Het besturingssysteem is niet het probleem. Maar een smartphone zonder populaire (veelal Amerikaanse) apps, is waardeloos.Theotrucker schreef: ↑20 mei 2019 13:14Huawei heeft al lang een eigen besturingssysteem ontwikkeld. Afwachten.
Wordt Huawei van overheidswege uit de markt gedrukt?
-
Re: Wordt Huawei van overheidswege uit de markt gedrukt?
-
Ook Chinees... (is van Lenovo tegenwoordig)
In de USA zijn ze bang, dat ze de toegang tot onze gegevens zullen verliezen, doordat er spyware in de Chinese phones zit. Maar wat vergeten wordt, is dat alle apparaten in China wordt gemaakt.
Bij MAXI TOYS koop je een telefoon zonder spyware en ander soort gevaren.
-
Model Bassie en model Adriaan
Gewoon twee blikjes met een strakgespannen touwtje. Werkt ook en heeft gegarandeerd geen spyware.
Gewoon over de heg roddelen over Annechien van de dokter die vreemd gaat met Klaas van de dominee. Ze is verloofd met Jeroen van de slager.
-
Daar komt Huawei nooit meer tussen.
Dus Annechien is verloofd met Jeroen.breien schreef: Gewoon over de heg roddelen over Annechien van de dokter, die vreemd gaat met Klaas van de dominee. Ze is verloofd met Jeroen van de slager.
De dokter gaat vreemd met Klaas.
In welke relatie staat Klaas tot de dominee?
-
Komt omdat Klaas een Huawei heeft. Met die dingen gebeuren er vreemde dingen. 

-
Op RTL nieuws wat meer informatie (al blijft het nog koffiedik kijken):
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... one-risico
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... one-risico
-
"Huawei wordt 'gedegradeerd' naar het Android Open Source Project (AOSP). " Aldus RTL. Dat zou wel eens een beter OS kunnen zijn dan standaard Android. Ik gebruik na al veel apps van buiten de Play store omdat ze beter zijn. Bijvoorbeeld Bromite en Youtube Vanced. Die houden alle reclametroep waar Google Android zijn geld mee verdient buiten de deur.
Google zou deze programma’s kunnen uitsluiten om verbinding te kunnen maken met hun diensten.
Elk programma heeft zijn eigenschappen en zijn zo te herkennen.
Elk programma heeft zijn eigenschappen en zijn zo te herkennen.
Als je het bericht van de NOS leest kun je beter even de kat uit de boom kijken voordat je een Huawei aanschaft.
Voor bezitter van een Huawei verandert er zeker voorlopig niets. Ook voor hen geldt dat men niet weetof de grote Android update van dit najaar ook op de huaweis van toepassing is.
Je Huawei-telefoon blijft normaal werken, maar toekomst is ongewis - https://nos.nl/l/2285576
Zo niet dat overweeg ik toch de kosten voor een nieuwe smartphone bij de Amerikaanse overheid neer te leggen. Ik heb bij aanschaf van mijn smartphone juist voor een Android smartphone gekozen. Dat was een vereiste. Dus zonder die grote update is mijn smartphone niet meer conform en zal ik een nieuwe smartphone moeten aanschaffen. De Amerikasnse overheid is daar de schuldigr van. Zij beschuldigen Huawei van spionage zonder enig bewijs.
Voor bezitter van een Huawei verandert er zeker voorlopig niets. Ook voor hen geldt dat men niet weetof de grote Android update van dit najaar ook op de huaweis van toepassing is.
Je Huawei-telefoon blijft normaal werken, maar toekomst is ongewis - https://nos.nl/l/2285576
Zo niet dat overweeg ik toch de kosten voor een nieuwe smartphone bij de Amerikaanse overheid neer te leggen. Ik heb bij aanschaf van mijn smartphone juist voor een Android smartphone gekozen. Dat was een vereiste. Dus zonder die grote update is mijn smartphone niet meer conform en zal ik een nieuwe smartphone moeten aanschaffen. De Amerikasnse overheid is daar de schuldigr van. Zij beschuldigen Huawei van spionage zonder enig bewijs.
Zo niet dat overweeg ik toch de kosten voor een nieuwe smartphone bij de Amerikaanse overheid neer te leggen
Dat wordt lachen.
Dat wordt lachen.
-
Nou ja. Het is wel terecht.
Dekkingskoop doen en de kosten verhalen.