LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Omboeken vliegticket Easyjet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
michiel1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2019 21:14

Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door michiel1962 »

Geachte mevrouw, meneer,
Zelf heb ik al geprobeerd om mijn vliegticket van Easyjet via de website van Easyjet om te boeken, zelfs met iemand van "student aan huis". Zoals U kunt begrijpen, lukt dit niet. Het kan alleen telefonisch of met de chat en dan gaat het in het eerste geval €100,00-€110,00 kosten en in het tweede geval €250,82 kosten. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Hoe is het bij U goed gekomen?
In afwachting van Uw reactie verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Michiel Boot.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heeft u een ticket die omgeboekt kan worden? En wat staat er in de voorwaarden omtrent omboeken?

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door Costnix »

Dat omvoeren kan ook online:
http://www.easyjet.com/nl/help/boekings ... ng-beheren
En ja het is niet bepaald goedkoop.

markmm99
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 mar 2019 17:08

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door markmm99 »

Het om boeken van vliegtickets is altijd vrij prijzig. Dit heb ermee te maken dat uw plek in het vliegtuig natuurlijk al is gereserveerd en voor u is vrij gehouden. Hiervoor moet Easyjet deze plek opnieuw verkopen, iets wat uiteraard zijn kosten meebrengt.

Cedee80
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2019 13:03

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door Cedee80 »

Omboeken is meestal duur, en bij prijsvechters zijn ze daar vaak nog minder happig op dan bij 'reguliere' maatschappijen.

Bij easyJet zou het zomaar goedkoper kunnen zijn om i.p.v. omboeken gewoon een nieuw ticket te kopen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door berndv »

michiel1962 schreef:
27 mar 2019 21:30
Zelf heb ik al geprobeerd om mijn vliegticket van Easyjet via de website van Easyjet om te boeken, zelfs met iemand van "student aan huis". Zoals U kunt begrijpen, lukt dit niet. Het kan alleen telefonisch of met de chat en dan gaat het in het eerste geval €100,00-€110,00 kosten en in het tweede geval €250,82 kosten. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Hoe is het bij U goed gekomen?
De oplossing heeft u zelf al gevonden als ik uw verhaal zo lees. Bij de meeste mensen is het goed gekomen door het telefonisch of via de chat te doen en het daarvoor geldende tarief te betalen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik denk dat elk reisbureau goedkoper is en minder kans op fouten geeft dan een student aan huis. Dan hoef je niet meer om te boeken.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zie OP. Waarschijnlijk omdat TS hoopte dat de SaH het omboeken wel zou lukken.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

breien schreef:
15 mei 2019 12:31
Erthanax schreef:
15 mei 2019 12:04
Zie OP. Waarschijnlijk omdat TS hoopte dat de SaH het omboeken wel zou lukken.
De logica ontgaat me.
Student aan huis is een service voor mensen die zelf iets minder begaan zijn met computers/internet. Als het wijzigen per chat moet en TS komt er niet uit dan erg fijn dat deze mensen er zijn.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Voor dit specifiek geval zou mijn voorkeur eerder uitgaan naar een goed reisbureau met een lokaal bureau.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Omboeken vliegticket Easyjet

Ongelezen bericht door berndv »

StevieNL81 schreef:
15 mei 2019 12:38
breien schreef:
15 mei 2019 12:31
Erthanax schreef:
15 mei 2019 12:04
Zie OP. Waarschijnlijk omdat TS hoopte dat de SaH het omboeken wel zou lukken.
De logica ontgaat me.
Student aan huis is een service voor mensen die zelf iets minder begaan zijn met computers/internet. Als het wijzigen per chat moet en TS komt er niet uit dan erg fijn dat deze mensen er zijn.
Voor die mensen bieden ze gelukkig de mogelijkheid om dit telefonisch te doen. Maar ts was niet specifiek op zoek naar een mogelijkheid om dit online te doen, ts was op zoek naar een mogelijkheid om dit kosteloos te doen.

Gesloten