Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
25 aug 2019 23:54
O ja, dus er moet nog sectie plaatsvinden, ze lagen er met zijn vijven bovenop, maar nu al weet de politie dat ze niks gedaan hebben en dat die man blijkbaar uit zichzelf is overleden.

Tuurlijk.
Die conclusie is nog wat te vroeg, de mannen zijn nog gewoon verdachten. Maar blijkbaar zijn de verhalen over ‘met vijf man doodgeslagen” toch wat te sensationeel.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De navigatie zei: hier linksaf....

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... oom-op-a10

:lol: :lol:

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jark schreef:
26 aug 2019 00:26
moederslink schreef:
25 aug 2019 23:59
Tuuuurlijk! Die 32 jarige man heeft ' gewoon en toevallig ' een hartstilstand gekregen :twisted:
Had natuurlijk al een zwak hart en deze opwinding en commotie werden hem fataal.
Dat zou kunnen...maar een broekje van een kind van 4 uittrekken is zeker normaal ? Dit land is door en door verrot..Is er iets wat nog wel normaal werkt bij deze overheid.
Misschien moest het kind wel plassen en hielp die man daarbij?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Jark schreef:
26 aug 2019 00:26

Dat zou kunnen...maar een broekje van een kind van 4 uittrekken is zeker normaal ? Dit land is door en door verrot..Is er iets wat nog wel normaal werkt bij deze overheid.

@jark,

Een beetje kort door de bocht om de Overheid de schuld te geven als een burger z'n boekje te buiten gaat.

Er is weinig of niets 'verrot' in dit land.
Blijkbaar bent u nog nooit in bijv. Latijns Amerika of grote delen van Afrika, Azië en/of het Midden Oosten geweest, anders zou u zich wel gelukkig prijzen in een land als Nederland te mogen leven.
Een land waar bijna alles van de wieg tot het graf goed geregeld is of goed geregeld kan worden, soms m.b.v. een beetje eigen initiatief.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Inderdaad. Mijn man heeft ook weleens dochter en fiets met zijn bus opgehaald bij het metrostation. Sleutel kwijt. Direct ook politie aan de deur. Uit kunnen leggen. Geen probleem.

Er zijn blijkbaar nog mensen die hun ogen open hebben. :lol:

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

scontra schreef:
26 aug 2019 09:57
Er is weinig of niets 'verrot' in dit land.
Blijkbaar bent u nog nooit in bijv. Latijns Amerika of grote delen van Afrika, Azië en/of het Midden Oosten geweest, anders zou u zich wel gelukkig prijzen in een land als Nederland te mogen leven.
Je eerste zin is niet correct. Er is een hoop niet goed, of zelfs verrot in dit land. Doch een stuk minder dan in een aantal andere landen. Maar dat het in bijvoorbeeld Afrika nog erger is maakt niet dat het hier niet verrot kan zijn.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Busje zijn vaak dieven....
Met fietsenrek op trekhaak reageerde niemand bij regenachtig weer.....

Ze had geen regenpak en fiets met slot op rek gezet en weg gereden!
Hoe selectief is Nederland nu?

Maar de Dode, hij rende weg dus lijkt hiermee fout te zijn.
Naast vermoedelijk haar vader nog 4 andere gearresteerd.

Alleen de vader van dode man reageerde van mijn zoon doet zoiets nooit, zeggen wel meer ouders!
Ik begreep van omstanders die niets deden dat ze vluchtende man probeerde aan te houden en daarbij is een harde val gemaakt.. dus toevallig overmacht lijkt het uit te gaan....
De vader + 4 buren die ingrijpen als je eigen dochter hulp vroeg, dat mag toch?

Alleen, hoe betrouwbaar is de Volkskrant als AD, Telegraaf en Geen Stijl andere verhalen plaatsten!

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze waren er geen van allen bij.

Jark
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2018 01:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jark »

scontra schreef:
26 aug 2019 09:57
Jark schreef:
26 aug 2019 00:26

Dat zou kunnen...maar een broekje van een kind van 4 uittrekken is zeker normaal ? Dit land is door en door verrot..Is er iets wat nog wel normaal werkt bij deze overheid.

@jark,

Een beetje kort door de bocht om de Overheid de schuld te geven als een burger z'n boekje te buiten gaat.

Er is weinig of niets 'verrot' in dit land.
Blijkbaar bent u nog nooit in bijv. Latijns Amerika of grote delen van Afrika, Azië en/of het Midden Oosten geweest, anders zou u zich wel gelukkig prijzen in een land als Nederland te mogen leven.
Een land waar bijna alles van de wieg tot het graf goed geregeld is of goed geregeld kan worden, soms m.b.v. een beetje eigen initiatief.
Maar ik ben weleens in Spakenburg geweest :wink:

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Burgemeester Marco Out van Assen https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/151114 ... en-voorbij:
"Het is zaak de digitale rust te bewaren, maar dat is iets wat vandaag de dag onmogelijk lijkt", zegt Out over de berichten op onder meer sociale media. "Direct na het incident kwamen de meest verschrikkelijke geluiden voorbij. Soms gewoon uit ongeïnformeerdheid en dat mensen aannames deden. Maar je ziet ook dat mensen de gelegenheid aangrijpen om het in ander perspectief te plaatsen en bepaalde groepen de schuld te geven", zegt hij.
Out wil in verband met de privacy en de aard van de (mogelijke) gebeurtenissen niet te veel zeggen over de identiteit van de vrijgelaten mannen of de dader. "Het is volop in onderzoek en het is gevaarlijk om daarop vooruit te lopen. Gelijk na het incident kwamen de meest wilde geruchten los. En als je dan nu hoort welke kant het op lijkt te gaan, dan zijn dat compleet andere verhalen", zegt hij.

Ik hoop dat de moderatie van dit consumentenforum dit onderwerp schrapt van het forum.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Jark schreef:
26 aug 2019 11:04

Maar ik ben weleens in Spakenburg geweest :wink:
Hoe toevallig kan het zijn, ik ook en nog wel eergisteren, toen zijn we er op de fiets doorheen gereden en 'nee', ook daar niet iets geroken dat "verrot" zou kunnen zijn.
Hadden wel een wasknijper mee voor het geval van je kan niet weten ! :wink:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

32 jarige Dove Martin gevallen na achtervolging door 5 mensen, waaronder vermoedelijk de vader van meisje.
Alle 5 vrijgelaten....

Of ze nu helemaal Naakt was of alleen broekje uit is niet duidelijk bewezen.
En kinderen lopen met deze warmte erg schaars gekleed dus broekje uit voor plassen en rest niet zichtbaar....?

Burgemeester heeft gelijk, het lijkt hier Fake Boek wel.
Vooral de media die totaal verschillende berichten op Zondag plaatste, aangevuld met plaatselijke zenders maken er een onbetrouwbare puinzooi met speculaties van.

De vliegers waren aanwezig op ruime afstand en waren met hun sport bezig, en 6 mannen zien rennen, dan is het al gebeurd en een vrij bloot kind, dat is ook niet betrouwbaar of ze echt naakt of bijna naakt was.....
Maar dit onderwerp uit de Huiskamer halen is veel werk....

En wie leest nu nog de 138 vorige pagina's, over enkele dagen staan hier weer de wandeltochten en heeft niemand het er meer over

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik denk dat Spakenburg blij is dat straks de R weer in de maand is en al die druktemakers weer verdwenen zijn...

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

moederslink schreef:
25 aug 2019 21:06
Even iets anders :

grappig en ik ben er zó blij mee:
van 23 t/m 25 augustus waren de internationale roodharigendagen in Tilburg.
Bij ons in de familie héél héél véél roodharigen....vader-oom-broers - zussen-neven en nichten en ook weer de kleine neefjes en nichtjes en baby.s ( en ikzelf natuurlijk 😄 ) .
Het is een uitstervend soort...nog maar 1-2% wordt geboren met rood haar.😥
Ik ben ook roodharig, geërfd van mijn grootvader. Een van mijn drie broers is ook roodharig. Ik vind de combinatie rood haar/bruine ogen de mooiste die er is, maar helaas heb ik gewoon blauwe ogen. Desalniettemin heeft dat rode haar voor een groot deel mijn jeugd verpest want ik ben er dag in, dag uit mee getreiterd op school. Het heeft me daarna nog wel wat tijd gekost om er overheen te komen. Nu ik 60 ben en nog steeds geen enkele grijze haar heb, vragen mensen mij waar ik mijn haar zo mooi laat kleuren... :roll:

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Oppas nodig? De politie is altijd kosteloos beschikbaar https://www.ad.nl/binnenland/ouders-mel ... ~abd3af52/

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

ZeerPrivé schreef:
26 aug 2019 11:36
Ik denk dat Spakenburg blij is dat straks de R weer in de maand is en al die druktemakers weer verdwenen zijn...
Die R in de maand zit u wel dwars hé ? :lol:

Auto geparkeerd in Nijkerk (nee niet die) en vanaf daar zijn we er ook alleen maar doorheen gereden en dat enkel en alleen omdat onze geplande fietsroute zo liep !
Aan stoppen hebben we niet eens gedacht, veel teveel druktemakers op de werf !! :oops:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

breien schreef:
26 aug 2019 13:12
@SContra. In Nijkerk had u het Demis Roussos Museum kunnen bezoeken.
Entree is maar €8.50 per persoon. 🎸🎶🎙️
Ik heb nog vinyl en cassettebandjes van DR, maar om nou een gelegenheid te bezoeken waar prullaria van en over DR zijn uitgestald, dat gaat mij net wat te ver ! :wink:

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

Laten we inderdaad maar stoppen met de discussie over Assen, voordat er zaken gaan uitlopen op lynchpartijen. De discussie is nu wel voldoende gevoerd en alle opvolgende berichten erover worden verwijderd.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Laat ^FG iedereen even schrikken zodat het gewauwel in de huiskamer volledig stilvalt.
Alhoewel ^FG wel groot gelijk heeft zal dat stilzwijgen toch niet de bedoeling zijn !
Koffie ?! :wink:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Liever een lekkere sorbet😄

Plaats reactie