Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Het topic is nu gesloten.
Het zij zo, toch vind ik dat jammer...nu weet niemand hoe dit gaat aflopen en gaat uitpakken voor hem en ik kan alleen maar hopen dat hij de juiste hulp krijgt en de juiste weg gaat bewandelen.
Ik ben overigens dan wel benieuwd of we überhaupt Ridder777 nog hier terug zullen zien.

Zo niet....het ga je goed Ridder777 en veel sterkte met alles ! !


PS : mijn PB staat open , mocht je behoefte hebben om een PB naar mij te sturen , dan zal ik blijven proberen om je te helpen .

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Och, Ridder opent wel weer een ander topic, geen zorgen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bijvoorbeeld over zijn teevee die het niet doet en dan weer wel.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Laten we alsjeblieft niet nu massaal de spot met hem gaan drijven.
Als zijn verhaal klopt is het al tragisch en dramatisch genoeg.
En niemand verdient het om " en plein publique " voor schut te worden gezet.

Ik houd er nu in ieder geval voorlopig over op en zal overgaan tot de orde vd dag en dat is mijn woonkamer stofzuigen en dweilen... :wink:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

moederslink schreef:
13 aug 2019 13:45
Laten we alsjeblieft niet nu massaal de spot met hem gaan drijven.
Als zijn verhaal klopt is het al tragisch en dramatisch genoeg.
En niemand verdient het om " en plein publique " voor schut te worden gezet.

Ik houd er nu in ieder geval voorlopig over op en zal overgaan tot de orde vd dag en dat is mijn woonkamer stofzuigen en dweilen... :wink:
Mee eens, behalve dan dat stofzuigen en dweilen :wink:

Maar toch, hoewel @ridder777 niet altijd serieus wordt genomen, ook niet door mij, ben ik toch bang dat @ridder777 nu zijn "praatpaal" kwijt is.
En dat lijkt mij, mede gelet op zijn huidige situatie, nou niet de verstandigste weg voor iemand die hier toch enige steun en advies zoekt !!
Hopelijk geeft de redactie @ridder777 alsnog, in een vervolg topic, de gelegenheid om hier zijn verhaal te doen en enige (onder)steun(ing) te zoeken, die hem toch ook al wel ruim geboden is in het inmiddels "gesloten" topic !!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het is tenslotte maar een papieren naam zonder bewijs of controle.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Misschien dwingt het Ridder777 om nu nog eens alles na te lezen en serieus op zoek te gaan naar professionele hulp in deze misère.
Ik ben het wel met je eens scontra , dit forum was ( en is hopelijk nog steeds ) voor hem een uitlaatklep.

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

.......ben ik toch bang dat @ridder777 nu zijn "praatpaal" kwijt is.
En dat lijkt mij, mede gelet op zijn huidige situatie, nou niet de verstandigste weg voor iemand die hier toch enige steun en advies zoekt
Een zeer slechte beslissing van de moderatie om dit zo te doen. Dan hadden ze al veel eerder de stekker er uit moeten trekken. Voor Ridder777 was dit forum zijn kennisenkring geworden, waarbij hij zich als TS nog altijd thuis voelde.
Door deze abrupte beslissing komt hij zeker weten in een groot sociaal isolement terecht.
De Radar moderatoren hadden toch eerst met Ridder777 in gesprek moeten gaan, en hem eigenlijk ondersteuning moeten aanbieden na zo lang hier te gast te zijn geweest.
Laatst gewijzigd door BL2 op 13 aug 2019 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.

ZeerPrivé
Berichten: 5411
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Hoezo zijn praatpaal kwijt? Er zijn genoeg mensen om via PB te benaderen. Heeft hij zelfs geen last van mensen die zo hun twijfels hebben.

Ik zie maar 1 persoon die dringend goede hulp nodig heeft en dat is het arme kind.

v.d.Heyden
Berichten: 738
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

BL2 schreef:
13 aug 2019 14:41

Een zeer slechte beslissing van de moderatie om dit zo te doen. Dan hadden ze al veel eerder de stekker er uit moeten trekken. Voor Ridder777 was dit forum zijn kennisenkring geworden, waarbij hij zich als TS nog altijd thuis voelde.
Door deze abrupte beslissing komt hij zeker weten in een groot sociaal isolement terecht.
De Radar moderatoren hadden toch eerst met Ridder777 in gesprek moeten gaan, en hem eigenlijk ondersteuning moeten aanbieden na zo lang hier te gast te zijn geweest.
Overdrijf je nu niet een beetje? Niemand hier kent Ridder (en dat is waarschijnlijk andersom net zo).
Ik ben ook maar een passant hier en heb een andere definitie van kennissenkring.

v.d.Heyden

(quote aangepast)
Laatst gewijzigd door v.d.Heyden op 13 aug 2019 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Er is verkeerd gequote...door BL2 .
Dat wat in zijn/ haar quote staat van mij is niet van mij hoor , maar van scontra... :wink:
Laatst gewijzigd door moederslink op 13 aug 2019 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.

criticus2
Berichten: 1101
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door criticus2 »

BL2 schreef:
13 aug 2019 14:41
moederslink schreef:
13 aug 2019 13:45
.......ben ik toch bang dat @ridder777 nu zijn "praatpaal" kwijt is.
En dat lijkt mij, mede gelet op zijn huidige situatie, nou niet de verstandigste weg voor iemand die hier toch enige steun en advies zoekt
Een zeer slechte beslissing van de moderatie om dit zo te doen. Dan hadden ze al veel eerder de stekker er uit moeten trekken. Voor Ridder777 was dit forum zijn kennisenkring geworden, waarbij hij zich als TS nog altijd thuis voelde.
Door deze abrupte beslissing komt hij zeker weten in een groot sociaal isolement terecht.
De Radar moderatoren hadden toch eerst met Ridder777 in gesprek moeten gaan, en hem eigenlijk ondersteuning moeten aanbieden na zo lang hier te gast te zijn geweest.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat (mede gezien de reactie vanuit moderatie) het door is blijven lopen omdat de redactie er wellicht een onderwerp in ziet/zag...
Overigens is bij herhaling geadviseerd er een vertrouwenspersoon bij te halen. Wanneer iemand daar dan niets mee doet is het op een bepaald moment wel een eigen beslissing en verantwoordelijkheid. (maar dat geldt natuurlijk ook voor alles wat eraan vooraf gegaan is..)

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

En ook criticus2 heeft mij nu in de quote staan.... zucht ... :(

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik quote niet meer. Ik kan er ook niets van.

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

moederslink schreef:
13 aug 2019 15:01
Er is verkeerd gequote...door BL2 .
Dat wat in zijn/ haar quote staat van mij is niet van mij hoor , maar van scontra... :wink:
Sorry is aangepast 😭

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

OK dan😉

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Misschien is het toch verstandiger om Ridder in het feedbacktopic te bespreken?

Dan kunnen we het hier over koffie en ouzo hebben, waar het voor bedoeld is.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

:D ook v.d. Heyden heeft de quote aangepast. Thnx :D

Moneyman
Berichten: 29993
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
13 aug 2019 15:28
Misschien is het toch verstandiger om Ridder in het feedbacktopic te bespreken?
Of gewoon niet...

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dus hier ook niet...

Plaats reactie