Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik krijg vit. D3 + calcium voorgeschreven i.v.m. osteoporose en dit wordt wel vergoed vanuit de basisverzekering.
Ik vind het niet altijd verstandig om zelf maar allerlei supplementen te gaan slikken zonder te weten of je lichaam dat wel nodig heeft.
Mijn arts zegt dat veel mensen zich ook niet aan de voorgeschreven hoeveelheid houden en dat dat problemen kan geven.
Het is echt niet altijd baat het niet, dan schaadt het niet.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

In dit artikel worden supplementen van alle kanten belicht, ook wordt beschreven wat de nadelige gevolgen kunnen zijn.
https://www.volkskrant.nl/mensen/half-n ... ~b9648555/

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ridder777 schreef:
02 sep 2019 22:24
Maar ik trek het niet dat ik me dochter niet mag zien van jeugdzorg.
Da's best gek. Een paar weken geleden wilde je haar nog "terugsturen"...

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Door de moderators die maar sluiten zitten we nu met vader is dochter miste en Vitamine D verhaal door elkaar.

Niet mogen zien voor ze terug gaat, dan begreep ik wel.
Wel een kort afscheid vermoedelijk, maar een bezoek regeling lijkt me duur en lastig.
Dat je Ex vrouw weg is, maar dan kreeg zij de dochter, en een regeling heeft zij zo voorkomen... jammer maar helaas.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Komkommertijd schreef:
03 sep 2019 10:55
Door de moderators die maar sluiten zitten we nu met vader is dochter miste en Vitamine D verhaal door elkaar.
Dat heeft niets met de moderatie te maken, maar met het open karakter van de huiskamer, waar forumleden vrijelijk onderwerpen kunnen aansnijden. Het is dan onvermijdelijk dat er verschillende discussies door elkaar lopen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik vond zelf de aparte 777 topics iets beter en nu komt het hier na meerdere keren sluiten!

Als iedereen dit gaat doen word het hier een grote Vuilstort in plaats van Huiskamer!

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Toen een specifiek topic geheel terecht werd gesloten, heeft de moderatie uitdrukkelijk vermeld dat Ridder777 nieuwe topics mocht starten, als ik mij niet vergis.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Gewoon ' koppie erbij houden ' als het ietwat verwarrend wordt en reageren op dat wat jij wilt.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Het is net een als in een huiskamer thuis hè. Er worden verschillende dingen besproken, van 🍰 tot 🍺 en van advocaat (geen advocaatje) tot vitaminen.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
03 sep 2019 11:30
Ik vond zelf de aparte 777 topics iets beter en nu komt het hier na meerdere keren sluiten!

Als iedereen dit gaat doen word het hier een grote Vuilstort in plaats van Huiskamer!
Als je je asbest maar bij jezelf houdt.

RamsesII
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 aug 2019 14:19

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door RamsesII »

Ik wil juist meer Ridder777-verhalen, dan hoef ik niet op Man Bijt Hond te wachten

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

RamsesII schreef:
03 sep 2019 13:30
Ik wil juist meer Ridder777-verhalen, dan hoef ik niet op Man Bijt Hond te wachten
:mrgreen: Toevallig zei ik vanmorgen nog: waar is Man Bijt Hond gebleven, want dit artikel zou daar perfect in gepast hebben :mrgreen:

RamsesII
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 aug 2019 14:19

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door RamsesII »

Moneyman schreef:
03 sep 2019 13:36
RamsesII schreef:
03 sep 2019 13:30
Ik wil juist meer Ridder777-verhalen, dan hoef ik niet op Man Bijt Hond te wachten
:mrgreen: Toevallig zei ik vanmorgen nog: waar is Man Bijt Hond gebleven, want dit artikel zou daar perfect in gepast hebben :mrgreen:
Goeie genade, een gat in de markt! Overigens is Man Bijt Hond weer terug hoor, op SBS dit keer dacht ik.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

:lol: :lol: ik heb in jaren niet aan BMH gedacht, en net nu ik erover begin blijken ze vorige week opnieuw gestart te zijn :lol: :lol:

RamsesII
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 aug 2019 14:19

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door RamsesII »

Moneyman schreef:
03 sep 2019 13:40
:lol: :lol: ik heb in jaren niet aan BMH gedacht, en net nu ik erover begin blijken ze vorige week opnieuw gestart te zijn :lol: :lol:
Jazeker, het was nog wel een leuke ook volgens mij. Met een man die uitvoerig ging vertellen hoe je op straat in Amsterdam kogels kunt ontwijken door achter een lantaarnpaal te gaan staan.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Komkommertijd schreef:
03 sep 2019 11:30
Ik vond zelf de aparte 777 topics iets beter en nu komt het hier na meerdere keren sluiten!

Als iedereen dit gaat doen word het hier een grote Vuilstort in plaats van Huiskamer!
Het is gelijk een groot 'kippenhok' , de hennen en de hanen kakelen over van alles en nog wat, ze hebben allemaal een eigen mening en hun wetenswaardigheden waarover gekibbeld en gekakeld wordt.
De nieuwe of weer binnenkomende kakelaars voegen zich weer in het (gelukkig) gezellige gekakel en zo blijven de onderwerpen zich continue verversen of worden weer uit het slob gehaald.
Het lijkt wel op een verjaardagsfeestje uit de jaren '50 - '60.
Naar je kan verwachten hebben de hennen de grootste kakel en proberen de hanen daar nog bovenuit te komen, al hebben zij geen schijn van kans.
Een ieder dropt hier z'n bevruchte eitje en de broedmachine ( de mee kakelende panelleden) doet de rest,
Hoe kneuterig kan het toch zijn in deze hectische participatie maatschappij !!

Laten we a.u.b. 'vooral zo doorgaan' !!! :wink:

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

scontra ,maar eh …… nee zeg niks. :mrgreen: :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Moneyman schreef:
03 sep 2019 13:36
RamsesII schreef:
03 sep 2019 13:30
Ik wil juist meer Ridder777-verhalen, dan hoef ik niet op Man Bijt Hond te wachten
:mrgreen: Toevallig zei ik vanmorgen nog: waar is Man Bijt Hond gebleven, want dit artikel zou daar perfect in gepast hebben :mrgreen:
U viel zeker die ‘schone lei’ op? Vlug geregeld met een knipbeurt. :lol:

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Haha, er viel me wel meer op. Maar hierbij rolde ik van mijn stoel:
Hoe werkt dat dan precies?
“Voordat ik begin met knippen kijk ik wat voor persoon je bent, wat je hart wil uitdragen en hoe je met je handen door je haar beweegt. Op basis van die informatie knip ik de rauwe randjes eraf zodat iemand meer in zijn ­eigen kapsel kan staan.”

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Je zit echt gebakken bij een vent die de rauwe randjes van je haar af weet te knippen...

Ik had hem ook gezien, wist even niet waar ik kijken moest... of hoe ik me dat moest visualiseren... :?

Plaats reactie