Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ja, dat heb op Facebook gestaan.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Niet alleen op feestboek, het was ook op het nieuws.

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Roodharigen zijn vaak bijzonder mooie modellen, waar een beetje fotograaf erg blij van wordt!

Eindelijk eens een verstandige opmerking op dit forum. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: En volgens de geleerden worden zij niet grijs . :mrgreen:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Moneyman schreef:
25 aug 2019 21:21
Ik heb daar ooit eens foto's van gezien: geweldig!! Roodharigen zijn vaak bijzonder mooie modellen, waar een beetje fotograaf erg blij van wordt!
En dan te bedenken dat we vroeger werden uitgescholden voor vuurtoren en sproetenkoningin.
Ik heb heel wat avonden op mn kamertje op bed gelegen met plakjes citroen op mn wangen in de hoop dat die sproeten zouden verbleken.... niet gelukt natuurlijk :lol: .
En mijn krullen probeerde in te tomen door het glad en stijl te föhnen , óók niet gelukt natuurlijk :lol:
Pas rond mijn 18e werd ik er zelf eindelijk ook wel wat blij van.
Het was én is toch wel apart en bijzonder , dat kreeg ik toen eindelijk wel een beetje door .

En nee, grijs worden ze lang niet allemaal, de meesten worden gewoon écht witharig.
Laatst gewijzigd door moederslink op 25 aug 2019 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Die van mij is spierwit geworden . hha

was wel makkelijk als je rood haar had , als je achterlichtje van de fiets kapot was kreeg je geen bekeuring . Sorrie grapje

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Edit... :wink:
Laatst gewijzigd door moederslink op 25 aug 2019 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

gosewijn schreef:
25 aug 2019 22:35
Die van mij is spierwit geworden . hha
Dus jouw vrouw was ook een ' rooie ' :D

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Nog knapper goudblond , veel gevraagd door kappers , had een lekker bekkie ,eh heeft . Veel geplaagd vroeger .

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Goed zo, hou haar maar in ere....en jullie zijn ook al zo lang getrouwd.👍

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

We hadden het vanmiddag nog over , wij zouden het zo weer overdoen , 1966 ik 19 zij 20 jaar oud . :D

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Dikke pluim! 👍👍

Jark
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2018 01:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jark »

Lady1234 schreef:
25 aug 2019 21:45
Iets te wild? Vijf kerels er op af en een dode?
De vijf verdachten die vastzaten voor de dood van een 32-jarige man in Assen, zijn vanavond op vrije voeten gesteld. Uit onderzoek is niet gebleken dat de vijf mannen het slachtoffer hebben mishandeld, meldt de politie.

De politie had zaterdag melding gekregen van een zedendelict met een 4-jarig meisje waarbij de 32-jarige man mogelijk betrokken zou zijn. Hij werd aangesproken door de vader van het meisje en door hem tegengehouden toen hij op zijn fiets wilde wegrijden. Tijdens de worsteling die volgde, kwamen ze ten val.

Vier omstanders hebben toen de 32-jarige vastgehouden in afwachting van de politie. De in bedwang gehouden man bleek later te zijn overleden. De vader van het meisje heeft zich later bij de politie gemeld.
Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
Overleden man in speeltuin Assen was doofstom
Sectie

Het onderzoek naar het overlijden van de man gaat door. De mannen blijven wel verdacht van betrokkenheid bij zijn dood, aldus een politiewoordvoerster. Morgen vindt sectie plaats bij het Nederlands Forensisch Instituut.

Het onderzoek naar het mogelijke zedendelict gaat ook nog verder. Uit privacyoverwegingen zegt de politie daar verder niets over.

Bron:RTL nieuws

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

:shock:

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

O ja, dus er moet nog sectie plaatsvinden, ze lagen er met zijn vijven bovenop, maar nu al weet de politie dat ze niks gedaan hebben en dat die man blijkbaar uit zichzelf is overleden.

Tuurlijk.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Tuuuurlijk! Die 32 jarige man heeft ' gewoon en toevallig ' een hartstilstand gekregen :twisted:
Had natuurlijk al een zwak hart en deze opwinding en commotie werden hem fataal.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach... ik heb ooit melding gedaan van een bijzonder serieuze en ernstige zaak. De politie vond, na gesprekken met slachtoffer en dader, geen aanwijzingen...

Inmiddels ben ik er achter dat de politie exact weet wat er aan de hand is (spreekt zelfs over daders (inderdaad meervoud, dat klopt ook)), maar vanwege juridische beperkingen kunnen ze niks doen. Ik denk dat er in Assen iets dergelijks aan de hand is. De daders ontkennen gewoon, natuurlijk hebben ze niks gedaan, kom op, we zijn brave burgers... en vervolgens staat de politie machteloos.

Jark
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2018 01:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jark »

moederslink schreef:
25 aug 2019 23:59
Tuuuurlijk! Die 32 jarige man heeft ' gewoon en toevallig ' een hartstilstand gekregen :twisted:
Had natuurlijk al een zwak hart en deze opwinding en commotie werden hem fataal.
Dat zou kunnen...maar een broekje van een kind van 4 uittrekken is zeker normaal ? Dit land is door en door verrot..Is er iets wat nog wel normaal werkt bij deze overheid.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Toch altijd handig dat getuigen zich hier op het forum melden. Ook bij de politie gemeld?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Jark schreef:
26 aug 2019 00:26
Dat zou kunnen...maar een broekje van een kind van 4 uittrekken is zeker normaal ?
Was je erbij? Dat iemand dit in het openbaar doet in een vol park, nota bene met de ouders in de buurt?

Hoewel ik zo het gevoel krijg dat de echte waarheid toch nooit boven tafel zal komen.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
26 aug 2019 07:25
Jark schreef:
26 aug 2019 00:26
Dat zou kunnen...maar een broekje van een kind van 4 uittrekken is zeker normaal ?
Was je erbij? Dat iemand dit in het openbaar doet in een vol park, nota bene met de ouders in de buurt?

Hoewel ik zo het gevoel krijg dat de echte waarheid toch nooit boven tafel zal komen.
Ik denk dat de waarheid wel bekend zal worden, maar misschien nemen de media daar geen genoegen mee en geven er weer hun eigen draai aan.
Precies zoals er in de afgelopen uren is gedaan, ik lees de meest vreemde verhalen erover waar telkens weer een draai aan wordt gegeven.

Plaats reactie