LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kosten verbonden aan gewonnen reis bij All great dealz

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Nathalie.isken
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2019 12:59

Kosten verbonden aan gewonnen reis bij All great dealz

Ongelezen bericht door Nathalie.isken »

In 2017 werd ik gebeld door all great dealz dat ik een reisje van 2 nachten had gewonnen. Ik hoefde alleen maar €65,- zelf te betalen, ik heb dit toen telefonisch geaccepteerd. Vervolgens heb ik de aanbieding nooit ontvangen en niets meer gehoord. Op 30-07-2019 werd ik gebeld door een incasso bureau dat ik een openstaande rekening had van all great dealz en dat de rekening in de twee jaar tijd opgelopen was naar €910,-. Ik heb gevraagd waarom ik nooit eerder een rekening heb ontvangen of een aanmaning heb gehad. Incasso bureau beweert dit allemaal te hebben verstuurd, zelfs een getekende aanmaning naar mijn thuis adres op 14-04-2019. Ik weet zeker dat dit niet waar is. Zij gaven aan dat zij een verminderde betaling konden aanbieden. Als ik gelijk zou betalen zou het mij nog €670,- kosten. In eerste instantie was ik zo in paniek door de situatie dat ik wel wou betalen. Gelukkig mengde een collega van mij in het gesprek. Hij vroeg ook waarom wij het dossier niet mochten in zien, het antwoord hierop was dat all great dealz meerdere keren gemaild zou hebben, meerdere aanmaning heeft verstuurd en dat vandaag de laatste dag is dat er betaald kan worden voordat het dossier naar een deurwaarderskantoor word gestuurd en dat hij het dossier daarom nu niet meer kan openen. Ook op de vragen vanuit welk e-mail adres de aanmaningen verstuurd zijn en wie er zogenaamd had getekend voor de verstuurde getekende aanmaning kon meneer geen antwoord geven. Uiteindelijk zij ik dat ik de €670,- niet (vandaag) ging betalen en toen werd er gedreigd dat er op 01-08-2019 een deurwaarder zou langs komen. Nadat ik (eigenlijk mijn collega) de verbinding verbroken had, heeft deze meneer mij nog 31 keer gebeld. Opvallend is dat er steeds uit een ander land word gebeld maar het is wel de zelfde persoon. Vandaag zou er dus een deurwaarder langs komen, maar tot op heden is er nog niemand gekomen, maar ik neem aan dat dit niet echt is toch? Een echt incasso bureau of deurwaarderskantoor gaan denk ik heel anders te werk? Mocht er wel een deurwaarder langs komen welke stappen moet ik dan ondernemen? Ik heb dit gemeld bij ConsuWijzer, moet ik hier voor de rest nog iets mee doen of laten rusten? Alle tips hierover zijn welkom!

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kosten verbonden aan gewonnen reis bij All great dealz

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er komt geen deurwaarder lang en u bent ook helemaal niets verschuldigd. Wees maar heel blij met die collega.

Verdere telefoontjes compleet negeren.
Zijn gewoon boeven.

Lees over hen ook eens hier.

overige-vakantie-vrije-tijd-f91/agressi ... 71269.html

BL2
Berichten: 4793
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Kosten verbonden aan gewonnen reis bij All great dealz

Ongelezen bericht door BL2 »

En als tip: in de toekomst wat minder naïef zijn, zowel bij telefoontjes als bij andere zaken welke niet kloppen. Je had bijna betaald !
Realiseer je je goed dat je wel een heeel makkelijke prooi bent, dat moet eens compleet mis gaan......

Senso
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 mei 2018 17:52

Re: Kosten verbonden aan gewonnen reis bij All great dealz

Ongelezen bericht door Senso »

Oplichting. Negeren.
Een deurwaarderskantoor stuurt een schriftelijke aanmaning of een gerechtelijk bevel.
Als ze weer bellen, gewoon voor rot schelden. :-D

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Kosten verbonden aan gewonnen reis bij All great dealz

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

je hebt niets getekend dan heb je ook geen overeenkomst met ze...

bovendien is het een "gratis" reis toch???

en dan ga je nog bijna betalen ook!!!

je hebt idnerdaad echt mazzel met die collega...

voortaan even nadenken en mocht je in paniek raken dan al helemaal niet betalen en eerst tot rust komen en nadenken...

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Kosten verbonden aan gewonnen reis bij All great dealz

Ongelezen bericht door alfatrion »

Nathalie.isken schreef:
01 aug 2019 13:40
In 2017 werd ik gebeld door all great dealz dat ik een reisje van 2 nachten had gewonnen. Ik hoefde alleen maar €65,- zelf te betalen, ik heb dit toen telefonisch geaccepteerd. Vervolgens heb ik de aanbieding nooit ontvangen en niets meer gehoord.
Goed, tel daar nog eens 40 euro incassokosten boven op en je zit op 105 euro. Plus een beetje rente... Je komt nooit op honderden euro's.

Gesloten