LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Donateur voor het Leven bij WNF

Op deze plek kunnen forumgebruikers petities en goede doelen onder de aandacht brengen, mits deze te maken hebben met consumentenkwesties.
Beertje1975
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59

Donateur voor het Leven bij WNF

Ongelezen bericht door Beertje1975 »

Heb al meer dan 15 jaar een donateurschap voor het leven bij het WNF. Dat betekent dat je eenmalig een bedrag betaalt en daarbij donateur ben voor het leven. Al ruim een jaar ontvang ik het magazine van het WNF niet meer. Dit magazine ontvang je als donateur.
Heb al regelmatig contact gehad met het de klantenservice van het WNF. Volgens het WNF zou ik het abonnement hebben opgezegd. Wat ik dus niet heb gedaan. Heb gevraagd naar het bewijs van de opzegging die ik volgens hun zou hebben gedaan. Deze nog steeds niet ontvangen. Nu wil de klantenservice dat ik de betaling van meer dan 15 jaar laat zien of een andere bewijsstuk dat ik een donateurschap voor het leven heb afgesloten met hun. Bijvoorbeeld bankafschrift. Ik kan alleen bankafschriften terug kijken tot 2010 en nier verder terug. In september/oktober vorig jaar zijn ze overgestapt op een andere registratie voor donateurs, waarbij dus iets is fout gegaan met mijn gegevens. Daarbij geven ze nu aan, dat ik het abonnement/donateurschap heb opgezegd. Heeft iemand misschien een idee of iemand dit ook een keer meegemaakt.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Donateur voor het Leven bij WNF

Ongelezen bericht door mahadma »

Stuur "Ouderwetsche brief" , tav de directeur (salaris 1 juli 2014 – 30 juni 2015 bedroeg € 136.198) en leg het hem voor.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Donateur voor het Leven bij WNF

Ongelezen bericht door renewouters »

Wat heeft het salaris van de directeur hier mee te maken? En voor iemand die verantwoordelijk is voor een begroting van ca. 60M en 150 medewerkers valt het bedrag alleszins mee. Bij een bedrijf met zo'n omzet zou hij veel meer kunnen verdienen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Donateur voor het Leven bij WNF

Ongelezen bericht door Revoked »

renewouters schreef:
28 okt 2019 22:41
Wat heeft het salaris van de directeur hier mee te maken? En voor iemand die verantwoordelijk is voor een begroting van ca. 60M en 150 medewerkers valt het bedrag alleszins mee. Bij een bedrijf met zo'n omzet zou hij veel meer kunnen verdienen.
Oh? Je weet ook dat het een functie betrof van, jawel, 0,25FTE? 10 uur per week....en het is geen bedrijf, maar volledig gesponsord. Dan mag je best je bedenkingen hebben.

Beertje1975
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59

Re: Donateur voor het Leven bij WNF

Ongelezen bericht door Beertje1975 »

Het is opgelost. Een werknemer van het WNF had dit stukje gelezen. Deze was zo slim om in het oude donateurssysteem te gaan zoeken.
Het probleem is opgelost.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Donateur voor het Leven bij WNF

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zo hoort het. Mooi dat dit forum ook gewoon door meelezende medewerkers een meerwaarde biedt!

Gesloten