LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
joey76
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2019 23:09

Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Ongelezen bericht door joey76 »

Hallo allemaal, ik heb een vraag hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ga deze zomer met mijn 3 kinderen naar Eurodisney. Ik las dat kinderen onder 3 jaar gratis zijn. Mijn dochter word 3 jaar en een dag nadat ze 3 is gaan we naar euro Disney. Ik kan helaas niet eerder :( balen. Nu heb ik contact gehad met klantenservice van eurodisney, dit omdat ik online een kaart wilde bestellen maar ze elke keer een foutmelding gaven als ik haar geb datum invul. Klantenservice zei dan moet je haar gebdatum van nu invullen dan wil het wel dan zien we dat ze al die jaar is :( heel vaag vind ik dit want ze is volgende maand pas 3 jaar. En ik vraag me af moet ik nu wel een kaart kopen en word dit ook gecontroleerd? Want ik kom er niet uit. Groet Joey

Nijogeth
Berichten: 9957
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nee, het systeem pakt het niet goed op, waardoor er geen kaartje te bestellen is voor een kind dat nu 2 is, maar 3 wordt in de tussentijd. Dus geeft Eurodisney de tip om de geboortedatum bij het invullen te veranderen, zodat deze op dit moment al op 3 jaar uitkomt en er om de fout heen wordt gewerkt.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Ongelezen bericht door Moneyman »

De "geboortedatum van nu" lijkt me redelijk identiek aan de "geboortedatum van straks".

Als je een ticket koopt, de juiste geboortedatum gebruikt en de entreedatum in de toekomst (op de dag dat je gaat, uiteraard) kiest, dan gaat het toch goed?

16again
Berichten: 16079
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Ongelezen bericht door 16again »

Het system checkt geboortedatum, en bezoekdatum.

En als je dan 3 bent, is er geen gratis toegang, geheel volgens de regels.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Ongelezen bericht door berndv »

Wat is nu het probleem? Disney geeft aan hoe het ingevoerd moet worden, omdat ze nu nog geen 3 is maar op het moment van bezoek aan het park wel zal ze met het bezoek een ticket moeten hebben. Omdat je geen ticket bestelt voor een vaste dag, maar een ticket dat vanaf morgen geldig is, is ze dus nu in principe gratis, daarom zal de computer dus niet snappen dat als je nu besteld maar pas over een tijdje gaat, je dochter op het moment van bezoek 3 zal zijn.
joey76 schreef:
08 jul 2019 23:23
Klantenservice zei dan moet je haar gebdatum van nu invullen dan wil het wel dan zien we dat ze al die jaar is heel vaag vind ik dit want ze is volgende maand pas 3 jaar. En ik vraag me af moet ik nu wel een kaart kopen en word dit ook gecontroleerd? Want ik kom er niet uit.
wat voor controle ben je bang voor? Dat ze gaan controleren of de geboortedatum op de id-kaart en op het toegangskaartje overeenkomen? Die controle zal niet zo streng zijn, voor hen zal het belangrijkste zijn dat een kind dat ouder is dan 3 een ticket heeft. Dan is de geadviseerde manier beter dan aan de kassa een ticket kopen, tegen de hoofdprijs.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Ongelezen bericht door berndv »

16again schreef:
09 jul 2019 09:46
Het system checkt geboortedatum, en bezoekdatum.
Het systeem checkt geen bezoekdatum, dat is het probleem waar ts tegenaan loopt. Omdat je namelijk geen bezoekdatum invult in het bestelproces, je bestelt een ticket dat vanaf morgen geldig is tot en met 30 september.

NeoDutchio
Berichten: 12309
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Geen dee of het bij mij ligt, maar elke keer krijg ik foutmeldingen van de site van Euro Disney. Ook al wil ik terug naar de vorige pagine, of doorkliken, krijg steeds te zien dat ze under construction zijn. Even refreshen en de site doet het weer.
Het zou dus ook een storing kunnen zijn waardoor het online tickets bestellen fout loopt.

joey76
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2019 23:09

Re: Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Ongelezen bericht door joey76 »

Dank jullie wel voor jullie berichten. Misschien was ik onduidelijk. Maar ik wil nu al tickets kopen voor mijn kinderen en ik. Alleen wanneer ik de geb data invul van mijn jongste dochter dan kom ik niet verder dan geef die elke keer aan dat het niet klopt. Dus ik kan de tickets niet bestellen. En als ik wacht en koop het bij de kassa dan ben ik duurder uit want ik koop ook de Fastpass tickets en die staan geregistreerd op naam en geb data. Maar dankzij jullie berichten is wat duidelijker geworden voor mij. Dank jullie wel :)

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Eurodisney ticket voor kind dat net 3 is

Ongelezen bericht door Moneyman »

berndv schreef:
09 jul 2019 09:51
16again schreef:
09 jul 2019 09:46
Het system checkt geboortedatum, en bezoekdatum.
Het systeem checkt geen bezoekdatum, dat is het probleem waar ts tegenaan loopt. Omdat je namelijk geen bezoekdatum invult in het bestelproces, je bestelt een ticket dat vanaf morgen geldig is tot en met 30 september.
Onjuist, je moet wel degelijk een bezoekdaum invullen. Die 30 september is slechts de einddatum van een kortingsactie.

Gesloten