LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feenstra zegt afspraak af

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
isonairx
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2019 12:41

Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door isonairx »

Afspraak gemaakt op 25 maart 2019 voor ''APK Plus'' van Feenstra voor verwarmingsketel. Volgens hun bevestigingsbericht zou Feenstra komen op 8 mei 2019 tussen 8 en 10 uur 's morgens.

Speciaal voor thuis gebleven, ruimte helemaal vrij gemaakt, de koffie stond klaar. Om 9 uur belde de telefoniste van Feenstra dat wegens enorme drukte mijn afspraak niet door kon gaan. Een nieuwe afspraak kon pas over 6 weken.

Geen verontschuldiging, geen voorstel van een tegenprestatie of vergoeding voor mijn verspilde tijd, terwijl zij zelf stellen dat HUN tijd in rekening wordt gebracht bij niet tijdig afzeggen van mijn kant!!!

Wat is dit voor bedrijf? Zelf wil ik NIETS meer met ze te maken hebben. Wees gewaarschuwd!

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar dat is natuurlijk rampzalig, vooral zonde van die koffie. Ik zou meteen een ander bellen.

Emcede
Berichten: 302
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Emcede »

Erg slordig van Feenstra, zeker vanwege 'drukte'. Je weet toch wat er in de agenda staat... Maar goed, ik weet niet anders dan dat je dit bedrijf moet vermijden dus mij verbaast het niet. Die waarschuwing komt dus rijkelijk laat.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als u vakantiedagen heeft opgenomen, dan kunt u een rekening sturen.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Emcede schreef:
09 mei 2019 15:25
Erg slordig van Feenstra, zeker vanwege 'drukte'. Je weet toch wat er in de agenda staat... Maar goed, ik weet niet anders dan dat je dit bedrijf moet vermijden dus mij verbaast het niet. Die waarschuwing komt dus rijkelijk laat.
Er kunnen wel een paar man ziek geworden zijn.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door berndv »

Lady1234 schreef:
09 mei 2019 15:47
Emcede schreef:
09 mei 2019 15:25
Erg slordig van Feenstra, zeker vanwege 'drukte'. Je weet toch wat er in de agenda staat... Maar goed, ik weet niet anders dan dat je dit bedrijf moet vermijden dus mij verbaast het niet. Die waarschuwing komt dus rijkelijk laat.
Er kunnen wel een paar man ziek geworden zijn.
schijnt een hardnekkig virus te zijn onder Ajax-supporters, heerste gisteren ook al en zal vandaag over zijn gegaan in symptomen die lijken op een kater :lol:

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Lady1234 »

alfatrion schreef:
09 mei 2019 15:42
Als u vakantiedagen heeft opgenomen, dan kunt u een rekening sturen.
Vakantiedagen voor een onderhoudsbeurt van de cv ketel? :wink:

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je kunt natuurlijk alles sturen. Of dat nu veel zin heeft. Je kunt beter kijken of je op een nette manier van een onderhoudscontract af kunt komen. Die vakantiedagen op een rekening zullen daar niet voor zorgen.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door witte angora »

Och, wat ik al eerder aangegeven heb, de wbv heeft Feenstra hier ook per direct de laan uit gestuurd toen bleek dat er in mijn flat al jarenlang een lek in het afvoersysteem zat, met als gevolg een te hoge concentratie van koolmonoxyde (of zoiets).

Maar het is wel zo, behalve alle 'zieken en zwakken', als er ergens een noodgeval is, dan gaat dat natuurlijk voor op regulier onderhoud.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door scontra »

Feenstra, daar kunt u maar beter verre van blijven.
Mooie woorden en veel beloftes, maar als puntje bij paaltje komt dan loopt u constant achter de feiten van Feenstra aan.
Zoek een andere installateur, het beste is om een plaatselijke te nemen en niet zo'n monsterachtige dochter van NUON.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Theotrucker schreef:
09 mei 2019 15:54
Je kunt natuurlijk alles sturen. Of dat nu veel zin heeft. Je kunt beter kijken of je op een nette manier van een onderhoudscontract af kunt komen. Die vakantiedagen op een rekening zullen daar niet voor zorgen.
De Ts zal geen onderhoudscontract hebben want er is een afspraak gemaakt voor een APK plus.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Misschien, dat weten we nog niet.
Maar helemaal correct, Ik had inderdaad een eventueel onderhoudscontract moeten schrijven.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door BL2 »

Als je weet weet waar APK voor staat, en je wilt daar je CV ketel laten doen, weet je al dat je bij het verkeerde adres bent.
Zelfs mijn auto zou ik er niet aan toevertrouwen.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Costnix »

@BL2: zoek maar eens op “apk plus” in Google dan kom je bij Feenstra terecht.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door BL2 »

Dat lijkt me vanzelfsprekend.....

Arizonakid
Berichten: 1098
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Mijn moeder wilde een afspraak maken, alle gegevens door gegeven aan Feenstra, drie maanden gewacht en nooit wat gehoord. Uiteindelijk lokale cv monteur gebeld. Denk dat Feenstra het te druk heeft, drukker dan goed voor ze is.
Op het laatste moment afbellen is gewoon onbeschoft, zeker als andersom een boete oplevert.
Lekker een ander bellen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door renewouters »

alfatrion schreef:
09 mei 2019 15:42
Als u vakantiedagen heeft opgenomen, dan kunt u een rekening sturen.
Maar dan wel alleen de schade claimen die je daadwerkelijkheid hebt geleden natuurlijk. De andere dingen die je op je vrije ochtend hebt gedaan kan je uiteraard niet doorbelasten aan Feenstra.... (zouden we andersom ook niet accepteren). Tenzij TS de hele tijd heeft staan wachten bij de voordeur en verder totaal niks anders heeft kunnen doen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door renewouters »

Emcede schreef:
09 mei 2019 15:25
Erg slordig van Feenstra, zeker vanwege 'drukte'. Je weet toch wat er in de agenda staat... Maar goed, ik weet niet anders dan dat je dit bedrijf moet vermijden dus mij verbaast het niet. Die waarschuwing komt dus rijkelijk laat.
Jij werkt zeker niet? Anders zou je toch ook wel weten dat er soms wel eens dingen ongepland veranderen. Ziekte, ongelukken, files, andere onvoorziene zaken. Of werk jij bij dat perfecte bedrijf waar het altijd, maar dan ook altijd goed gaat. Nooit iemand ziek. Altijd alles op voorraad. Nooit defecte voertuigen. Etc, etc.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door sylvesterb »

alfatrion schreef:
09 mei 2019 15:42
Als u vakantiedagen heeft opgenomen, dan kunt u een rekening sturen.
Op welke grond dan? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Feenstra zijn klanten dwingt om een vrije dag op te nemen, dit lijkt mij geheel een eigen keuze.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Feenstra zegt afspraak af

Ongelezen bericht door Costnix »

Als alleenstaande moet je wel een (halve) dag vrij nemen voor een reparatie.
Het bedrijf stuurt je een rekening als je zelf door onverwachte omstandigheden niet thuis bent :-(

Gesloten