LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marionjansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2008 07:03

Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door marionjansen »

Mijn man belde op naar Telfort ivm een factuur, de medewerkster vertelde toen aan mijn man dat ik zijn vrouw dus een nieuw 06 abonnement kon afsluiten en een nieuwe telefoon mocht uitzoeken, nou dat was leuk ( dachten wij) en ze zou ons gelijk naar KPN overzetten omdat het toch een werd. Zogezegd zo gedaan en ook nog met nr behoud. Nou wij een telefoon uitgezocht en we waren happy. Die is netjes de volgende dag al bij ons bezorgt. Toen begon het, wij kregen een brief van Kpn dat het niet mogelijk was met nr behoud??? Wij Telfort weer gebeld en de medewerker toen zei nee hoor gooi maar weg is een foutje?? Zo gezegd zo gedaan. En nu komt het we hebben dus een dubbel abonnement afgesloten door de fout van de medewerkster die ons geholpen had, wat blijkt dat kon helemaal allemaal niet!!! Dus mijn man is gaan bellen en mailen naar Kpn en telfort, helaas totaal geen medewerking of begrip dat de medewerkster van Telfort ons verkeerd had voorgelicht en niet het juiste had gedaan. Nu moet ik of voor 2 abonnementen betalen of deze telefoon kopen? Nou dat kan ik niet hebben we al gezegd, helaas we krijgen echt geen medewerking van niemand. Bedankt Telfort je hebt ons in grote moeilijkheden gebracht en wat nu? Tips zeer welkom. (Oude telefoon is naar dochter toen gegaan dus hebt dan straks niks meer)

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35
Beste antwoord
Gekozen door marionjansen

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

door Icasheb » 27 sep 2019 11:26

De geschillencommissie misschien een idee?
Lady1234
Berichten: 26916
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Is het probleem met de factuur wel verholpen?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door tttlocke »

Hoe zit het met bedenktijd? Je kunt er toch vanaf onder voorwaarden? (Of kon, als de termijn verstreken is).

marionjansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2008 07:03

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door marionjansen »

Lady1234 schreef:
28 aug 2019 14:17
Is het probleem met de factuur wel verholpen?
Ja waar we eigenlijk voor belde toen dat is verholpen. maar verder kunnen we de pot op van ze helaas.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Die telefoon moet natuurlijk betaald worden. De tijd van "gratis" telefoon is gelukkig al lang voorbij. Het gaat voor het extra abonnement. Daar moet KPN natuurlijk een oplossing voor bieden..

Feinel
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 jan 2018 01:11

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door Feinel »

Als het contract bij telfort is verlopen dan zou overstappen met nummerbehoud naar kpn geen probleem moeten zijn, als dat nu toch een probleem is dan loopt er nog een contract bij telfort (waarvan de einddatum contract minimaal 120 dagen in de toekomst ligt) . Dus, wat is/was het einddatum van het contract? En wanneer kpn je mailt dat overstappen/nummerbehoud niet mogelijk, wordt er altijd een reden bij vermeld, wat is die reden? "kan niet" is niet wat in die brief/mail staat neem ik aan.

marionjansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2008 07:03

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door marionjansen »

Sorry ik zie dat sommige mensen wel mijn antwoord hebben gekregen en sommige niet? Ha ha het lijkt telfort wel, bij deze mijn excuus als jullie mijn antwoord niet gekregen hebben. ( heb echt alles beantwoord)

marionjansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2008 07:03

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door marionjansen »

Feinel, helaas zij de medewerkster van Telfort dat we recht hadden om een nieuwe telefoon uit te zoeken dus dachten wij oke dit abonnement is afgelopen zo liet ze het blijken, voorlopig reageert Telfort niet en KPN zegt dat zij het moeten oplossen??? Ik loop tegen muren aan, moet nu 14 maanden lang betalen voor een dubbel abonnement. 1 bij Telfort en 1 bij KPN ook moesten wij gelijk 70 euro betalen aan KPN aansluitkosten en 2 maanden vooruit voor abonnement. We worden echt door niemand geholpen. Medewerkster van Telfort heeft hier helaas een grove fout gemaakt door te zeggen we worden KPN dus sluit ik het gelijk daar af?? Oke snap ik nog dan er zou voor ons niks veranderen. Helaas toch wel dus, we snappen er echt niks meer van. Een medewerker die mijn man een keer aan de telefoon had van Telfort vertelde ons toen we op het telefoon gesprek attendeerde dat deze gesprekken maar 27 dagen blijven bestaan?

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door Icasheb »

De geschillencommissie misschien een idee?

marionjansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2008 07:03

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door marionjansen »

Das een goede tip, niet aan gedacht. Neem aan dat die makkelijk te vinden is? Heb dat nog nooit gedaan en gelukkig nooit nodig gehad.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door Icasheb »

marionjansen schreef:
27 sep 2019 11:31
Das een goede tip, niet aan gedacht. Neem aan dat die makkelijk te vinden is? Heb dat nog nooit gedaan en gelukkig nooit nodig gehad.
Zelf ook gelukkig nog nooit nodig gehad. https://www.degeschillencommissie.nl/

Gesloten