LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Ongelezen bericht door berndv »

16again schreef:
14 nov 2019 07:57
kweenie schreef:
14 nov 2019 07:38
Dat kon ook wel.
Nergens uit topic start wordt mij duidelijk dat TS de mogelijkheid kreeg om een extra dag af te boeken, voorafgaand en aansluitend aan de reeds bestaande boeking.
Maar ik lees ook nergens dat ts een dag aansluitend wilde boeken en de bestaande boeking wilde laten staan. TS wilde, zoals ik het lees, een dag eerder inchecken, maar ook een dag eerder uitchecken. Aangezien ik lees over een dag eerder boeken én de hogere prijs verrekenen met de vooruitbetaalde nacht of een dag eerder boeken en een voucher voor de reeds geboekte nacht.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Ongelezen bericht door sjohie »

Recent moesten we een via Booking.com gemaakte hotelreservering annuleren, ~8h voor de geplande inchecktijd, dus ruim buiten welke ontbindende voorwaarde dan ook. Hotel had volstrekt in hun recht gestaan om volledige bedrag, conform overeengekomen voorwaarden, te innen. Bericht via de app naar booking.com, zij hebben het doorgezet naar de hotelier, 30m gewacht, gebeld met hotel, en omstandigheden uitgelegd. Kosteloos annuleren bleek geen enkel probleem, en ze hoopten ons op een ander moment wel te verwelkomen in hun hotel. Moraal van dit verhaal, je schikken naar de communicatiemiddelen, en lief vragen, ipv stampvoeten, brengt je soms veel verder dan je zou verwachten.

Statler
Berichten: 103
Lid geworden op: 18 jul 2017 21:01

Re: Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Ongelezen bericht door Statler »

In ons geval een dag eerder inchecken
ik lees dat men een dag eerder wilde inchecken..... neem aan dat het hotel vol zat en daarom geen gehoor aan ts kon geven en idd coulance is een gunst geen recht.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

sjohie schreef:
14 nov 2019 09:05
Moraal van dit verhaal, je schikken naar de communicatiemiddelen, en lief vragen, ipv stampvoeten, brengt je soms veel verder dan je zou verwachten.

Ik zie alleen maar en bericht staan van iemand die zeer teleurgesteld is over een hotel dat blijkbaar niet flexibel genoeg wordt geacht.
Nergens staat de letterlijke tekst waarmee hij/zij gecommuniceerd heeft met het hotel. Geen gestampvoet te lezen.

Sowieso ontaardt dit onderwerp bij menigeen weer in een taalstrijd en een hoop gespeculeer.
Dat de topic starter zich niet weer meldt doet daar niet veel goeds aan natuurlijk.
Wat betreft oordelen en meningen is de topic starter nu rijkelijk voorzien denk ik :wink:

16again
Berichten: 16077
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Ongelezen bericht door 16again »

berndv schreef:
14 nov 2019 08:21
TS wilde, zoals ik het lees, een dag eerder inchecken, maar ook een dag eerder uitchecken.
Dat laatste wordt niet benoemd, maar is inderdaad niet uit te sluiten

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Vooruitbetaling verrekenen met de duurdere kamer een dag eerder, of een voucher voor die niet gebruikte dag.

Dat waren de wensen van de Ts, niet alleen maar nog een dag erbij.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Ongelezen bericht door tttlocke »

Lady1234 schreef:
14 nov 2019 16:03
Vooruitbetaling verrekenen met de duurdere kamer een dag eerder, of een voucher voor die niet gebruikte dag.

Dat waren de wensen van de Ts, niet alleen maar nog een dag erbij.
Dan moest je wel bijzonder goed tussen de regels door lezen en daaruit bepaalde conclusies trekken, intussen de misleidende titel en tekst in de OP negerend. Zo stond het er niet.

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

“ In ons geval een dag eerder inchecken. Uiteraard waren wij bereid het normale hogere kamertarief te betalen en dit te verrekenen met onze vooruitbetaling. Hemel en aarde bewogen. Maar vergeefs. Dan maar een mail naar de chef van keten, dus niet de eerste de beste. Ook deze bleek niet te vermurwen. Ook een voucher voor een andere besteding in een ander hotel van de keten bleek er niet in te zitten”

Ik weet niet tussen welke regels ik iets bijzonder goed gelezen heb.

Want wat zou en dan te verrekenen zijn van de vooruitbetaling als de Ts nog een dag zou bijboeken? En op grond van wat een voucher voor een andere besteding in een ander hotel?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Ik kan incheckdatum bij Golden Airport Hotel niet meer wijzigen

Ongelezen bericht door tttlocke »

Lady1234 schreef:
14 nov 2019 16:57
...
Want wat zou en dan te verrekenen zijn van de vooruitbetaling als de Ts nog een dag zou bijboeken? En op grond van wat een voucher voor een andere besteding in een ander hotel?
Dat vond ik ook een wat merkwaardige opmerking die ik in het licht van de wensen van TS niet kon plaatsen.

Gesloten