LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Confidio Drachten

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
wilfredjjvdberg
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2014 22:08

Confidio Drachten

Ongelezen bericht door wilfredjjvdberg »

kon niet naar een rechtzaak om mezelf te verdedigen (men weigerde geld voor een idkaart), ze hebben me gemarteld door te weigeren om toestemming te geven om naar een tandarts te gaan met een gebroken kies, terwijl t geld er wel voor was, men pleegd gewoon meineed bij de rechter, door te beloven dat ze alle gegeven mij toestuuren oa emails etc, bij de afsluitende rechtzaak wouden ze niet zijn, zelfs niet toen de rechter ze vertelde dat ze toch beter er kunnen zijn... zo heb ik nog meer met dit bedrijf meegemaakt.... oa het weigeren van aannemen van 1500 euro die ik thuis had liggen, ik heb overal bewijs van.

Mensen probeer zo snel mogelijk bij dit bedrijf weg te gaan... is geen normaal contact mogelijk met dit bedrijf... ik heb alle contact (email, brieven) bewaard

wilfredjjvdberg
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2014 22:08

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door wilfredjjvdberg »

heb ook de rechtzaken bewaard

wilfredjjvdberg
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2014 22:08

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door wilfredjjvdberg »

en google pleegt sencuur, ik kan dit niet bij de review kwijt... onder mn eigen account zie ik het, maar onder annoniem niet! mooie wereld

wilfredjjvdberg
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2014 22:08

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door wilfredjjvdberg »

te veel om zo ff op te noemen... heb de complete rechtzaken met alles (emails met bewijs van marteling etc... rechter heeft ze ook) ben nu net een paar maanden bij ze vandaan en binnenkort ga ik ze voor de rechter proberen te krijgen.... zal binnenkort de notulen opvragen van de rechtzaak etc maar moest eerst ff bekomen na 3 jaar mishandeld te zijn geweest....

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik weet niet wat de achtergrond van het probleem is, dus adviseren is lastig. Toch een tip: probeer de emotie er een beetje uit te halen, want je gebruikt nu onterecht hele zware termen. Dat helpt je nooit.

- marteling: dat is het natuurlijk niet, ook niet als je onnodig extra pijn zou hebben geleden;
- meineed: een belofte niet nakomen is wel slecht, maar geen meineed;
- afwezig zijn op een zitting: dat is gewoon een keuze, dat recht heeft iedereen.

En geen geld aannamen? Waarom niet? Je wilt een rechtszaak gaan starten, maar je hebt er al een heleboel gevoerd? Wat moet je met "notulen"? Je hebt de uitspraken van die rechtszaken toch?

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door Sira »

Hier kan natuurlijk niemand wat mee. Vertel het hele verhaal.

Bent u gemarteld d.m.v. waterboarding, de rektafel of de kettervork? :shock:

wilfredjjvdberg
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2014 22:08

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door wilfredjjvdberg »

het weigeren van medische hulp beschouw ik als marteling (geld was er etc) heeft maanden geduurd (en ja daar wil ik schade vergoeding voor) het trekken van een kies kost ongeveer 60 euro!

had een rechtzaak gewonnen tegen accolade heerenveen... ze waren verplicht om mn kozijnen af te kitten van buiten, wat tot op de dag van vandaag nog niet is gebeurd... betreft ongeveer 100 huizen.... dus toen ze op de afgesproken dag langskwamen, die bij de rechter was bepaald, en niet van plan waren om de kozijnen af te kitten had ik de huur gereserveerd... dat geld weigerde Confidio aan te nemen en hebben zich in de uitspraak van de rechter gemengd, buiten de rechter om...... en zijn de huur weer gaan betalen.... ik heb meerdere zaken gewonnen tegen accolade op deze manier.... etc de zaak tegen accolade loop nu net weer... heb al een deurwaarder van me af gekregen door de rechtzaak te laten zien, heb al 3 maanden de huur nu weer gereserveerd. (financiele schade, 1900 euro extra stookkosten etc)

als je als bedrijf beloofd bij de rechter om inzage prive gegevens te respecteren en daar in de rechtzaak ook op word aangesproken door de rechter.... oa het zeggen tegen de rechter dat je alle emails nog hebt en belooft dat toe te sturen, en dan niet nakomt... is liegen (ik beschouw dat als meineed)... gemaakte afspraak niet nakomen....

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door Moneyman »

wilfredjjvdberg schreef:
14 okt 2019 11:35
het weigeren van medische hulp beschouw ik als marteling (geld was er etc)
Dat mag je zo beschouwen, maar is het niet.
Marteling is volgens het VN-verdrag tegen marteling ''iedere handeling waardoor opzettelijk hevige pijn of hevig leed, lichamelijk dan wel geestelijk, wordt toegebracht met zulke oogmerken als het verkrijgen van inlichtingen, bestraffing, intimidatie of dwang, wanneer zulke pijn wordt toegebracht door of met instemming van een overheidsfunctionaris.''
wilfredjjvdberg schreef:
14 okt 2019 11:35
heeft maanden geduurd (en ja daar wil ik schade vergoeding voor) het trekken van een kies kost ongeveer 60 euro!
Wat is de schade concreet?
wilfredjjvdberg schreef:
14 okt 2019 11:35
had een rechtzaak gewonnen tegen accolade heerenveen... ze waren verplicht om mn kozijnen af te kitten van buiten, wat tot op de dag van vandaag nog niet is gebeurd... betreft ongeveer 100 huizen.... dus toen ze op de afgesproken dag langskwamen, die bij de rechter was bepaald, en niet van plan waren om de kozijnen af te kitten had ik de huur gereserveerd... dat geld weigerde Confidio aan te nemen en hebben zich in de uitspraak van de rechter gemengd, buiten de rechter om...... en zijn de huur weer gaan betalen.... ik heb meerdere zaken gewonnen tegen accolade op deze manier.... etc de zaak tegen accolade loop nu net weer... heb al een deurwaarder van me af gekregen door de rechtzaak te laten zien, heb al 3 maanden de huur nu weer gereserveerd. (financiele schade, 1900 euro extra stookkosten etc)
Dit verhaal is veel te vaag om iets zinnigs over te zeggen. Wat me wel opvalt, is dat je blijkbaar veel rechtszaken voert. Dat roept vragen op, want procederen is een dure en omslachtige manier van communiceren. Ik zou me eerst eens op een goed gesprek focussen, of je daarbij laten bijstaand door iemand die er iets minder emotioneel inzit dan jij.
wilfredjjvdberg schreef:
14 okt 2019 11:35
als je als bedrijf beloofd bij de rechter om inzage prive gegevens te respecteren en daar in de rechtzaak ook op word aangesproken door de rechter.... oa het zeggen tegen de rechter dat je alle emails nog hebt en belooft dat toe te sturen, en dan niet nakomt... is liegen (ik beschouw dat als meineed)... gemaakte afspraak niet nakomen....
Liegen is geen meineed.
Meineed. (art. 207 lid 1 Sr.)
Hij die in de gevallen waarin een wettelijk voorschrift een verklaring onder ede vordert of daaraan rechtsgevolgen verbindt, mondeling of schriftelijk, persoonlijk of door een bijzonder daartoe gemachtigde, opzettelijk een valse verklaring onder ede aflegt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door de auditu »

Heb even gezocht:
Confidio is een maatschappelijk betrokken organisatie. Wij zetten ons met onze dienstverlening in voor mensen die zelf hun financiën en/of zorg onvoldoende kunnen regelen. Met een ervaren team van professionele bewindvoerders, mentoren, curatoren en inkomensbeheerders...

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door JozJan »

Ehh, ja, dat was voor de meesten hier al wel duidelijk denk ik... Maar toch, goed om het zeker te weten ;-)

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Confidio Drachten

Ongelezen bericht door de auditu »

wilfredjjvdberg schreef:
14 okt 2019 11:35
had een rechtzaak gewonnen tegen accolade heerenveen... ze waren verplicht om mn kozijnen af te kitten van buiten, wat tot op de dag van vandaag nog niet is gebeurd... betreft ongeveer 100 huizen.... dus toen ze op de afgesproken dag langskwamen, die bij de rechter was bepaald, en niet van plan waren om de kozijnen af te kitten had ik de huur gereserveerd... dat geld weigerde Confidio aan te nemen en hebben zich in de uitspraak van de rechter gemengd, buiten de rechter om...... en zijn de huur weer gaan betalen.... ik heb meerdere zaken gewonnen tegen accolade op deze manier.... etc de zaak tegen accolade loop nu net weer... heb al een deurwaarder van me af gekregen door de rechtzaak te laten zien, heb al 3 maanden de huur nu weer gereserveerd. (financiele schade, 1900 euro extra stookkosten etc)
€ 1.900,00 extra stookkosten? Zit er wel glas in het kozijn?

Gesloten