LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vrijkaartjes Ouwehands dierenpark

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gemavu
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2019 08:53

Vrijkaartjes Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door Gemavu »

Bij aankoop van een Princess koffer bij Blokker begin februari 2019 zouden we als leuke bijkomstigheid twee gratis vrijkaartjes krijgen voor Ouwehands dierenpark. Alle gegevens hebben we netjes opgestuurd.
Begin juni hadden we nog steeds geen kaartjes ontvangen en op de site van Princess Traveller was te lezen dat wegens succes de responstijd wat langer kon duren. Na de vakantieperiode op 9 september een mail gestuurd omdat we nog steeds geen kaartjes hadden ontvangen. Met grote verbazing kregen we het volgende bericht:
Hartelijk dank voor uw e-mail, wellicht zijn deze in de spam box terecht gekomen?
Helaas hebben wij deze niet meer, het is ten slotte al 7 maanden geleden dat wij deze actie hadden.

Hierop heb ik verwezen naar de rode regels met de mededeling dat het langer kon duren en dat we geen bericht in de spam box hebben gehad, maar we kregen hier geen reactie meer op.
Dat is wel heel gemakkelijk iemand blij maken met een dode mus.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Vrijkaartjes Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door Lowieze »

Had u niet gezien dat de vrijkaartjes waren te gebruiken tot week 32 (t/m 4 augustus)?
Dan bent u sowieso al te laat met reageren op 9 september.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Vrijkaartjes Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door berndv »

De kaartjes waren uberhaupt al niet meer bruikbaar geweest.

Wellicht kunt u ook iets specifieker de tijdlijn aangeven. Wanneer heeft u de koffer gekocht, wanneer heeft u het deelnameformulier ingestuurd, is dit digitaal of per post geweest, indien digitaal, heeft u ook een ontvangstbevestiging? Ik lees eigenlijk helemaal nergens dat u bericht heeft gehad dat de kaartjes toegekend zijn/waren.

En als ze al in uw spam terecht zijn gekomen, hoe regelmatig heeft u die gecheckt? Bij mij worden spamberichten maximaal 30 dagen bewaard.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Vrijkaartjes Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Bij mij wordt de spambox al na een week geleegd. Heeft u niet gewoon vergeten te kijken voordat de spambox geleegd werd?

Jark
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2018 01:56

Re: Vrijkaartjes Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door Jark »

Ik zou over het hek klimmen !

BL2
Berichten: 4793
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Vrijkaartjes Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door BL2 »

Zonder de gratis kaartjes actie was de koffer waarschijnlijk nog goedkoper geweest.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Vrijkaartjes Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jark schreef:
13 sep 2019 11:42
Ik zou over het hek klimmen !
Cool. Loop je tussen de bruine beren en de wolven. Topidee!

Jark
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2018 01:56

Re: Vrijkaartjes Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door Jark »

Ik ken de weg daar :D

Gesloten