LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon in saunakleedkamer

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Telefoon in saunakleedkamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan moeten ze ook maar eens hun site aanpakken tav dat klachtenformulier.

Hoop in ieder geval dat het effect heeft.

ZeerPrivé
Berichten: 5322
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Telefoon in saunakleedkamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Miepje1 schreef:
13 jun 2019 12:03
Vandaag gebeld, medewerkster van IWR gesproken die meldt dat mijn 3 mails via het daarvoor bestemde formulier niet zijn aangekomen - duh.
Maar goed, ze gaf me ook een rechtstreeks mailadres, dus niet meer via een formulier, en daar ga ik nu de klacht neerleggen. De dame beloofde ook dat ze het z.s.m. opnemen met de betreffende sauna(personeel). Ik ben benieuwd of het dan de 18e goed gaat.

Edit: nog geen half uur later een keurig bericht van IWR. Het spijt ze vreselijk en ze geven aan dat de medewerkers wel degelijk moeten ingrijpen als wij daarom vragen. Ze zullen mijn (onze) klacht nogmaals doorgeven.

Ik hoop dat het helpt want voor de rest is het een geweldige sauna.

En heeft het geholpen?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Telefoon in saunakleedkamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Geef deze mensen de Koude Douche!

Een emmer koud water of de telefoon die stuk kan gaan, en wijs op de regels!
Nu moet de beheerder kiezen, handhaven regels of gedogen!

Als er een telefoon sneuvelde, jammer dan.. maar in vochtige Sauna zou ik deze niet eens willen hebben, laat hem wel in de auto!
Eigen rechter spelen mag niet, maar als de verantwoordelijke niet handhaven verliezen ze zo wel vele klanten.
Ik weet hoe moeilijk het is een bepaalde foto van internet af te krijgen is.

Ook als er geen foto op toestel staan, ze kunnen reeds verstuurd en gewist zijn, dus een groot lek veroorzaken.
Na afloop kijken of er een foto op staat hoeft dus niet. Vooral bewust gemaakte foto zonder flits is niet meer te traceren!

En voor de telefoon verslaafden, zoek een Sauna waar ze duidelijk aangeven dat telefoon is toegestaan!

BL2
Berichten: 4793
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Telefoon in saunakleedkamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Miepje1 zit nog in de sauna, die kan even niet reageren.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Telefoon in saunakleedkamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Uiteraard heeft ze haar telefoon niet bij zich.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Telefoon in saunakleedkamer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

witte angora schreef:
29 jul 2019 11:13
Uiteraard heeft ze haar telefoon niet bij zich.
Miepje heeft nu twéé keer een reactie geschreven die verdwijnt... Maar drie keer is scheepsrecht: vorige keer geen ongewenste telefoon gezien in de kleedkamer. Morgenavond gaan we weer. Ik hou jullie op de hoogte.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Telefoon in saunakleedkamer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Gisteravond geen personen met telefoon in de kleedkamer bij aankomst. Mooi.
Bij vertrek 1 dame die telefoon tevoorschijn haalde. Toen wij haar attendeerden op de verbodsbordjes (er hangt er tenslotte maar één op elk kluisje :wink: dus die zie je makkelijk over het hoofd), verontschuldigde ze zich en ging ze bij de receptie (waar het wel mag) bellen. Wij haar bedankt, zij ons bedankt voor het attenderen.
Zo kan het dus ook.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Telefoon in saunakleedkamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Goed, dan zie je dat het helpt om te klagen. Als je berichten verdwijnen moet je nadat je op verstuur geklikt hebt wachten tot je het ziet voordat je iets anders doet.

Gesloten