LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Ruben123
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 okt 2019 21:36

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Ruben123 »

16again, Ik heb geen brief ontvangen. Ze kunnen ook zelf mij bellen voor dat ze melding maken bij BKR. Ik heb niet foute adres gegeven.

moederslink , Ik heb brief niet ontvangen, dan moeten ze terug moeten ontvangen toch? of ik geloof niet dat ze gestuurd heb.
Ik weet niet tot vorige week dat ik bij BKR gemeld stond.

Ik ga klacht indienen over Volkswagen bank bij www.degeschillencommissie.nl , www.afm.nl , www.kifid.nl en www.BKR.nl

en ook advocaat inschakelen om melding af te halen. er zijn genoeg advocaten, dat heb ik gezien, Die kosten ook bij hun halen..
Volkswagen bank medewerkers moet hun werk goed doen voordat ze andere mensen in probleem brengen (volgens BKR proces). Ik heb alle bewijzen dat ze werk niet goed gedaan hebben. Ze hebben geen enkele bewijzen

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door moederslink »

** " scheid " ** = ** " schijt " ** 😉

Ruben, hoe wéét u dat er brieven zijn gestuurd naar een verkeerd adres?
Waarom vraagt u geen copies van die zogenaamd verstuurde brieven ?

Ruben123
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 okt 2019 21:36

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Ruben123 »

Ik weet niet of ze brieven gestuurd zijn of niet, maar ze zeggen wel gestuurd zijn, Ik heb kopie gevraagd, Ze gaf niet, Ze nemen mijn probleem niet serieus. Die pijn voelen mensen wanneer ze zelf meemaken..

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ruben123 schreef:
13 okt 2019 11:08
Volkswagen bank medewerkers moet hun werk goed doen voordat ze andere mensen in probleem brengen (volgens BKR proces). Ik heb alle bewijzen dat ze werk niet goed gedaan hebben. Ze hebben geen enkele bewijzen
Kunt u dan eerst even uw werk goed doen. Er komt steeds meer informatie bij en uw plaat blijft maar hangen. Geeft u nu ook eens antwoorden op de volgende vragen:
*Is de auto particulier of zakelijk geleased?
*Wat is de reden dat u nu een VOF erbij noemt?
*Als het zakelijk geleased is, waarom mocht het dan niet op het bedrijfsadres gezet worden?
*Als u een bedrijf hebt en de post is daar heen gestuurd, hoe kan het dat u dat niet ontvangen heeft?
*Waarom weet u zo zeker dat VW de brieven terug ontvangen heeft als u zelf niets ontvangen en terug gestuurd zou hebben?

U blijft maar roepen, maar u zegt niet veel.

Ruben123
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 okt 2019 21:36

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Ruben123 »

Ik heb zelf nu contact opgenomen met Volkswagen hoofd kantoor en ook advocaat gesproken om melding af te halen.

NeoDutchio, wacht maar tot dat jij een probleem zelf heb, dat weet jij hoe die bank met mensen om gaan.

Ruben123
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 okt 2019 21:36

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Ruben123 »

NeoDutchio, Zakelijk, Als VOF heb, dan ben jij persoonlijk aanspraak. Daarom hangen we in de probleem.
Weet jij verschil tussen bezoek adres en post adres ? Voor duidelijkheid voor u nog maal, ik heb geen een brief ontvangen van Volkswagen bank. Een email ontvangen voor 1ste en 2e termijn, maar gelijk betaald, daarna ik heb zelf periodiek-overschrijving zelf in mijn bank gezet. Daarna ging goed tot dat ik volledig aflost (eind 2018).

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ruben123 schreef:
13 okt 2019 11:29
Zakelijk
En dat wil zeggen dat het contract gemaakt wordt op het ingeschreven adres bij de KVK. Een bezoekadres staat niet in de KVK en dat kent een KVK ook niet. Er is een locatie waar het bedrijf ingeschreven staat en dat adres hebt u nodig voor overeenkomsten en de belastingdienst.

Heeft u op dat adres, dus het adres wat er in de KVK staat, wel of geen post ontvangen van VW?

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar het bezoekadres is blijkbaar uw bedrijfsadres dan is het toch logisch dat zakelijke post daar naar toe gestuurd wordt?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door moederslink »

Waar zijn die brieven naartoe gestuurd volgens hun??
Privé adres, zakelijk adres of postbus?
En op welk adres stond het contract?
Dit is belangrijk om te weten want anders komen we niet verder en weten we niet of VW de vooraankondiging naar het juiste adres heeft gestuurd.

Ruben123
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 okt 2019 21:36

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Ruben123 »

Bij kvk staat alles goed, Ik doe zaken met meerdere mensen, andere bedrijven kunnen mij wel vinden allen Volkswagen bank niet?
Juiste adres stond goed in de contract ook.
Snuffel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik ga klacht indienen over Volkswagen bank bij www.degeschillencommissie.nl , www.afm.nl , www.kifid.nl en www.BKR.nl

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou zoveel te lachen valt er niet, maar jammer dat u geen antwoord geeft op de vragen. Succes verder.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Lady1234 schreef:
13 okt 2019 11:50
Nou zoveel te lachen valt er niet, maar jammer dat u geen antwoord geeft op de vragen. Succes verder.
Schijnbaar wil Ruben123 niet geholpen worden, maar enkel zijn gal spuwen. Gelukkig trappen de meeste mensen niet in zwart maak topics.
Ik ben tevreden met mijn zakelijk geleasede auto bij VW en kan niet anders zeggen dat ik altijd netjes geholpen ben. Een keer ruis op de lijn gehad en dat is netjes opgelost van hun kant.

Zo lang er geen antwoorden komen heeft het geen nut om verder te reageren. Het lijkt er op dat meneer bewust een ander adres opgegeven heeft dan het zakelijke adres en elke brief die op het zakelijke adres aangekomen is als niet ontvangen beschouwd. Helaas werkt het zo niet.

Ruben123
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 okt 2019 21:36

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Ruben123 »

Alvast bedankt, Ik heb hier allen extra over Kifid.nl gehoor, :idea: :idea: :idea: :idea:

:arrow: Ik ga via advocaat klacht indienen over Volkswagen bank bij www.degeschillencommissie.nl , www.afm.nl , www.kifid.nl en www.BKR.nl

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door moederslink »

Ruben , u geeft nog steeds geen antwoord op de vraag waar die brieven dan volgens VW naartoe zijn gestuurd.
En er zijn dus ook geen herinneringen in uw mailbox gekomen?
Maar later wisten zij uw emailadres dus wel.... :roll:

Pas als we dat weten kan er beoordeeld worden of VW de juiste procedure heeft gevolgd.

En waarom heeft u die 1e twee termijnen , april en mei 2016 , dan niet betaald? U wist toch dat er betaald moest worden?
Dan had u dit probleem ook niet gehad. :!:

Ik kan er niets meer aan toevoegen zonder de juiste informatie te hebben en u valt steeds in herhaling zonder de vragen te beantwoorden .

Ik kan er nu niets zinnigs meer aan toevoegen .
Succes ! Laat maar weten hoe dit afloopt.

Ruben123
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 okt 2019 21:36

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Ruben123 »

Alvast bedankt voor jullie tips, Ik laten jullie weten hoe dat afgelopen is. :!: :!: :!:

:arrow: Ik ga via advocaat oplossen en klacht indienen over Volkswagen bank bij www.degeschillencommissie.nl , www.afm.nl , www.kifid.nl en www.BKR.nl

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ruben123 schreef:
13 okt 2019 10:43
Zo te zien Volkswagen bank heb scheid aan hun klanten
NeoDutchio schreef:
13 okt 2019 11:03
U hebt scheid aan uw schuldeisers.
Volgens mij speelt u beiden met vuur t.a.v de gedragsregels, maar slaagt u erin nog niet aan de goede kant van de streep te blijven.
Correcte spelling, met lange 'ij', zou u vast een ingreep van de moderator hebben opgeleverd. :D

Ruben123
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 okt 2019 21:36

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door Ruben123 »

Zoo bedoel ik niet, Ik bedoel dat ze niet veel over hun klanten denken voordat ze iets ernstig doen (BKR melding).

Maar alvast bedankt voor jullie tips, Ik laten jullie weten hoe dat afgelopen is. :!: :!: :!:

:arrow: Ik ga via advocaat oplossen en klacht indienen over Volkswagen bank bij www.degeschillencommissie.nl , www.afm.nl , www.kifid.nl en www.BKR.nl

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door moederslink »

Ruben123 schreef: :arrow: ik ga via advocaat oplossen en klacht indienen over Volkswagen bank bij www.degeschillencommissie.nl , www.afm.nl , www.kifid.nl en www.BKR.nl
Ik ga klacht indienen over Volkswagen bank bij www.degeschillencommissie.nl , www.afm.nl , www.kifid.nl en www.BKR.nl
Doe dat.....als u ervan overtuigd bent dat VW fouten heeft gemaakt.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door tttlocke »

NeoDutchio schreef:
13 okt 2019 11:19
Ruben123 schreef:
13 okt 2019 11:08
Volkswagen bank medewerkers moet hun werk goed doen voordat ze andere mensen in probleem brengen (volgens BKR proces). Ik heb alle bewijzen dat ze werk niet goed gedaan hebben. Ze hebben geen enkele bewijzen
Kunt u dan eerst even uw werk goed doen. Er komt steeds meer informatie bij en uw plaat blijft maar hangen. Geeft u nu ook eens antwoorden op de volgende vragen:
*Is de auto particulier of zakelijk geleased?
*Wat is de reden dat u nu een VOF erbij noemt?
*Als het zakelijk geleased is, waarom mocht het dan niet op het bedrijfsadres gezet worden?
*Als u een bedrijf hebt en de post is daar heen gestuurd, hoe kan het dat u dat niet ontvangen heeft?
*Waarom weet u zo zeker dat VW de brieven terug ontvangen heeft als u zelf niets ontvangen en terug gestuurd zou hebben?
U blijft maar roepen, maar u zegt niet veel.
Mee eens dat TS, in de emotie, veel roept, maar slechts mondjesmaat feiten prijs geeft. Het leidt tot een gefragmenteerd relaas, met hiaten én tegenstrijdigheden, en dat maakt het niet gemakkelijk er iets zinnigs over te zeggen, laat staan bruikbaar advies te geven.
Beantwoording van de vragen van NeoDutchio heeft echter geen toegevoegde waarde om de casus van TS te beoordelen, behalve dat het kennelijk de nieuwsgierigheid bevredigt. De cruciale vraag is vooralsnog: op welke naam staat het contract? Is dat op naam van die VOF of niet?

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: BKR-registratie door fout van Volkswagen Bank

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

tttlocke schreef:
13 okt 2019 12:45
NeoDutchio schreef:
13 okt 2019 11:19
Kunt u dan eerst even uw werk goed doen. Er komt steeds meer informatie bij en uw plaat blijft maar hangen. Geeft u nu ook eens antwoorden op de volgende vragen:
*Is de auto particulier of zakelijk geleased?
*Wat is de reden dat u nu een VOF erbij noemt?
*Als het zakelijk geleased is, waarom mocht het dan niet op het bedrijfsadres gezet worden?
*Als u een bedrijf hebt en de post is daar heen gestuurd, hoe kan het dat u dat niet ontvangen heeft?
*Waarom weet u zo zeker dat VW de brieven terug ontvangen heeft als u zelf niets ontvangen en terug gestuurd zou hebben?
U blijft maar roepen, maar u zegt niet veel.
Mee eens dat TS, in de emotie, veel roept, maar slechts mondjesmaat feiten prijs geeft. Het leidt tot een gefragmenteerd relaas, met hiaten én tegenstrijdigheden, en dat maakt het niet gemakkelijk er iets zinnigs over te zeggen, laat staan bruikbaar advies te geven.
Beantwoording van de vragen van NeoDutchio heeft echter geen toegevoegde waarde om de casus van TS te beoordelen, behalve dat het kennelijk de nieuwsgierigheid bevredigt. De cruciale vraag is vooralsnog: op welke naam staat het contract? Is dat op naam van die VOF of niet?
Gelukkig hoeft u die vragen niet te beantwoorden. Echter had het lezen daarvan en van 1 antwoord voorkomen dat u dezelfde vraag stelt. Zoals u al had kunnen lezen is het een zakelijk leasecontract. Die vraag is dus beantwoord.
Waarom zou het geen toegevoerde waarde hebben om te weten waarom een vof genoemd wordt als het een privé overeenkomst zou zijn? Immers zou er daar fout gegaan kunnen zijn. En bij een zakelijke overeenkomst is het vreemd te noemen dat de overeenkomst niet op de zaak mag staan. Heeft niets met nieuwsgierigheid te maken, wel met het zoeken van een oorzaak waar het fout gegaan is.
TS blijft maar iets aangeven over het adres van het bedrijf, maar niet of daar de post dan aangekomen is. Daar mag dan ook niet naar gevraagd worden?
Ik ben ook niet bezig om de casus te beoordelen, maar om te achterhalen waar de fout gemaakt is. TS heeft er niets aan om allerlei instanties aan te schrijven als de fout ergens anders zou liggen.

Maar fijn om te weten dat u het nutteloos vindt om dat te achterhalen. U hoeft ook niet voor een ander te denken (wat u nog steeds graag doet) of iets nuttig is of niet.

Gesloten