Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Het is vooral de sfeer eromheen ook hè? En het is zwaar en juist dankzij je medelopers word je er vaak ook doorheen gesleept.
Je kunt ook vrij individueel lopen , vroeg starten , flink lopen en dan ben je voor de meute weer bij de finish.
Het is 1 grote happening . Heel bijzonder en dan al die nationalteiten !
Uniek in de wereld vlg mij.

s'Avonds is de stad bomvol en gezellig en is er nauwelijks een doorkomen aan en zeker op de laatste finishdag kun je over de ' koppen' lopen.
Ik ben er ieder jaar bij , niet als loper , maar als kijker. Gedoe of rottigheid heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt.
Ik heb ook altijd lopers in huis gehad . Meestal waren ze rond 1600u thuis , kletsen, douchen , een goede maaltijd geven en ze lagen er om 20.00u weer in, lekker te knorren.

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De 4-daagse ken ik maar al te goed ja. Het jaar dat ik meedeed was in 2006, dat jaar dat er 2 doden vielen en de boel werd afgelast. Ik woonde toen 50 meter van het startpunt, dus van tevoren had ik alle routes al gelopen. Op sommige van de trainingsdagen was het voor mijn gevoel nog heter dan die bewuste 4-daagse dag...

Sindsdien is het me niet meer gelukt, ik woon er nu ook te ver weg voor. Misschien later nog eens. Momenteel zou ik inderdaad de 40 mogen, maar dat haal ik simpelweg niet. Eén dag 31 kilometer lopen deed ik al op mijn wenkbrauwen, en ik zie weinig mogelijkheden om dat op redelijke termijn te verhogen naar 4 x 40. In mijn etappes voor het rondje Nederland (of is het nu de waterlinie?) zit een traject van 39 kilometer, maar dat is dan van station naar station. Ik kan het splitsen, dan moet ik halverwege die etappe de bus pakken. Ik weet nog niet wat ik ga doen, de reistijd is ook zo'n dingetje... Ruim een uur met de trein, dan minimaal 8 uur lopen, dan weer ruim een uur met de trein terug...

Afijn, eerst maar eens voor andere schoenen kijken, volgende maand, misschien dat dat al een stuk gaat schelen.

Maar Nimwegen is inderdaad beregezellig tijdens die dagen, zonder meer.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Spullen die je kocht bij de kringloop weer terugbrengen naar de kringloop. Dan krijg je wel het gevoel in een vicieuze cirkel te zitten.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zit ik net ff te kijken naar een nieuwe IPhone, zie ik tot mijn stomme verbazing dat het huidige topmodel maar liefst........



.... €1.659,00 kost... :shock: :shock:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een iPhone. Is dat niet zo'n ding om te laten zien dat je bij de club hoort?

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

1659 voor een telefoon? Die van mij kostte een tientje. Maar dat is er een waar geen mens nog mee rond wil lopen geloof ik.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Er is een iPhone 5 geweest van $10.000.000 🤑🤑🤑
https://www.alletop10lijstjes.nl/top-10 ... telefoons/
Voor de miljardair die alle al heeft.

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Costnix schreef:
07 mei 2019 07:49
Er is een iPhone 5 geweest van $10.000.000 🤑🤑🤑
https://www.alletop10lijstjes.nl/top-10 ... telefoons/
Voor de miljardair die alle al heeft.
En toen kwam er een barst in het glas, moet hij opgestuurd worden via Post.nl of zo... :mrgreen:

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
06 mei 2019 23:42
Hoewel ik voor mijn werk uitsluitend met Apple werk en zo'n beetje alle verkrijgbare modellen wel bezit heb ik de iPhone al een tijd geleden opgegeven. Te duur voor wat het is. Ik heb al jaren de MotoG serie. Rond de 300 euro en top apparaat.
Eens. Ik werk graag met de Apple-producten, maar dit gaat écht te ver. Voor mij is een simpele Iphone 6s al meer dan genoeg. Die kost in 32GB-versie net € 300,00. Da's nog steeds zat ;)
Bob Schurkjens schreef:
07 mei 2019 00:16
Een iPhone. Is dat niet zo'n ding om te laten zien dat je bij de club hoort?
Ongetwijfeld - voor sommigen. Voor anderen is het gewoon een mooi stuk gereedschap.
Costnix schreef:
07 mei 2019 07:49
Er is een iPhone 5 geweest van $10.000.000 🤑🤑🤑
https://www.alletop10lijstjes.nl/top-10 ... telefoons/ Voor de miljardair die alle al heeft.
Dat heeft niets meer met bellen te maken, maar met "wie heeft de grootste - o nee, duurste".

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bob Schurkjens schreef:
07 mei 2019 00:16
Een iPhone. Is dat niet zo'n ding om te laten zien dat je bij de club hoort?
U bent abuis. Met zo’n ding kan men, onder meer, bellen. Net zoals met andere telefoontoestellen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De €49,- aanbieding van Kijkshop werkte perfect, behalve de matige camera dan......

Wel kleine accu of gebruik ik hem teveel.
Android is voldoende en de €10,- is vaak alleen voor bellen.....
Ik wil ook de Navigatie gebruiken en laatste nieuws volgen of via gratis Wifi hier meelezen...
Berichten plaatsen doe ik echter niet met deze, want dan denken jullie gelijk dat ik
zwaar bezopen ben, want foutloos berichten
plaatsen is op de kleine 5" telefoon een ramp.

Mijn €49,- is goedkoper dan een nieuw scherm van de I Phone van mijn buurvrouw....
Dat koste bij MM (geen afkorting Moneyman in dit geval) maar liefst €69,-

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

Apple producten zijn natuurlijk veel te duur in verhouding met de kwaliteit (en het gedrag van de fabrikant) die het levert, maar mensen zijn het gemak van een iPhone gewend en stappen daarom minder snel over naar bijvoorbeeld Android.

Maar ach, zolang er rijen mensen voor de deur liggen te slapen wanneer er een nieuwe telefoon uitkomt kunnen ze vragen wat ze willen.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat is exact wat het is, Henk. Gemak en positieve gebruikservaringen houden me bij de Iphone, maar vanwege de prijs en het niet nodig hebben van (de features van) de nieuwste modellen ga ik gewoon voor een ouder model. Hoef ik ook niet voor de deur te slapen :mrgreen:

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Kom net terug van het Kassa forum. Er is daar een zeer hardnekkig trol bezig. Je herkent het zo aan zijn gebruik van “taal”
Hij zou best wel eens hier kunnen opduiken, wanneer de redactie van Kassa hem permanent heeft weten te verwijderen.

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Niet te druk om maken, Costnix. :wink: 'De mens lijd het meest door het lijden dat hij vreest'. Geen idee hoe of wat, ik kom niet bij Kassa, maar als het dezelfde is als degene die hier zeer bekend was, dan zien we het wel... Die heeft hier meer permanente bans als dat ik in jaren oud ben, geloof ik.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Is al aanwezig.

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Heb even snel gekeken, het is een heel andere.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Trollen kunnen goed acteren.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het is blijkbaar een volslagen idioot, die al onder meer dan tien verschillende namen een topic aangemaakt heeft.

Blijkbaar is er ‘s avonds totaal geen moderatie bij dat forum. En blijkbaar kan je daar gewoon een topic met nieuwe naam openen, zonder dat eerst de inhoud van het topic gecontroleerd wordt.

Erthanax
Berichten: 9676
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

't Is inderdaad diep treurig daar, op dit moment.

Plaats reactie