LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
keesjanbos1
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2018 09:17

Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet

Ongelezen bericht door keesjanbos1 »

op 11-5 ging mijn abonnement verlengen van tmobile via MediaMarkt zij hadden diverse acties.
op 27-5 toch de bestelling geannuleerd ivm met betere actie van samsung korting en cashback.
ik de bevestiging binnen op 28-5 en op 30-5 naar de winkel zij konden niet verlengen want de oude bestelling stond er nog in, toen naar huis contact gezocht met tmobile zij konden dit niet doen omdat het via online van MediaMarkt was afgehandeld. Toen weer naar de winkel alles uit gelegd de medewerker was wel betrokken en heeft ook zijn best gedaan.
op 1-6 weer naar de winkel want er was nog niks geregeld door MediaMarkt online ( wat een k Klantenservice voor online bestellingen )
bellen heeft geen effect en via de mail duurt de beantwoording minimaal 48 uur zo niet langer en er wordt gewoon niks geregeld.

uit eindelijk op 14-6 na veel bellen mailen en heel veel irritatie heeft de jongen in de winkel mij kunnen helpen om de geannuleerde bestelling van 27-5 er uit te krijgen.
Nu is dat geregeld maar ik ben wel alle acties misgelopen en de extra korting van 14 euro in totaal ben ik 89 euro misgelopen.
en zij komen aan met een evoucher van 15 euro wat schiet ik daar nu mee op na alle elende en frustratie.
Wat kan ik nog meer doen om mijn geld te krijgen.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet

Ongelezen bericht door mahadma »

Wat kan ik nog meer doen om mijn geld te krijgen.

Niets.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet

Ongelezen bericht door kokka »

je heb je geld toch gekregen? je hebt de verlenging die je toch niet wilde omdat je een andere , Nog betere, aanbieding dacht te kunnen scoren ongedaan gemaakt. Daarmee is de kous voor Mediamarkt toch af?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet

Ongelezen bericht door renewouters »

Ellende en frustraties door een telefoonabonnementje.... Get a life zou ik zeggen.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet

Ongelezen bericht door Costnix »

Je had die cashback en/of korting gekregen, als je één van de twee abonnementen had genomen.
Nu heb je geen abonnement genomen en krijg je NIETS

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

keesjanbos1 schreef:
22 jun 2019 14:58
op 11-5 ging mijn abonnement verlengen van tmobile via MediaMarkt zij hadden diverse acties.
op 27-5 toch de bestelling geannuleerd ivm met betere actie van samsung korting en cashback.
Wat stond er in de overeenkomst over annuleren? Online zit er een wettelijke herroepingstijd op van 14 dagen, maar ik kan mij niet voorstellen dat MM een langere termijn in de winkel hanteert.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

11 mei een contract gesloten en dat mag...
Later annuleren mag meestal niet, dus netjes gedaan...

Dat je na annuleren pas verder keek of er nog aanbiedingen waren is beetje dom....
Je had op 11 mei goed moeten kijken of er iets beter is of afwachten.
Media Markt heeft geleverd wat U vroeg dus niets fout gedaan.

Te snel op 11 mei gelijk tekenen is Uw fout, niet van winkel.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet

Ongelezen bericht door Revoked »

Dit gaat zeker weer over telefoons van €1000,- + , die men eigenlijk niet eens kan kopen. Dan maar op afbetaling....
Zucht

Gesloten