Ongelezen bericht
door Eres » 09 jul 2019 12:54
Albert 1967, mijn polis is nog ouder, ook door mijn ouders betaald.
Naar hun goede voorbeeld hetzelfde gedaan voor mijn kinderen, helaas daar heb ik nu spijt van.
Vroeger kon je nog een beetje op iets vertrouwen, nu heb op divers gebied met schorem te maken.
Dat mijn afkoopsom lager is dan die van jou is een voorbeeld van bedrog.
Yarden doet maar wat, dus hoeveel waarde ( geen) kan je aan hun woorden hechten.
Hun manieren zijn nog net zo schofterig als in 2007, gewoon net doen of je neus bloed en niet reageren op wat iemand naar hun schrijft.
Ik heb hier ergens geplaatst op welke punten van de polis voorwaarden van de AVVL van 1963 ze vinden dat ze het kunnen en mogen doen, het gaat daar niet over de en bloc clausule, die was er ook toen niet.
In de door hun voorgelegde polis in 2007 hanteerden ze een en bloc clausule.
Ik had toen geprotesteerd en om de oude polis plus rechten verzocht via mijn advocaat en bij radar geweest, na veel gezeur hun antwoord, ze beschikten niet meer over de oude polissen en rechten en konden derhalve het verzoek niet inwillegen , slechts de bewuste keuzebrief en extra dat de oude voorwaarden gehanteerd konden worden.
Als dat zooitje vuil nu een eerlijke afkoopsom bieden, ga ik er zo op in. En wil ik niets meer met dit soort oplichters te maken hebben.
Ik vind het erg dat mijn nabestaanden in de toekomst hier last van hebben, het is niet eens mogelijk om een bedrag vast te leggen, het loopt jaarlijks compleet uit de hand door de haaien en het zal m7jn tijd wel uitdienen, al wordt ik op straat neergelegd, maar de anderen moeten hopelijk nog heel lang mee.
Mijn mening, niets meer verzekeren, gewoon voor de kat z'n ............. leven en ze zoeken het maar uit.
Ik hoop dat er net als in 2007 weer een groep georganiseerd wordt , die zich tegen Yarden verzet, alleen of met een paar red je het niet.
Dus wat ik verder nog ga doen, moet nog bekeken worden,voorlopig alleen maar schriftelijk een protest tegen en weigeren van de polis.
Deze is gewoon een ordinaire sommenpolis.
Misschien nog via ik heb een klacht iets publiekelijks te bewerkstelligen.