Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax
Berichten: 9671
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een bericht vaker kunnen melden, zou ook mooi zijn. Daar is vandaag ook weer een treffend voorbeeld van in het flat-zonder-lift-topic.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Costnix »

U bedoelt door meerdere mensen kunnen melden, dat een bericht ongewenst is?

Erthanax
Berichten: 9671
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ja, dat bedoel ik.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Costnix »

Bij de conculega Kassa is het door meerdere mensen melden mogelijk, gelukkig.
En ze geven er ook terugkoppeling (aha feedback) over

Moneyman
Berichten: 30029
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
24 jun 2019 13:41
Een bericht vaker kunnen melden, zou ook mooi zijn. Daar is vandaag ook weer een treffend voorbeeld van in het flat-zonder-lift-topic.
Zeg datcwel!!

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Costnix schreef:
24 jun 2019 14:02
Bij de conculega Kassa is het door meerdere mensen melden mogelijk, gelukkig.
En ze geven er ook terugkoppeling (aha feedback) over
Ik lees daar ook bij iemand die schrijft dat de moderatie tot in september met vakantie is. Schiet ook niet op. :lol:

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar wat heeft het meerdere keren melden van hetzelfde bericht dan voor nut? Als de moderatie iedere ochtend exact om 9.00 uur gaat modereren, en als het lijstje afgewerkt is er de hele dag niet meer naar omkijkt, zal er toch echt pas om 9.00 uur de volgende ochtend wat gebeuren. Of er nu één melding ligt, of dat er 125 liggen. Maar die 124 extra zijn wel extra werk...

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Costnix »

Als er veel meldingen zijn moet de moderator van dienst meteen ingrijpen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

1x melden is normaal afhandelen....

Maar als er erg veel binnen kwam die eerst, daar is echt iets mis mee!
Hoe hoger het aantal dus die hoogste score het eerste.

Dat is voor Spam of dubieuze foute opmerkingen wel zo slim, en eventueel een alarm in weekend als er meer dan 5 meldingen kwamen of zo, een moet eerder ingrijpen grens!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

En het geeft een indicatie van hoeveel forummers een bepaalde reactie ongepast of not done vinden.
Het is een groot verschil of slechts een iemand dit vindt of 125 mensen dit vinden.
Maw : zo.n ' foute' reactie wordt door meerderen dan ook niet gepikt op dit forum.
We willen met zn allen ook graag een prettig forum immers?

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Costnix schreef:
24 jun 2019 16:38
Als er veel meldingen zijn moet de moderator van dienst meteen ingrijpen.
Moeten, moeten, moeten... Maar als de moderator van dienst geen dienst heeft valt er weinig in te grijpen. Dit forum is nu eenmaal geen 24/7 bemenst. En waar er niemand aanwezig is, wordt er ook niemand gehoord, kun je nog zo hard melden met zijn allen...

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je niet kunt zien hoe erg we het vinden dus als ik vrijdag hier de beest ga uithangen en er vele witheet zijn?

Mag ik dan een ban krijgen omdat ik bovengemiddelde score haalde?
Zo zal ik een zichzelf Juriste noemende niet voor mijn Echtscheiding vragen als je ziet hoe de Moederslink benaderd heeft.

Net zoals ik me erger aan mensen die beweren dat ik onzin plaatste...
Maar elke lening moet volgens de Nederlandse wet en ook een betaal achterstand bij BKR genoteerd worden!

Dat ik hoop op gratis geld, kans is klein maar als je voor elk klein flut bedrag als buitenlandse firma naar onze Nederlandse rechter moet is dat niet rendabel.
Vooral omdat alle latere afgesloten contracten die wel aan de wettelijke regels altijd zullen voorgaan.

En als een rechter overuren moet maken voor een dubieuze firma die wel de reclame van Geld lenen kost Geld gebruikte maar niet volgens onze regels werkte, seponeren mag en daar hoop ik ook een beetje op.

Maar ik ga niemand melden, maar protesteren zonder inhoudelijk ergens op in te gaan werkt dus niet bij mijn.
En ja, ook een deurwaarder moet zich aan de regels houden!

Aardige man maar soms denken we anders en dat mag in Nederland, vrijheid van meningsuiting valt het onder!
Maar eerst de ergste meldingen verwerken lijkt me beter dan willekeurige volgorde en je kunt dan als moderator ook zien wat bij ons leeft of alleen maar een woord grapje is.

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »


Net zoals ik me erger aan mensen die beweren dat ik onzin plaatste...
Maar elke lening moet volgens de Nederlandse wet en ook een betaal achterstand bij BKR genoteerd worden


Maar het is dus geen Nederlandse lening, dus uw opmerking blijft onzin. :mrgreen:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Lady 1234 en Moneyman kunnen met een betaal achterstand bij Ferratum nog steeds een Hypotheek nemen of telefoon op afbetaling kopen!

Daarom is het in Nederland verplicht dus alle Nederlandse vordering zal voorgaan!
Verder worden dit soort leningen helaas niet door bovengenoemde maar juist de zwakkere in onze samenleving vaak genomen
om tijdelijk een probleem op te lossen!

In Nederlandse taal en .NL website en Lenen kost......
Dus 3x lijkt het puur Nederlandse en vooral die niet zo goed lezen en wie leest er nu voorwaarden volledig?

Als er een Deurwaarder komt en je snel geld nodig hebt.... ga je niet kijken of dit wel echte Nederlandse bank is.
Ze lijken op in Nederland gevestigde aanbieder en nee, ik kreeg geen geld uit ander land, ING had NL in de bank gegevens staan.

Gewoon dus NLxxINGBxxxxxxx en zo kwam ook mijn geld binnen!

Als het Ferratum .com was of een Engelstalige website hadden jullie wel gelijk gehad.
Maar dit is pure misleiding en vaak trappen de zwakkeren erin, laag opgeleid en bijpassend inkomen.

Dit is ook de enige reden voor mijn om daar geld te lenen, dat ik niet nodig had.
Ik zie in dit verhaal geen onzin... wel een dubieuze aanbieder waarvan ik nog steeds niet weet welk land ze nu onder vallen... een vermelding hoofdkantoor is niet voldoende!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Komkommertijd schreef:
24 jun 2019 17:33
----
Zo zal ik een zichzelf Juriste noemende niet voor mijn Echtscheiding vragen als je ziet hoe de Moederslink benaderd heeft.
Bedankt komkommertijd! :P

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@komkommertijd

Dus u bent een laag opgeleide sociaal zwakkere die geld gaat lenen, wat hij niet nodig heeft. Prima.

Ik koop nooit iets op afbetaling en een hypotheek heb ik ook niet nodig. Mijn huis is volledig betaald.

En als AOW-er krijg ik per 1 juli weer bijna € 12,00 netto meer, dus het kan niet op. :lol:

ElleFlowers
Berichten: 563
Lid geworden op: 03 dec 2018 05:21

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ElleFlowers »

Thanks.

Moneyman
Berichten: 30029
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Komkommer, je verplaatst nu een discussie uit een topic naar het topic voor feedback. Das niet handig, dus ik zal er hier ook niet inhoudelijk op reageren. Lees het topic nog eens aandachtig door, dan zie je dat al zeer vaak uitgelegd is waarom je steeds herhaalde onjuiste beweringen niet alleen onzin, maar ook schadelijk zijn.

Moneyman
Berichten: 30029
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
24 jun 2019 17:20
Costnix schreef:
24 jun 2019 16:38
Als er veel meldingen zijn moet de moderator van dienst meteen ingrijpen.
Moeten, moeten, moeten... Maar als de moderator van dienst geen dienst heeft valt er weinig in te grijpen. Dit forum is nu eenmaal geen 24/7 bemenst. En waar er niemand aanwezig is, wordt er ook niemand gehoord, kun je nog zo hard melden met zijn allen...
Dat is niet zo moeilijk op te lossen middels een Signalerings- en meldingssysteem. Maar ik gok dat ze dit forum daar niet belangrijk genoeg voor vinden :wink:

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat SEO gebeuren had m.i. achterwege gelaten kunnen worden.

Gesloten