Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Mijn Olie vervuilde grond en Asbest bleef jarenlang actueel dus die blijft werken.

Moneyman bedoelde Topics waar langer dan 3 maanden niemand op reageerde en een jaar later plotseling hele puinzooi geplaatst werd.

Vaak lees je dan een oud topic waar iemand met totaal ander probleem over zelfde firma gaat klagen en zo het onleesbaar maakte en de Topic starter gek word van dingen die hij niet gevraagd had een jaar of meer later.

Wel denk ik dat 3 maanden vrij kort is, nu zwembroeken weer, straks op de Ski en die kan volgende winter weer komen.. dus ik ga niet voor 3 maar 6 maanden voorstel daarom.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Waarom zou je niet mogen reageren op een topicstarter die hulp, advies en om wat meedenken vraagt?
Dan zou eenieder die gereageerd heeft zich nu ' schuldig' moeten voelen?
Ik pas de schoen en trek hem aan, maar voel me nu niet schuldig of zo, maar misschien moet dat wel :oops: , maar ik heb hier wel van geleerd. Misschien anderen en de moderators ook?

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:
13 aug 2019 16:37
Wie de schoen past trekt hem aan. Het topic was veel eerder gestopt als de forumleden niet reageerden op Ridder777.
Dit soort universele waarheden passen op ieder topic :D

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:
13 aug 2019 17:11
En dit is het zoveelste topic dat bewijst dat ook 24 uur bewerkingstijd te lang is. Niet voor niets is het op veel fora één uur.
post-f131/mijn-vraag-is-beantwoord-t190 ... 6a5e163f9b
Zelf 1 uur kan te lang zijn. De oplossing is simpel: geef het edit recht op basis van het aantal berichten, dat werkt geweldig, weet ik uit ervaring.

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is zelfs al weg...

Erthanax
Berichten: 9675
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

moederslink schreef:
13 aug 2019 16:43
Ik pas de schoen en trek hem aan, maar voel me nu niet schuldig of zo, maar misschien moet dat wel :oops: , maar ik heb hier wel van geleerd. Misschien anderen en de moderators ook?
Of die schoenen passen weet ik niet, maar ze staan je goed. Op mooie en goede schoenen mag je best trots zijn, als ik mij beeldsprakelijk mag uitdrukken.

En wat dat topic betreft: ik vermoed dat iedereen, forumleden en moderatie, zich gaandeweg handewringend begon af te vragen wat daar nu mee moest. In de gekozen oplossing met enige naleestijd kan ik me wel vinden.

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou ja, ik had ook al een tijdje iets van: 'moet dit nou allemaal...' Net als meerderen. Zolang het topic door bleef gaan en Ridder bleef posten leek het me verstandig om, zonder er inhoudelijk op in te gaan, adviezen te geven waar hij mee geholpen zou zijn. Maar liever had ik dat dit allemaal niet op het forum terecht was gekomen.

Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wat een ander aan die informatie heeft.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een ander? Helemaal niets... alleen Ridder zélf zou er iets aan kunnen hebben - en die lijkt er niets mee te doen. Prima dat alles weg is dus.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door grun »

witte angora schreef:
13 aug 2019 17:40
Het is zelfs al weg...
Het jeugdzorg topic? Dat staat er nog gewoon... het is ook nog geen morgen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Als hij ons als zijn virtuele kennissen ziet zal hij ons zeker gaan missen, na 6 jaar.

Ik vond dit zelf best wel een abrupt einde moet ik zeggen.
Ik hoop echt voor hem ( en voor wie dan die ook dringend hulp nodig heeft ) dat hij de juiste hulp krijgt en aanvaardt.
Ik kan me best goed voorstellen dat voor iemand die eenzaam is en weinig echt goede vrienden heeft dit forum zo.n stukje eenzaamheid oplost.

Moderatie : wordt hij nog wel toegelaten of is het sowieso " einde oefening " ?

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar Ridder 777 heeft toch helemaal geen ban gekregen? Natuurlijk wordt hij toegelaten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja daar ga ik wel van uit....

Dat andere topic van TS " televiesie " ( ja sorry zo staat het er ) , dat is toch ook zo.n treurnisverhaal , en dat loopt ook al zo lang vanaf juli 2018 en staat ook vol met persoonlijke dingen.
Waarom staat dat er nog wel ? Of wordt dit door de meesten wel serieus genomen?
Dat kan natuurlijk ook. Zelf neem ik ook dat topic serieus .

Ik kan niet ' linken ' , misschien wil een van jullie dat doen... :P
Over Tomin ....laatste post was 1 aug j.l.

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

grun schreef:
13 aug 2019 18:28
witte angora schreef:
13 aug 2019 17:40
Het is zelfs al weg...
Het jeugdzorg topic? Dat staat er nog gewoon... het is ook nog geen morgen.
Nee, het ging om dit bericht op de vorige pagina:
alfatrion schreef:
13 aug 2019 17:19
Moneyman schreef:
13 aug 2019 17:11
En dit is het zoveelste topic dat bewijst dat ook 24 uur bewerkingstijd te lang is. Niet voor niets is het op veel fora één uur.
post-f131/mijn-vraag-is-beantwoord-t190 ... 6a5e163f9b
Zelf 1 uur kan te lang zijn. De oplossing is simpel: geef het edit recht op basis van het aantal berichten, dat werkt geweldig, weet ik uit ervaring.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

alfatrion schreef:
13 aug 2019 17:19
Moneyman schreef:
13 aug 2019 17:11
En dit is het zoveelste topic dat bewijst dat ook 24 uur bewerkingstijd te lang is. Niet voor niets is het op veel fora één uur.
post-f131/mijn-vraag-is-beantwoord-t190 ... 6a5e163f9b
Zelf 1 uur kan te lang zijn. De oplossing is simpel: geef het edit recht op basis van het aantal berichten, dat werkt geweldig, weet ik uit ervaring.
Dit is een voorbeeld van een bericht wat ik nu zou willen aanpassen om de leesbaarheid te verhogen. Ik kan dat alleen niet omdat Radar er voor heeft gekozen om het probleem, dat nieuwe mensen (die als gevolg daarvan weinig berichten hebben geschreven) nog al frequent hun berichten verminken, op te lossen door iedereen, inclusief de vaste groep (die als gevolg daarvan veel berichten hebben geschreven) die hun berichten niet verminken, de mogelijkheid te ontnemen om hun berichten aan te passen.
overige-producten-f40/betalen-voor-een- ... l#p2691959

Ik maak ook gelijk van de gelegenheid gebruik dat dit soort links gemakkelijk breken door Radar optreden: verwijder een aantal berichten en bericht 2691959 komt eerder voor dan bericht met volgnummer 40 met het gevolg dat iedereen een 404 pagina krijgt te zien.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dit vind ik nou een sympathieke manier van modereren. Top!
banken-f30/verplicht-digitaal-bankieren ... 3f05236415

Erthanax
Berichten: 9675
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

In een ander topic schrijft de moderatie dat moderators mensen zijn en dat die dus ook wel eens "een oepsie doen". Dat de moderatie dat schrijft, vind ik opnieuw zeer sympathiek en lovenswaardig.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Toont inderdaad maar weer hoe hard die ontwikkelingen met AI gaan :mrgreen:

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Meiklokje »

In het topic "Mag dit zo maar" schrijft moderator FG dat de mods "een oepsie hebben gedaan". Ik vraag me af welke krachtterm ze bezigen als ze echt een keer de fout ingaan, potjandubbeltjes nog aan toe :x

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Meiklokje schreef:
28 aug 2019 20:25
In het topic "Mag dit zo maar" schrijft moderator FG dat de mods "een oepsie hebben gedaan". Ik vraag me af welke krachtterm ze bezigen als ze echt een keer de fout ingaan, potjandubbeltjes nog aan toe :x
U vergeet ‘drie’

Oftewel: potjandriedubbeltjes nog aan toe. Wel een zware krachtterm . :lol:

ZeerPrivé
Berichten: 5432
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Erthanax schreef:
28 aug 2019 17:54
In een ander topic schrijft de moderatie dat moderators mensen zijn en dat die dus ook wel eens "een oepsie doen". Dat de moderatie dat schrijft, vind ik opnieuw zeer sympathiek en lovenswaardig.

Waarschijnlijk heeft modje FG net een kleintje 👶 en is daardoor helemaal in de ban van poepie doen.😎

Gesloten