LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis samsung S10 scam

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Allofstarsscam
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 apr 2019 18:34

gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Allofstarsscam »

http://mtechclub.com/2019/03/25/vroege- ... mg_id=mgs1

deze site staat bij nader inzien vol leugens en zelfde s10 link. word ook dagelijk ge-edit zoals bv deadline.

maar wie niet waagt snel -5 dagen terug- 1€ overgemaakt via credit card maar nu word 65.- p.mnd. afgetrokken.

ing geweest maar zo gaat dat en niets aan te doen!?

meer info op mn fb page: joop dresscher

Allofstarsscam
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 apr 2019 18:34
Beste antwoord
Gekozen door Allofstarsscam

Re: gratis samsung S10 scam

door Allofstarsscam » 04 jul 2019 19:07

mijn bezwaar tegen deze betaling aan bekende oplichters (bleek achteraf) werd in leeuwarden door ING klachten afgewezen

een vriendin wees me op een artikel uit de consumentengids van die maand en heb KiFiD geschreven die mij wees op verder beroep bij ING en ontving zojuist van de afd transactieonderzoek dit bericht: Uit ons onderzoek is gebleken dat een bedrag van € 65,00 ten onrechte van uw Creditcard is afgeschreven. U heeft deze vergoeding inmiddels ontvangen op uw Creditcard.

ben wel blij dat het dus niet echt wettelijk mogelijk is via een loterij van 1€ flink opgelicht te worden
want als dat wel zo zou zijn en banken dat wel zouden faciliteren was ik ook een loterij begonnen

en ok, volgende betaling zelfs van 1€ na 12 uit bed vanaf mobieltje zal ik effe beter referenties e.d. checken, dat wel! fuckers!
Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Icasheb »

Goed dat u waarschuwt. Vervelend voor u dat u er al ingestonken bent, fijn dat u andere mensen inlicht.

Het artikeltje staat voor met taal fouten.

De onderste foto is niet hoe een S10 doos met toebehoren eruit ziet. De kabels horen zwart te zijn evenals het overdracht stekkertje en de oortjes. Dit is van Micro USB en S10 zit op USB-C. Het doosje met de tekst is niet de juiste kleur, de tekst is veel meer glanzend.

En je kan jezelf afvragen hoe ze aan S10 komen voor €1,-. Als dit een fair bedrijf was, hoe gaan ze dan het verlies compenseren? Samsung geeft echt geen gratis telefoons weg. Hebben ze nooit gedaan ook.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U gelooft in sprookjes? 1 euro voor een telefoon kan natuurlijk niet. Net zo goed dat die zogenaamde facebook reacties fake zijn.

Het is weer eens bewezen dat het denkvermogen uit gaat bij het zien van een aanbieding die te mooi is om waar te zijn.
Een voordeel voor u, het is per cc betaald. Snel een betwisting starten dus. In het vervolg ook niet meer op internet komen, deze truc is al zo vaak voorbij gekomen en al zo vaak voor gewaatschuwd.

Allofstarsscam
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 apr 2019 18:34

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Allofstarsscam »

dank voor de reakties..

je kan ook zeggen "wie niet waagt die niet wint" want gekke acties heb je soms echt.
iedere dag word de middernacht deadline verschoven en nog wel meer ge-edit op die advertentie aanbieding.

het snel 1 euro overmaken en verliezen risico wilde ik wel nemen en het verraste me niet dat in de mij ge-emailde allofstarscam chatbox direct duidelijk was dat het een scam betreft.

dat via 1 € storten gelijk je bank rekening voor een jaar lang geplundert kan worden daar kijk ik van op en heb ik nog steeds grote moeite mee. dat mag toch niet kunnen?

ik had bij de ing balie 3 vragen: storneren, blokkeren, en/of wat deed ik verkeerd. bank belde alarmlijn en storneren kan niet, blokkeren ook niet en ja door een euro te storten kan dat. de scam is wel bekend bij de alarmlijn van ing maar de aanbieding is in orde en niks aan te doen. ik sta perplex! het is een pack of lies! ing heeft geen e-mail meer maar hier de chat met ing gevolgt door chat met aanbieders samsung.

joop
============================================================
mijn chat naar de ing:

Wat een vervelende situatie! Heb je dit ook al besproken met mijn collega's van Creditcards? Je kunt ze altijd bereiken via 020 22 888 88.

Het vernietigen van de Creditcard is inderdaad geen oplossing.. 😞

^Sabrina


^Sabrina
Hi Sabrina Ja gechat en gebelt. Toen naar kantoor geweest die nogmaals uw alarmnr gebelt heeft (ook 10min in wacht) met bovenstaand resultsaat. Scam is bekend bij ing. Is echter niets te aan doen. Echt niet?
Wat een bank!

Hoi Joop,

Jammer te lezen dat contact met ons opnemen tot niks heeft geleid 😞 Heb je ook al aangifte gedaan bij de politie?

^Rialda
Via advokaat misschien alsnog maar wil eerst reactie van radar

Mvg joop
Veel succes Joop! Ik begrijp heel goed dat het een nare situatie is 😞

^Rialda

zover de ing
==================================


me:
where do i log in with my given code to get my samsung S10

allofstars:
there seems to be a misunderstanding since we dont give out prices right away. what we offer is a trial
for our subscribtion and the chance to join our raffle contest where we have the samsung as grand price.
the raffle draw is going to be on friday and if you win, our sales team will contact you.

me: ripoffs

(now see that chatbox is all they have going for 75.- a mnth i think?)

allofstars:
sorry? still there?
since you are no longer online i will be closing this chat

(ik bleef email krijgen dus)

me:
verwijder mij uit uw systeem

Verwijder mij uit uw systeem
12:25 PM, 03rd Apr
Joop Antonius

Hello Joop, We have just renewed your subscription to allofstars.com. See here below a summary of your order: AllOfStars.com for 30 days of access to our service. Order Total: EUR 65.00 Please note that the purchase will show on your credit card statement as ALLOFSTARS.COM+441704450189. Use the below info to access your account: [Verwijderd] If you have any questions about the above or our service in general, please go to www.allofstars.com and click on support. Our team is ready to help. Many thanks,
12:26 PM, 03rd Apr
Kris

Hi There! Unfortunately, we only have English support through chat. Can we continue in English?
12:26 PM, 03rd Apr
Joop Antonius

Dit wachtwoord heb ik niet gemaakt
12:26 PM, 03rd Apr
Joop Antonius

II did not made that pasword
12:27 PM, 03rd Apr
Joop Antonius

RDelete me from your date base
12:27 PM, 03rd Apr
Joop Antonius

I do not want contact with ripoffs like you
12:28 PM, 03rd Apr
Kris
is this Joop Antonius?
12:28 PM, 03rd Apr
Joop Antonius

No this are the thousends of happy free samsung 10 owners from your free samsung advertising.
12:29 PM, 03rd Apr
Kris
Your name is Joop Antonius?
12:29 PM, 03rd Apr
Joop Antonius

HHope you be busted soon
12:30 PM, 03rd Apr
Kris
I have successfully cancelled your subscription. Please check your spam folder or inbox to see the cancellation e-mail we sent. The payment of today for the next period has already been processed, no future payments will be made. You can still use the remainder of your subscription until 3 May 2019,
12:30 PM, 03rd Apr
Kris
Are you still there?
12:33 PM, 03rd Apr
Kris
Since you are no longer online I will be closing this chat temporarily. If you read this message please don't hesitate to contact us again if you have future concerns. We're open 24 hours a day, 7 days a week! Contact us by chat, phone and email. Email us at [email protected]
12:36 PM, 03rd Apr

===================================


hoop dat radar er iets aan kan doen of goede tips ook welkom :-) joop

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Ik weet niet wat er in de voorwaarden stond toen je die euro van je overmaakte... Maar schijnbaar heb je je aangemeld voor een abonnement. Is het netjes? Nee, niet echt. Was het aangegeven in de voorwaarden? Geen idee, heb je ze gelezen? Kun je ze terugvinden?

En nee, zulke ''gekke'' acties zijn er niet. Dit zijn hetzelfde soort acties als ''Like en deel deze pagina en krijg een €500 cadeaukaart van de IKEA!''. Die slogan wordt als snel ''Like en deel deze pagina EN MAAK KANS OP een €500 cadeaukaart van de IKEA!'' en uiteindelijk wordt niemand er beter van behalve de eigenaar van de pagina want die cadeaukaart wordt toch niet gekocht, laat staan weggegeven. En toch delen massaal mensen elke keer dat soort berichten weer. Hetzelfde geldt dus voor dit soort acties, al trappen er maar een aantal in = gratis geld voor noppes.

Allofstarsscam
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 apr 2019 18:34

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Allofstarsscam »

eerlijk gezegt durf ik niet terug te checken daar... maar zal wel moeten om te weten he..

ja kocht gister bij super pak kibbeling voor 3.50 en thuis zie ik er een andere sticker op zitten
2 voor de prijs van 1 :-( ik word te oud voor die ongein..

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik zou even je accountnaam, wachtwoord en email verwijderen.......

Allofstarsscam
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 apr 2019 18:34

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Allofstarsscam »

Allofstars aktie site is verwijdert.

Waarom storneren sommige banken wel en andere banken niet?

Hier wat reviews van trustpilot, meer i-net oriented maar net zoiets als radar

https://nl.trustpilot.com/review/allofstars.com

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Allofstarsscam schreef:
07 apr 2019 01:48
Allofstars aktie site is verwijdert.

Waarom storneren sommige banken wel en andere banken niet?

Hier wat reviews van trustpilot, meer i-net oriented maar net zoiets als radar

https://nl.trustpilot.com/review/allofstars.com
Bij een creditcard kan je niet storneren, wel een betwisting starten. Echter praat u zowel over een creditcard als ook over overschrijven. Overschrijven doe je vanaf een bankrekening en deze is niet te storneren. Een automatische incasso bij een bankrekening wel. Dus hoe hebt u betaald, via een creditcard of via een bankrekening?

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door kuklos »

Allofstarsscam schreef:
04 apr 2019 12:51
je kan ook zeggen "wie niet waagt die niet wint" want gekke acties heb je soms echt.
En daarna klagen dat het een scam is en je opgelicht wordt.

Sorry hoor, maar met de houding die jij hebt vraag je erom om opgelicht te worden.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door BL2 »

Username: [email protected] 
En ondanks waarschuwingen persoonlijke gegevens openbaar zetten lijkt me ook niet slim, en samen met een wachtwoord.....

Allofstarsscam
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 apr 2019 18:34

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Allofstarsscam »

bedankt voor de reacties radar forum leden

"Bij een creditcard kan je niet storneren, wel een betwisting starten. Echter praat u zowel over een creditcard als ook over overschrijven. Overschrijven doe je vanaf een bankrekening en deze is niet te storneren. Een automatische incasso bij een bankrekening wel. Dus hoe hebt u betaald, via een creditcard of via een bankrekening?"

een automatische credit card incasso van €65.- (waar via betaling van €1.-) ik blijkbaar aan vastzit moet ik dus betwisten?
ing wist dat blijkbaar niet (dank voor tip) zowel aan de balie niet (in gesprek naar alarmlijn) alsook niet via de ing chatbox. rechtshulp gezocht hieromtrent. helaas is ing via e-mail niet berijkbaar (waarover ook klachten zie ik).

ik blijf het oplichting noemen om via een zogenaamde officieele aktie (zie nu dat ze al jaren over heel europa actief zijn)
via duidelijk valse informatie mensen te bewegen €1.- daarvoor over te maken / betalen / storten (via credit card)
dan via link en scroll truuks en van de pagina aflopende kleine grijze lettertjes iets heel anders en veel verneukeratiever te verkopen.

pagina is nu verandert maar geeft aan hoe gladjes deze site en betalings manupilateurs opereren. natuurlijk dom van me en beter oppassen maar heb hier echt niet om gevraagd. vind het juist triest dat radar net als ing dit soort aktiviteiten niet aanpakt.

username en wachtwoord verwijderen?
tja dit heb ik nooit besteld maar van mij mogen jullie jezelf een maand entertainen op mijn kosten, ik heb geen geen user contract.

https://www.francetvinfo.fr/replay-radi ... 77943.html
https://www.expressen.se/nyheter/bluffe ... ny-iphone/
https://nl.trustpilot.com/review/allofs ... 2Te6vClx7U

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door BL2 »

Als het niet je mailadres is, kunnen we het gewoon laten staan, inderdaad.........

Allofstarsscam
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 apr 2019 18:34

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Allofstarsscam »

mijn bezwaar tegen deze betaling aan bekende oplichters (bleek achteraf) werd in leeuwarden door ING klachten afgewezen

een vriendin wees me op een artikel uit de consumentengids van die maand en heb KiFiD geschreven die mij wees op verder beroep bij ING en ontving zojuist van de afd transactieonderzoek dit bericht: Uit ons onderzoek is gebleken dat een bedrag van € 65,00 ten onrechte van uw Creditcard is afgeschreven. U heeft deze vergoeding inmiddels ontvangen op uw Creditcard.

ben wel blij dat het dus niet echt wettelijk mogelijk is via een loterij van 1€ flink opgelicht te worden
want als dat wel zo zou zijn en banken dat wel zouden faciliteren was ik ook een loterij begonnen

en ok, volgende betaling zelfs van 1€ na 12 uit bed vanaf mobieltje zal ik effe beter referenties e.d. checken, dat wel! fuckers!

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door kuklos »

Allofstarsscam schreef:
04 jul 2019 19:07
ben wel blij dat het dus niet echt wettelijk mogelijk is via een loterij van 1€ flink opgelicht te worden
want als dat wel zo zou zijn en banken dat wel zouden faciliteren was ik ook een loterij begonnen
NEEHEE. Het is geen loterij. Je wordt direct opgelicht. Maar sukkels zoals jij trappen er blijkbaar toch elke keer in. En ja, ik noem je een sukkel. Nadat je door meerdere mensen erop bent gewezen dat dit niet kan kloppen blijf je het een loterij noemen, dus dan noem ik je ook een sukkel.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Van mij had je op de blaren mogen zitten. Ik vind ook dat de bank niet voor zo'n domoor hoeft op te komen!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Gelukkig heb ik aan een goedkope Anti Donald Trump Smartphone voldoende,
zal het merk niet noemen want sluik reclame is verboden.

Dit is te mooi om waar te zijn, en alleen dankzij mijn kleinkinderen heb ik nog interesse in sprookjes.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik weet dat ouderen wel eens kinds worden, maar dit hier slaat echt alles....

Moet ik nu serieuze reacties geven wat de Moderators willen.....?
Oogjes dicht en snaveltjes toe dan maar.

Lady1234
Berichten: 26916
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een herhaling van Mijnheer de Uil?

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: gratis samsung S10 scam

Ongelezen bericht door juliomariner »

Komkommertijd schreef:
04 jul 2019 23:16
Gelukkig heb ik aan een goedkope Anti Donald Trump Smartphone voldoende,
zal het merk niet noemen want sluik reclame is verboden.

Dit is te mooi om waar te zijn, en alleen dankzij mijn kleinkinderen heb ik nog interesse in sprookjes.
De vaste bezoeker hier weet al lang dat u een huahua nog iets heeft

Gesloten