik door een bemiddelingsbureau benaderd met een vaag verhaal
dat nle word overgenomen budgetenergie .of ik wil overstappen naar budget energie met 200 euro welkom en ga niet meer betalen
deze sukkels bellen uit Utrecht inmiddels is de tactiek veranderd zie bellen nu uit Breda. met andere worden het is er alles aan gelegen
om mij contract te ontbinden 5 jaar vast is 5 jaar vast
Laatst gewijzigd door Radar op 14 apr 2019 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

NeoDutchio

Re: Energiecontract Nle - budgetenergie

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 14 apr 2019 16:35

Ze bellen niet vanuit Utrecht of Breda, ze sturen met het bellen willekeurige getallen mee. Het echte telefoonnummer van het callcenter is niet te achterhalen. Ze doen dit omdat veel mensen anonieme telefoontjes niet opgenomen worden.
Verder proberen alle callcenters met hele leugens en halve waarheden nieuwe klanten te werven. Als NLE al overgenomen ZOU worden, dan zal er niets voor u veranderen.
Elke ongevraagde verkoper werkt met 1 doen: zijn provisie. Nooit op in aan dus.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 15 apr 2019 09:55

NeoDutchio schreef:
14 apr 2019 16:35
Als NLE al overgenomen ZOU worden
Dat zijn ze al:
https://www.nu.nl/ondernemen/5072525/en ... t-nle.html

Maar beide merken zijn op dit moment nog gewoon onder dezelfde naam actief en er zit ook niet direct iets aan te komen dat 1 van beide uitgefaseerd gaat worden als ik de nieuwsberichten zo bekijk.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 15 apr 2019 12:12

Het beste antwoord is het scheidsrechter fluitje!

Dan zijn ze met hun Headset op enkele minuten doof en zullen U zeker op de zwarte lijst van gestoorde gekken plaatsen!
Als vele dit gaan doen wil niemand nog in een Call Center werken en stopt dit eindelijk.

Alle andere methodes zijn nutteloos tot nu toe, ophangen en ze bellen nogmaals....
Dus geef ze het eind signaal.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 15 apr 2019 12:19

Komkommertijd schreef:
15 apr 2019 12:12
Het beste antwoord is het scheidsrechter fluitje!

Dan zijn ze met hun Headset op enkele minuten doof en zullen U zeker op de zwarte lijst van gestoorde gekken plaatsen!
Als vele dit gaan doen wil niemand nog in een Call Center werken en stopt dit eindelijk.

Alle andere methodes zijn nutteloos tot nu toe, ophangen en ze bellen nogmaals....
Dus geef ze het eind signaal.
Nog beter is gewoon nee zeggen. Als ze niets meer verkopen komt er geen geld meer binnen en stoppen ze vanzelf.
Het vreemde is dat er winkels wel moeten sluiten waar te weinig mensen komen, maar iedereen van roept dat ze moeten blijven. Terwijl aan de andere kant de louche callcenters en doorverkoopsites blijven bestaan. Wat doen wij toch fout met z’n allen?

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 15 apr 2019 22:32

Als je na NEE zeggen toch weer gebeld word, van Microsoft tot Energie aanbieders, ik luister eerst, en dan
toch maar fluitje, als mijn nummer op zwarte lijst komt is beter dan nog 100x Nee zeggen en ze proberen dan of ik vandaag even tijd heb... na een verhaal komt toch de verkoop weer naar voren dus ik weiger nog langer Nee te zeggen.

Het is niet netjes, weet ik maar regelmatig met allerlei misleidende zooi iemand lastig vallen, blokkeren kan niet....
Dan geeft ik het eind signaal!

Plaats reactie