Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Lady1234 schreef:
04 sep 2019 08:57
En als je dan op een feestje verschillende mensen een hand gegeven hebt, moet je dan eerst je handen gaan wassen voordat je een stukje kaas of worst van de schaal pakt?

Te schoon zijn is ook niet goed.
Ik pak dus geen stukje kaas of worst van zo’n schaal :lol: .
En te schoon zal wel meevallen hoor, ik voel me er goed bij en daar gaat het tenslotte om.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

moederslink schreef:
03 sep 2019 23:55
even iets héél anders :
weet je wat ik eigenlijk best wel vies vind..... :lol:
op een feestje of aan de bar met zn allen graaien en grabbelen in hetzelfde bakje nootjes, chippies of tegen Sinterklaastijd grabbelen in een uitnodigend bakje kruidnootjes....dat uitgestald staat bij wat voor balie, toonbank dan ook :lol: iedereen zit er met zijn ( vieze ? ) vingers aan.
Niets aan de hand, want "waar het naar binnengaat liggen ook geen matjes" !!

ZeerPrivé
Berichten: 5314
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lowieze schreef:
04 sep 2019 08:56
ZeerPrivé schreef:
04 sep 2019 08:35
@lowieze en moederslink Jullie stoppen na het aanraken van handscanners, supermarktkarren, liftknopjes, roltrappen, geld enz. dus nooit wat in je mond?
Eigenlijk niet nee :D . Als ik thuis kom van de supermarkt, of uit de bus of trein kom, is het eerste wat ik thuis doe, mijn handen wassen.

Ik doe dat zelf ook niet, hoor. :D En handjes schudden probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. Desinfecterende handgel heb ik altijd bij me.

Lady1234
Berichten: 26921
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Lowieze schreef:
04 sep 2019 08:59
Lady1234 schreef:
04 sep 2019 08:57
En als je dan op een feestje verschillende mensen een hand gegeven hebt, moet je dan eerst je handen gaan wassen voordat je een stukje kaas of worst van de schaal pakt?

Te schoon zijn is ook niet goed.
Ik pak dus geen stukje kaas of worst van zo’n schaal :lol: .
En te schoon zal wel meevallen hoor, ik voel me er goed bij en daar gaat het tenslotte om.
Dan bent u een voordelige gast als u nergens iets eet. :lol:

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Haha, die Lady, overdrijven is ook een vak. Er zit ook nog iets tussen zwart en wit in.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou als ik uit de supermarkt kom of met de bus of trein heb gereisd is óók het eerste wat ik doe thuis mn handen wassen. En desinfecterende handgel heb óók ik altijd bij me in mn tas.

Maar het ging inderdaad over dat gegraai in die open ' uitnodigende ' snoep of kruidnoten of chips en nootjesbakjes.

ZeerPrivé
Berichten: 5314
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

En wat vind je dan van dat gegraai in de super bij die afgebakken broodjes? Hoeveel mensen ik daar niet in zie graaien zonder de tang te gebruiken. En een afgekeurd broodje dan rustig weer terug leggen? De rillingen lopen over mijn rug.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

ZeerPrivé schreef:
04 sep 2019 10:37
En wat vind je dan van dat gegraai in de super bij die afgebakken broodjes? Hoeveel mensen ik daar niet in zie graaien zonder de tang te gebruiken. En een afgekeurd broodje dan rustig weer terug leggen? De rillingen lopen over mijn rug.
Wat dacht u van een kindje die zo’n broodje pakte, er op sabbelde, waarop moeder het broodje uit haar handen trok, het terug legde in de bak en zei: nee, je krijgt nu geen broodje :shock:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Bah! En dat gegraai in het losse fruit of de losse groente wat je moet afwegen....allemaal vies.. :lol:

ZeerPrivé
Berichten: 5314
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@lowieze: dat ben ik nog niet tegen gekomen, te gek voor woorden. Zag wel een keer een dakloze (duidelijk herkenbaar aan de volle tassen, stinkende kleding en ongewassen uiterlijk) die geen tang gebruikte en broodjes weer terug legde, heb ik ook even geattendeerd op de aanwezigheid van een tang en dat wat hij deed ronduit smerig is.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Enkele weken geleden bij een vestiging van AH zat een medewerker op de grond het onderste vak met verpakte vleeswaren bij te vullen.
Hij haalde wel netjes eerst de producten die er al lagen uit het vak om vervolgens de nieuwe verpakkingen in het vak te leggen.
Alleen had hij de oudere verpakkingen voor zijn gemak maar even rond om zijn bilpartij, zo open en bloot, op de vieze, vette, gore winkelvloer neergelegd.
Toen ik hem hier op aansprak was zijn reactie "daar moet je je niet mee bemoeien en je zou eens moeten weten wat er 'achter' allemaal gebeurt" en daar was de kous mee af.
Daarop de winkelmanager hierover aangesproken en die reageerde niet eens verbaasd !!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

En wat ik óók vies vind.....in de winkel achter iemand lopen of in de rij staan achter iemand die een uur in de wind stinkt naar zweet of urine... :evil: en er is niet eens wind in de supermarkt :lol: iiieeeeee....

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

moederslink schreef:
04 sep 2019 11:24
En wat ik óók vies vind.....in de winkel achter iemand lopen of in de rij staan achter iemand die een uur in de wind stinkt naar zweet of urine... :evil:
Zeg dat wel, dan doe ik nog even een rondje door de winkel om uit de buurt te blijven.

ZeerPrivé
Berichten: 5314
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

moederslink schreef:
04 sep 2019 11:24
En wat ik óók vies vind.....in de winkel achter iemand lopen of in de rij staan achter iemand die een uur in de wind stinkt naar zweet of urine... :evil:

Mag ik dan van deze gelegenheid even gebruik maken om u te attenderen op de aanwezigheid van de zelfscankassa? :lol:
Edit: ook voor Lowieze deze tip. :mrgreen:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Tja, dan staat zo.n " stinkerd " ook dáár weer 😟

ZeerPrivé
Berichten: 5314
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

moederslink schreef:
04 sep 2019 11:32
Tja, dan staat zo.n " stinkerd " ook dáár weer 😟

Dan maar zonder betalen gewoon de deur uit lopen...

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Anders alles over internet kopen. Dan zie je de anderen niet en misschien ruik je ze ook niet.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Dát dan maar niet....dus gewoon deze ' ellende' maar ondergaan :lol:

Ridder777

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Goede middag beste Moederslink,

Ik ben wijzer geworden.
De advocaat verwees mij weer door naar een andere advocaat,
namelijk die en strafrecht en familierecht in zijn pakket heeft.
Ik heb gebeld en alles uitgelegd.

Over 3 weken moet ik terugbellen dan gaat ze actie ondernemen zodat ik mijn dochter weer kan zien.

http://www.vanvollenhoven-advocaten.nl/

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Goed gekozen, Ridder777 , zij hebben dus beide disciplines in huis.
Alleen jammer dat het nu weer 3 weken moet duren en dat je geen persoonlijk intakegesprek hebt gehad.
Krijg je een toevoeging?
Hoe zit het met de dozen met spullen, kleding?
Daar al achteraan gebeld?

Plaats reactie