Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is pas donderdag, Theo. Morgen komt hij vast wel weer.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik was me al zorgen aan het maken.

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Meiklokje »

@Neodutchio: zoals je wel eens ziet bij de aftiteling van een film of documentaire: "Alle gelijkenissen met bestaande personen of gebeurtenissen berusten louter op toeval" Bovendien, dit soort situaties komt, in allerlei variaties, zo vaak voor dat er hele tv-programma's aan gewijd worden.
Een gewetensvraag: waarom stelt u deze vraag niet rechtstreeks aan Ridder, zit u er misschien op te wachten dat hij "hapt" en reageert?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zou ze niet de kost willen geven : de mannen die hun ' lief' zoeken ver over welke grenzen dan ook.
En in een groot aantal gevallen krijgen ze de deksel op hun neus , is het fake en worden ze financieel ook nog uitgekleed.
Wanhoop? Naïviteit?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Naïef. Ik heb al eens gedacht, wat een opgave, naar Vietnam, dat allemaal regelen, dan ben je in topvorm wat je allemaal regelt. Ik zou er nog niet aan durven te beginnen. Ik zie dan te veel beren op de weg.
Maar blijkbaar is het de naïviteit die iemand dat wel laat volbrengen. Tot dat.........
En dan toch weer heel naïef beëindigen.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik ken 6 personen in mijn kennis en klanten kring . 5 mannen hebben grote problemen gehad met de dames . ze zijn letterlijk en figuurlijk uit gekleed ,centen op dames weg. 1 dame is vriendelijk en zeer onderdanig ,als ik het goed heb begrepen is zij goed voor de huishouding en de rest …………....

Ja als je je neus niet achterna loopt maar iets anders ,krijg je problemen .Zal het netjes houden. :D

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Kees, ik wil toch graag een kleine correctie op jouw post geven.
Ik ken het bestaan van deze rijke ( en dus vaak verveelde ) vrouwen, maar het ligt toch iets anders , zij zoeken op hun vele vakanties deze toyboys uit voor hun eigen plezier , betalen daar ( vaak grof ) geld voor , maar het is niet de bedoeling hen naar Nederland te halen en met ze te huwen .
Deze toyboys laten zich ( vaak graag ) gebruiken in ruil voor veel geld en na de vakantie daar is het weer over en uit en reizen die vrouwen weer verder naar een ander Jetset oord.
Deze mannen zijn , simpel gezegd, gewoon gigolo's.
Zolang ze er , ieder voor zich , ' beter ' van worden, lekker laten gaan ... :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En als aanvulling, deze vrouwen denken niet dat die knullen voor hen vallen omdat ze zo aantrekkelijk zijn. Ze weten donders goed dat het om hun portemonnee gaat.

Maar die kerels die daar in Thailand en omstreken een vrouw halen denken werkelijk dat die dames voor hun dikke buik en kale kruin gevallen zijn. Hoe dom kun je zijn.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Heeft Ridder777 een dikke buik en een kale kruin dan? :lol:
Of deze mannen denken een ' onderdanig vrouwtje ' te krijgen , maar dat kan dus wel eens behoorlijk tegenvallen....ik denk dat die onderdanige vrouwtjes heus wel vd hoed en de rand ( gaan ) weten en zich ook kunnen ontpoppen als een helleveeg...
Wat een treurnis .....

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Geen idee of Ridder dat heeft. Maar hij heeft een jaar of negen als bezorgservice in Vietnam gefungeerd. Prima, maar nu in het gewone leven hier valt ze bitter tegen. En hij uiteraard ook.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Er zijn hier toch kennelijk meer ervaringsdeskundigen dan gedacht, of bestaan de meeste weerspiegelingen uit 'heb ik van horen zeggen', 'heb ik van gedroomd' of heb ik gelezen of via de media van vernomen ! :oops:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja van gelezen artikelen en van reportages vd TV ___geen ervaringsdeskundige en rijk ben ik al helemaal niet :D

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Het lijkt erop dat hier veel gedoeld wordt op een forumlid met een (aanstaande?) Aziatische echtgenote?
Als je over dat soort zaken uitspraken wilt doen en niet het gevaar wilt lopen om in vooroordelen terecht te komen, dan is daar dé bron van informatie, namelijk het CBS.
In dit stuk is te lezen dat het aantal huwelijken waarin sprake is van een Aziatische partner, nauwelijks afwijkt van een geheel autochtoon huwelijk.
Bij andere nationaliteiten liggen de zaken duidelijk anders.
Het is lezen waard: https://www.cbs.nl/-/media/imported/doc ... 54-art.pdf

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Het ergste is dat een ooit mooi meisje na 12 jaren in rolstoel iets molliger is geworden en vlak bij Ridder 777 in de buurt woonde,
zij heeft eigen koophuis, auto en goede baan en inkomen, maar wie wil 31 jarige die ook graag moeder wil worden, maar verlamd hulpje in huis nodig heeft en bood schappen jongen voor zowel de onderste als bovenste planken in de buurt super, net als bedden opmaken een ramp is vanuit rolstoel... Zij is al zoveel afgewezen dat een kalende Dikke hangbuik geen probleem voor haar is, als hij maar lief en behulpzaam is want voor gehandicapten is nu eenmaal minder keuze.

Maar zij leest mee, en met de belegger in aandelen en een risico dat er een factuur achteraankomt omdat hij vermoedelijk garant stond voor de kosten.... IND had dat eind vorige eeuw voor elke persoon, toerist of partner die je haalde in een document staan... en zij is niet gek....

Maar als hij niet reageerde en eerst hier vanaf wil, ik ga niet overhaasten.... en zij ook niet.
Wie Ridder 777 nu is, dat zie ik wel als het klikte tussen deze 2 ooit.
Maar als hij reageerde op iemand uit India, zij heeft iets blankere huidskleur en totaal niet dit exotische, meer gezonde Hollandse
die in geen enkele sportschool als dwarslaesie patiënte terecht kan.
Na 12 jaren zitten en slapen dan gaan de meeste iets molliger worden en ja, niemand ziet je Staan, en zij zal nooit Weglopen!

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@kokkommertijd

Houdt u er nu ook al een koppelingsbureau op na?

Lijkt me niet handig, iemand met een dwarslaesie op een etage.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Jongens en meisjes in de Huiskamer, even de voetjes van de vloer Afbeelding

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

C C is dat een klopt veegt en zuigt ? :D

ZeerPrivé
Berichten: 5446
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

gosewijn schreef:
02 aug 2019 12:22
C C is dat een klopt veegt en zuigt ? :D

Ik heb er ook zo één, maar die klopt en veegt niet...Weer een miskoop natuurlijk. :cry:

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ach die heb je thuis niet nodig als je regelmatig de kruimeltjes opzuigt . Maar hier op het forum heb je het wel nodig om hardnekkig vuil er uit te kloppen en vooral opzuigen . :mrgreen:

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Alleen als ridder 777 de koelbox meeneemt

Plaats reactie