Ik heb er ook geen enkele moeite mee dat de HB gaat verdwijnen. Ik ben er 1 keer binnen geweest en idd.... net als de meesten, er ook snel weer uit gegaan door de schrik van de prijzen.
Wat betreft H & M en de Primarkt. Voor zover ik er ben geweest en met name die in Almere, ook netjes en op orde. Ik zeg maar zo, ik koop liever veel voor weinig, dan weinig voor veel, waar ik dan jaren mee moet doen, omdat het zo duur was. Nu kan ik nog eens wat afwisselen en heb niet steeds hetzelfde aan.
Als we dan toch reclame maken,

ik mag ook graag bij de New Yorker mijn kleding kopen zo ook voor mijn partner. Dat zijn tenminste nog normale prijzen en veel keus en een nette winkel. Ik denk soms ook weleens mensen die maken die rotzooi in de winkel. Dat doet het personeel niet, maar die moeten dan wel weer zorgen dat alles netjes hangt en ligt. Als je wat ziet of past en het is niks, leg of hang het dan zelf netjes terug.
Kortom......voor mij hoeven die dure winkels niet. Jammer voor het personeel, maar volgens zeggen....kijk eens in de stad... werk genoeg. Veel winkels hebben een A viertje op het raam, personeel gezocht.