LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met KM auto's in Staphorst

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Simonb69
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2019 22:28

Slechte ervaring met KM auto's in Staphorst

Ongelezen bericht door Simonb69 »

Onlangs een camper gekocht bij KM auto's in staphorst. De verkoper, (Naam verwijderd^SI) heeft een hele vlotte babbel maar is geenszins eerlijk over de auto's die hij verkoopt. Ik wilde een aankoopkeuring laten uitvoeren maar dat was niet mogelijk. Hij garandeerde me dat de camper in zeer goede staat was. Maar na aankoop bleek er van alles mis te zijn. De distributieriem bleek helemaal niet te zijn vervangen, de waterpomp is kapot gegaan. Koppakking lek, remschijven versleten. Al met al heb ik meer dan 3 duizend euro aan reparaties achter de rug. Wil je zaken doen met dit bedrijf dan raad ik je aan om een aankoopkeuring te eisen en zeer zeker een deskundige mee te nemen als je zelf geen verstand van auto's hebt.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 okt 2019 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Slechte ervaring met KM auto's in Staphorst

Ongelezen bericht door berndv »

Simonb69 schreef:
16 okt 2019 22:36
Ik wilde een aankoopkeuring laten uitvoeren maar dat was niet mogelijk.
En dit was het punt waarop u de verkoper een fijne dag had moeten wensen, u zich had moeten omdraaien en heel erg gauw ergens anders heen had moeten gaan. Als een verkoper u geen aankoopkeuring wil laten uitvoeren dan is er niet de kans dat er iets mis is, dan ís er iets mis.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Slechte ervaring met KM auto's in Staphorst

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik had hem niet eens een fijne dag gewenst... Gewoon: 'prima, ik weet genoeg, tot ziens'. ;)

Arizonakid
Berichten: 1125
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Slechte ervaring met KM auto's in Staphorst

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Liefde maakt blind. Als de verkopende partij weigert mee te werken aan een aankoopkeuring, ben je oliedom als je de koop toch sluit,sorry.

Gesloten