LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het verdwenen testament

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
heusden
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 okt 2009 20:23

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door heusden »

Het is precies gegaan zoals ik heb beschreven. Ik ga echt niet schrijven dat de Voorzitter van de Rechtbank en officieren van Justitie zich schuldig maken aan valsheid in geschrifte , en aanzetten tot valsheid in geschrifte, als ik dat niet kan bewijzen. Maar ze houden de kantonrechter de hand boven het hoofd en dat doen ze helemaal gratis!
Leden van de kerk wisten dat de kerk zou erven en hadden een sleutel gekregen om zo nodig het huis te gaan ontruimen. Door het huis te ontruimen hebben zij de nalatenschap aanvaard die natuurlijk pas bij overlijden zou worden uitgekeerd.
Bij Justitie rammelt het aan alle kanten (zie media en google) en daar draag ik graag mijn steentje aan bij.
Overigens is het Kees No Way.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

Maar is de nalatenschap nu naar de kerk gegaan of naar neven en nichten?

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door juliomariner »

Niet alleen bij justitie maar ook (en vooral) uw verhaal rammelt aan alle kanten

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Lady1234 »

“Overigens is het Kees No Way”.

Dat maakt de zaak compleet duidelijk.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door juliomariner »

Heb de vragen geschiedenis van TS even doorgelezen. Ze moeten u wel hebben he? Of ziet u misschien toch wel overal complotten die er niet zijn?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door kokka »

heusden schreef:
15 jul 2019 14:19
Door het huis te ontruimen hebben zij de nalatenschap aanvaard die natuurlijk pas bij overlijden zou worden uitgekeerd.
Je kan een nalatenschap pas aanvaarden als er daadwerkelijk een nalatenschap is. In dit geval hebben ze slechts een kerkgenoot een dienst bewezen.

heusden
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 okt 2009 20:23

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door heusden »

neven en nichten erven alleen als er geen testament is. Dus hebben ze met de medewerking van de kantonrechter en een bevriende notaris het testament laten verdwijnen en is de nalatenschap naar de neven en nichten gegaan wat nooit de bedoeling is geweest van dhr X.
In een gesprek met mw V van de Raad van State zei zij: 'U kunt het wel op internet zetten maar dat begrijpen en geloven ze toch niet'.
Uit de reacties blijkt dat mw V hierin gelijk heeft. Dat is jammer.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een testament laten verdwijnen. Corrupte kantonrechters, notarissen, Raad van State en weet ik veel wat meer... je gelooft het zelf allemaal écht? :shock:

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door juliomariner »

heusden schreef:
15 jul 2019 16:34
In een gesprek met mw V van de Raad van State zei zij: 'U kunt het wel op internet zetten maar dat begrijpen en geloven ze toch niet'.
Uit de reacties blijkt dat mw V hierin gelijk heeft. Dat is jammer.
Dit maakt het echt geloofwaardiger [sarcasme uit]

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

Tja. Er gebeuren echt wel eens vreemde zaken rond nalatenschappen en soms heeft een notaris daarbij een discutabele rol, maar een testament laten verdwijnen, daarvan heb ik niet eerder gehoord.
Voor zover ik het verhaal begrijp denkt TS te weten dat er een testament moet zijn, en is het een bittere teleurstelling dat dat niet zo blijkt te zijn.

heusden
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 okt 2009 20:23

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door heusden »

Ik vind het jammer maar het is geen bittere teleurstelling. Het gaat mij niet in de eerste plaats om het geld maar dat de familie en een corrupte kantonrechter en notaris niet de laatste wil van dhr X hebben gerespecteerd.
Ik kan wel vertellen hoe ze het testament hebben laten verdwijnen maar ik krijg de indruk dat ik niet word geloofd. Maar ik heb o.a. twee uittreksels uit het testamentenregister die over duidelijk zijn vervalst. Ook volgens een medewerker van de notaristelefoon en een medewerkster van het testamentenregister. Een uittreksel uit het Boedelregister is ondertekend door mw J van de afdeling handel. Dit staat op haar briefpapier. Nooit geweten dat handel en boedelregister samen gaan. Ze hebben niet eens de moeite genomen om dat aan te passen. Ze gaan er van uit dat iedereen dom is, net zoals mw V beweerde. Dat is een foute aanname.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar men krijgt alleen van het CTR een verklaring of er een testament is en zo ja, bij welke notaris dat in beheer is. Maar in die verklaring staat niets over de inhoud.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door moederslink »

Mevr Heusden,hoe weet u zo zeker dat meneer X u bedeeld heeft in zijn testament?
Hoe weet u zo zeker dat het e.e.a is vervalst , dan moet u toch het oorspronkelijke testament gezien hebben ?!
Een testament ' verdwijnt ' niet , dat staat geregistreerd en ik ga beslist niet uit van corrupte , leugenachtige hoge Pieten.
Dan zouden deze lieden allemaal , maar dan ook allemaal meegewerkt hebben om vooral u niet als erfgename te begunstigen.
Dat is zo onwaarachtig...u moet echt met stevige bewijzen en onderbouwingen komen.

heusden
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 okt 2009 20:23

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door heusden »

Als particulier krijg je geen inzage in het Testamentenregister en krijg je geen testament te zien. Ook mogen ze je niet vertellen of er wel of niet een testament is. Alleen notarissen kunnen dat doen voor particulieren. En daar heb ik dus een vervalst uittreksel van gekregen. Dat heb ik al uitgelegd. Ze houden allemaal de kantonrechter de hand boven het hoofd omdat het een blamage is voor het OM als uit komt dat een kantonrechter een familie heeft geholpen om ettelijke tonnen achterover te drukken. Dit gaat helemaal niet om mij.
De nalatenschap was bedoeld voor de kerk en een paar vrienden en dat is niet gebeurd. Ik kan dat bewijzen en onderbouwen.
Aan al die overtrokken reacties die totaal niet onderbouwd zijn daar heeft niemand wat aan.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

U kunt dat alleen bewijzen als u een (gewaarmerkt) afschrift hebt van het laatste testament.

Een sjoemelende notaris, dat wil ik desnoods nog wel geloven, maar een notaris, kantonrechter, officier van justitie, de Raad van State en wie al niet -- dat wil er bij mij niet in.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Al eens die gegevens opgevraagd bij 2 of 3 andere notarissen? Ze zullen niet allemaal onder 1 hoedje spelen, toch?

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat niet, maar het CTR stuurt gewoon weer een vervalst uittreksel. Daar wordt dit natuurlijk zorgvuldig in de gaten gehouden.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

De redactie is met vakantie, fons.


(Imca Marina joelt Eviva España vanuit de coulissen.)

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door Erthanax »

TS heeft helemaal geen testament voorgeschoteld gekregen, als ik het goed begrijp, alleen gewijzigde of vervalste uittreksel uit het register.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou inderdaad , dat was mijn vraag ook : hoe weet zij zo zeker dat er een testament was waarin zij bedeeld zou worden....
Naar mijn idee is dit misschien alleen besproken tussen hen en wie zegt dat meneer X het ook werkelijk heeft vastgelegd bij een notaris dat zij en de kerk erfgenamen zouden worden.
En dan zou daarna die bewuste notaris de boel vervalst hebben?
Onder druk van opduikende familieleden en hoe wisten die familieleden dan van dat testament als zij geen erfgenamen waren ?

Ik heb ook te maken gehad met testamenten, maar dit vind ik zo bizar....

Gesloten