Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

Radar schreef:
23 apr 2019 12:04
Lowieze schreef:
23 apr 2019 11:50
Radar, even een vraag. Jullie openen zelf topics over onderwerpen die in jullie programma behandeld worden.
Door forummers wordt er vervolgens in deze topics gereageerd, maar Radar zelf reageert vervolgens nergens op. Het is toch de bedoeling dat de topicopener zelf meepraat?
Goed punt. Normaal gesproken is dat laatste inderdaad de bedoeling, maar wij als redactie / moderatie bemoeien ons inhoudelijk niet met forumdiscussies - ook niet als het topics betreft die we zelf hebben geopend. Deze zijn vooral bedoeld om discussieonderwerpen onder de aandacht te brengen en gesprekken te stimuleren.

Wij willen niet 'twee petten op hebben' (die van discussiedeelnemer en moderator), onder andere omdat dit juridisch gezien problematisch is, maar ook omdat wij zelf objectiviteit en onpartijdigheid van het forumbeheer simpelweg wenselijk achten.

Radar ^KL

Bedankt voor uw antwoord. Dat snap ik, maar zoals Alfatrion al zegt, sommige onderwerpen hebben wat nadere uitleg nodig. Zeker omdat u met uw programma onderwerpen half behandeld en mensen met vragen blijven zitten.
Van partijdigheid is geen sprake als u wat zou kunnen toelichten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

RADAR:
We zijn nu alweer ruim 4 maanden bezig in dit 3e feedbacktopic ;
kunnen jullie aangeven wat er aan verdere feedback nog verwacht wordt door jullie?
Er is in de 3 feedbacktopics best veel aangedragen .
Maar er liggen nog wel vragen open zoals bv :
- meerder icoontjes behalve " vind ik leuk " ,
- meldingen telbaar maken
En misschien zo nog het e.e.a .....
Wel vind ik zelf het modereren beter geworden , qua transparantie en qua snelheid van reageren door de moderatie.
En , niet onbelangrijk, forummers houden elkaar scherp en reageren zelf ook meer op vervelende en botte reacties.
( ' zelfreinigend ' , goeie zaak !)

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

moederslink schreef:
28 apr 2019 11:35
Wel vind ik zelf het modereren beter geworden , qua transparantie en qua snelheid van reageren door de moderatie.
En , niet onbelangrijk, forummers houden elkaar scherp en reageren zelf ook meer op vervelende en botte reacties.
( ' zelfreinigend ' , goeie zaak !)
Klopt. We kunnen nu 'zelfreinigend' bezig zijn zonder het risico op een waarschuwing of een ban wegens off-topic, wat eerst wel het geval was. En dat maakt het stukken prettiger op het forum.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Vele stellen een vraag en geven later geen antwoorden of toelichting als we hier vragen stellen.

Loggen niet meer in, zullen we na 10 antwoorden of 4 dagen een Email sturen?
De redactie kan mensen die niet meer inloggen of reageren zien.

Is dit mogelijk?
Alle hier aanwezige doen hun best met zo goed mogelijke antwoorden en dan niet eens bedankt of aanvulling?

En mogen we vragen verwijderen als Topic starter geen terug koppeling zou geven?
Dan houden we het forum schoner en voorkomen we wilde speculaties.... want daar ga ik en vele anderen vaak die fout mee in.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als die antwoorden van komkommer hier weggestofzuigerd worden houden we het forum ook schoner. De komkommer gaat wel vaak de fout in. Ondanks de Europese regels voor komkommers is hij vaak 180° krom.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
03 mei 2019 09:53
Vele stellen een vraag en geven later geen antwoorden of toelichting als we hier vragen stellen.

Loggen niet meer in, zullen we na 10 antwoorden of 4 dagen een Email sturen?
De redactie kan mensen die niet meer inloggen of reageren zien.

Is dit mogelijk?
Alle hier aanwezige doen hun best met zo goed mogelijke antwoorden en dan niet eens bedankt of aanvulling?

En mogen we vragen verwijderen als Topic starter geen terug koppeling zou geven?
Dan houden we het forum schoner en voorkomen we wilde speculaties.... want daar ga ik en vele anderen vaak die fout mee in.
Volgens mij is dit al vaker besproken, en heeft de moderatie daarop gereageerd. Je kunt altijd de redactie vragen of ze een reminder naar de topicstarter willen sturen.

Sja, en wilde speculaties, dat is onontkoombaar voor iemand die een woning meent te kunnen isoleren met chips... :wink:

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door reggie2 »

Kees2850 schreef:
03 mei 2019 11:01


Verder valt me op dat sommige mensen denken overal verstand van te hebben. Zij reageren werkelijk overal op. Een enkele keer met een zinnige opmerking maar ook vaak met losse flodders die nergens op slaan.

Misschien ook eens kritisch zijn op jezelf? En de 'humor' beperken tot de huiskamer?

Dat is om punten te scoren, bijna altijd slaat het nergens op.

Kijk maar eens bij de reacties. ….is er door ongeveer 5 personen op dezelfde manier gereageerd, prompt dat tot nummer 20 hetzelfde antwoord komt.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Punten te scoren? En wat kan men met die punten doen dan?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door reggie2 »

Lady1234 schreef:
03 mei 2019 14:36
Punten te scoren? En wat kan men met die punten doen dan?
Kijk naar jezelf :lol:

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

reggie2 schreef:
03 mei 2019 15:02
Lady1234 schreef:
03 mei 2019 14:36
Punten te scoren? En wat kan men met die punten doen dan?
Kijk naar jezelf :lol:
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. U beweert zomaar iets.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Waar staat die puntenlijst?

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

reggie2 schreef:
03 mei 2019 14:18

Dat is om punten te scoren, bijna altijd slaat het nergens op.

Kijk maar eens bij de reacties. ….is er door ongeveer 5 personen op dezelfde manier gereageerd, prompt dat tot nummer 20 hetzelfde antwoord komt.

Ik ben waarschijnlijk niet intelligent genoeg om bovenstaande te begrijpen. :roll:

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Toelichting op viewtopic.php?f=76&p=2671933#p2671933 :
NeoDutchio schreef:
03 mei 2019 07:33
Moderator, kom er maar in. In een andere topic gaf die TS aan dat ze verwacht had dat er een mailtje zou komen zodra er een reactie op het topic kwam.
Ook dit is weer een voorbeeld dat TS een onvolledige vraag stelt en voor het eerste antwoord uitlogt en niet meer terug komt. Kan TS een bericht krijgen dat er een aantal vragen gestelt zijn waar graag antwoord op zou komen om een goed advies te kunnen geven.
Is het sowieso niet makkelijk om standaart een mailtje te sturen naar een TS als er een reactie komt?
Je zou inderdaad verwachten dat dit gebeurt.

Notificaties kun je zelf regelen via het Gebruikerspaneel, zie bijlage. Hier kun je bijvoorbeeld instellen dat je een PB of mail ontvangt bij een reactie op je topic. Echter, dit blijkt niet te werken - kennelijk 'telt' je eigen topic niet als 'onderwerp waarop je bent geabonneerd'. Wij hebben dit voorgelegd aan onze technische afdeling; hopelijk kan die dit oplossen. Wordt vervolgd!

In elk geval bedankt voor het melden.

Vriendelijke groet,

Radar ^KL
Bijlagen
Schermafbeelding 2019-05-03 om 15.36.29.png
(74.15 KiB) 584 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door reggie2 »

Theotrucker schreef:
03 mei 2019 15:20
Waar staat die puntenlijst?

Naast je berichten :-) Lady haalt er maar 1 punt uit. maar het is zoals ik al zei......5 x laten weten is wel genoeg , hoeven geen 20 anderen nog over heen te reageren met dezelfde reacties.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

reggie2 schreef:
03 mei 2019 15:53
Theotrucker schreef:
03 mei 2019 15:20
Waar staat die puntenlijst?

Naast je berichten :-) Lady haalt er maar 1 punt uit. maar het is zoals ik al zei......5 x laten weten is wel genoeg , hoeven geen 20 anderen nog over heen te reageren met dezelfde reacties.
Misschien verdient het dan aanbeveling dat u uw eigen reacties op diverse topics nog eens streng bekijkt en dan een en ander op uzelf toepast.

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Sorry hoor Reggie2 maar je zit echt te bazelen. Het aantal berichten zijn natuurlijk geen punten.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Er zijn forums/fora waar de leden een "rang" krijgen naar aanleiding van hun activiteit, soms met extra mogelijkheden/rechten. Dit forum hoort daar niet bij, voor zover ik weet.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Nou heb ik dat gevonden, nu nog de kassa vinden om mijn punten te verzilveren!

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

@Radar, kunnen jullie eens naar dit topic kijken? Er is een bitje omgevallen, zo lijkt het.
incasso-f36/kosten-bij-loonbeslag-t179107.html

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Costnix »

@Moneyman: Één bitje omgevallen? Bij mij zijn ze allemaal omgevallen. Ik zie alleen maar een wit scherm.

Gesloten