LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topticketshop met topprijzen...

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Fraude?

We doen het zelf door teveel te bieden.
En als je een kaartje 10X uitprint en doorverkoopt zullen ze alleen de eerste toe laten, en 9 mensen hebben pech!
Daarom extra voorzichtig met digitale zelf print kaarten!

Als je twijfelde en vroeg naar binnen ging.... komen er vaak na jou, soms zelfs de verkoper met echte kaartje die niet naar binnen mag..... er was voldoende media aandacht en zomaar ergens kopen, ja , dan krijg je speculanten en oplichters die graag hier misbruik van maken.

Daarom wil ik liever geen E Tickets meer maar via post... die zijn moeilijker na te maken.

Maar zelf ging ik gister met mijn smartphone naar Concertgebouw in Amsterdam... 64 minuten voor aanvang gekocht en gelijk rijden... dat lukt met normale kaarten nooit.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

J.JELIER schreef:
31 mar 2019 10:54
Kaarten voor het concert van Trijntje Oosterhuis via hen gekocht voor het concert gisteren voor naar later bleek veel meer dan de oorspronkelijke prijs, blijken ze bij aankomst bij het Ziggo Dome zojuist nog niet eens geldig ook!! Leuk verjaardagskadootje. Ik begrijp werkelijk niet dat jullie boeven deze bedrijfsvoering uit mogen oefenen!!?!

BewerkVerwijderen

Delen
Namens alle medewerkers van deze doorverkoper bedankt. Zo lang mensen blijven kopen blijft het bedrijf bestaan.
Toch wel vreemd, diverse winkelketens gaan failliet omdat de klanten wegblijven, maar doorverkoopsites blijven maar bestaan. Dus de winkels waarvan wij het hardst roepen dat ze moeten blijven verdwijnen, en waar wij het hardst om roepen om te verdwijnen blijft men bij kopen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door renewouters »

Komkommertijd schreef:
01 apr 2019 11:34
Fraude?

We doen het zelf door teveel te bieden.
En als je een kaartje 10X uitprint en doorverkoopt zullen ze alleen de eerste toe laten, en 9 mensen hebben pech!
Daarom extra voorzichtig met digitale zelf print kaarten!
Hoezo voorzichtig zijn? Als je echte tickets hebt gekocht ga je die toch maar 1 keer printen (of nog beter: digitaal meenemen). Waarom zou je die 10x uitprinten en doorverkopen?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Komkommertijd schreef:
01 apr 2019 11:34
Fraude?

We doen het zelf door teveel te bieden.
En als je een kaartje 10X uitprint en doorverkoopt zullen ze alleen de eerste toe laten, en 9 mensen hebben pech!
Daarom extra voorzichtig met digitale zelf print kaarten!
Wie beschuldig je hier nou van fraude? TS of Topticketshop?

Probleem is veelal dat de tickets achteraf ongeldig worden verklaard door de verkoper als hij merkt dat er tickets worden doorverkocht. Niemand print 10x het kaartje uit en verkoopt ze door, dit gebeurd enkel op marktplaats.
Komkommertijd schreef:
01 apr 2019 11:34
Daarom wil ik liever geen E Tickets meer maar via post... die zijn moeilijker na te maken.
Nog nooit van een kopieer machine gehoord?

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door BL2 »

Komkommertijd schreef:
01 apr 2019 11:34
Maar zelf ging ik gister met mijn smartphone naar Concertgebouw in Amsterdam... 64 minuten voor aanvang gekocht en gelijk rijden... dat lukt met normale kaarten nooit.
Ik dacht al, zou stofzuigerd daar ook ervaring mee hebben ?

somdv
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 feb 2008 18:21

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door somdv »

Ik heb gisteren ook tickets gekocht. Zag pas later over doorverkoop en zo toen ik de voorwaarden kreeg via e-mail. Promotor is Mojo, maar die verkoopt ook kaartjes via een andere site. Ik was in de veronderstelling dat de link die site was. Ook de ticketprijs zag er normaal uit, iets duurder dan verwacht, maar reguliere ticketprijs. Ik zie dat op sommige sites van wederverkopers het ook bij de bestelling staat wat het kost. Niet bij topticketshop. Ik vind het misleidend en dacht met een regulier verkoopkanaal te maken te hebben. Waarom leggen veel reaguurders de schuld bij de gedupeerde? Waarom worden deze verkopers niet aangepakt door organisaties zoals Mojo? Bijvoorbeeld door te eisen dat je binnen 24 uur kunt annuleren? Er staar bij koop niet bij dat ze pas kaartjes sturen als ze die hebben ingekocht van anderen. Ik ga er vanuit dat we wel kaarten krijgen, maar veel te laat. Dat vind ik niet kunnen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door renewouters »

somdv schreef:
27 mei 2019 20:57
Promotor is Mojo, maar die verkoopt ook kaartjes via een andere site.
Niet "ook", maar "alleen maar"....

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Misschien krijg je geen kaartjes, misschien krijg je kaartjes die niet geldig zijn. Ik zou er ook niet kopen. Wie moet die eisen gaan stellen? Zolang er mensen zijn die er geld naartoe blijven sturen blijven ze bestaan.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@somdv
Dit staat er bovenaan hun site.

U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde.

Hoe duidelijk wilt u het hebben?

somdv
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 feb 2008 18:21

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door somdv »

Ja dat zie ik nu. Viel niet op gisteren en kwam niet op de hoofdsite binnen en de prijs en website leek normaal. Het is nu allemaal duidelijk hoor. Ik klaag hier ook alleen maar in de hoop dat zoveel mogelijk mensen het weten.

Ik bestel wel vaker kaartjes en het gaat afhankelijk van de organisator altijd via een tweede partij. Natuurlijk geen wederverkoper, maar dat had ik niet door.

somdv
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 feb 2008 18:21

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door somdv »

Lady1234 schreef:
27 mei 2019 21:43
@somdv
Dit staat er bovenaan hun site...

Hoe duidelijk wilt u het hebben?
Probeer het eens op een telefoon.. . Ik zag later andere sites waar het wel gewoon naast de prijs stond. Kan dus wel. Daarnaast ik las er over heen. Kan iedereen gebeuren als ik de klachten alleen hier al tot voor 2012 teruglees. Wellicht naïef en niet goed gelezen of begrepen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

"Waarom leggen veel reaguurders de schuld bij de gedupeerde? "

Omdat exact diezelfde gedupeerden deze handel mogelijk maken en stand houden.

Ja, het leven is hard.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

somdv schreef:
28 mei 2019 00:57
Ik klaag hier ook alleen maar in de hoop dat zoveel mogelijk mensen het weten.
Dat is heel nobel van u, maar dat is praten tegen dovemansoren. Dit topic loopt ondertussen al 5 jaar en u hebt de waarschuwingen in het verleden ook niet gezien. Net zoals de televisieprogramma’s die er over gemaakt zijn en alle items in diverse media.
Zo lang mensen tickets willen boeken en niet kijken blijven deze bedrijven bestaan. De winkels waar graar winkelen gaan failliet omdat we er niet vaak genoeg komen en de wederverkopers blijven maar gespekt worden. Dat was zo, dat is zo en dat blijft helaas zo.

pieterenien
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:03

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door pieterenien »

Zojuist kaarten besteld voor een avondvoorstelling van Gerard van Maasakkers bij het theater zelf. kosten 19 euro per stuk, geen reserveringskosten. Voor de grap eens gekeken op de site van Toptickets, hier bleken dezelfde kaarten 44 euro per stuk te zijn exclusief 12,50 reserveringskosten per reservering.
Dit zegt genoeg ver de werkwijze van deze wedervekoper!

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door juliomariner »

Oud nieuws

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

pieterenien schreef:
04 aug 2019 12:04
Zojuist kaarten besteld voor een avondvoorstelling van Gerard van Maasakkers bij het theater zelf. kosten 19 euro per stuk, geen reserveringskosten. Voor de grap eens gekeken op de site van Toptickets, hier bleken dezelfde kaarten 44 euro per stuk te zijn exclusief 12,50 reserveringskosten per reservering.
Dit zegt genoeg ver de werkwijze van deze wedervekoper!
Uw supermarkt verkoop de bananen ook duurder als waarvoor zij die inkopen.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee toch Neo, dat is een groot schandaal. Tijd dat Radar daar wat aan doet 😆

Nijogeth
Berichten: 9971
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Topticketshop moet toch ook ergens zijn winst vandaan halen...

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Ik haal het onderwerp nog maar eens van stal: zo meteen vanaf 11.00 uur kun je via kaartjes via Ticketmaster kopen voor een concert van The Black Pumas in Groningen. Die kosten 19,90 euro.
Maar je kunt ze nu al kopen voor 49 euro per ticket bij de Topticketshop.
Er zijn vast gewone, net echte mensen die op de eerste de beste -nee eerste de slechtste- link in Google klikken en zich door deze oplichterij veel teveel geld uit de zak laten kloppen.

Waarschuwing: dit is geen vraag maar een mededeling...

klant0607
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2019 17:26

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door klant0607 »

Als het legale doorverkoop zou zijn is het wel toevallig dat op de eerste dag dat de tickets vrij komen ze al bij hun te bestellen zijn. Waarschijnlijk kopen ze een hoeveelheid op om later tegen woekerprijzen te verkopen. Tevens staat er een verkoopprijs op de kaarten dus kunnen ze helemaal geen hogere prijs vragen. Ook worden de tickets na verkoop door hun niet op jouw naam gezet. Wat volgens mij ook al niet de bedoeling is. dus als het rechtmatige doorverkoop zou zijn moet men zich aan de prijs houden en verklaren (op nota) waarom er meer betaald moet worden plus dat de kaarten overgeboekt meten worden op naam.
Het zijn dus oplichters!!!

Gesloten