LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Voor alle kwesties op het gebied van werk & inkomen die specifiek zijn voor zelfstandigen zonder personeel (zzp'ers).
Georg88
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2019 13:04

ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Georg88 »

Beste,

Ik heb mevrouw Hertsenberg de nodige informatie doen toekomen inzake het ZZP traject 2004-2006.
Door foute informatie UWV heb ik € 10.191,54 terugbetaald. Het dossier is door UWV in 2012 aangemerkt als zeer schrijnend. In mediation pleegde UWV een onheuse mediation. In 2013 werd ik met een advocatenkantoor bedreigd, in oktober 2013 raakte ik psychisch ziek. Ik ging voor 2 jaar de ZW in. Nadat ik ziek werd wenste het UWV fouten te herstellen 2014...maar ik deed ook een WOB verzoek en las niet naar waarheid opgemaakt dossier werk. Zo las ik fraude belastingdienst JA en nooit gepleegd. In 2014 ging het middels een klachtenambassadeur UWV in de doofpot en bleken veel andere medewerkers nadien UWV niet integer. In 2019 kon het er wel uit met een nonsens UWV verhaal. Daar ik boos geraakte etc. heb ik in woorden op schrift het UWV bedreigd, aldus UWV. Men heeft mij gedagvaard maar daar redden wij ons mee. Ik constateer dat UWV mijn dossier (inspectierapport zelfstandigenaftrek) manipuleerde aan autoriteiten om een beeld van mij te wekken. WW fraude werd van bewust en opzettelijk frauderen in 2014 zomaar: “het is u overkomen”. Ik begrijp er niets van want ik vertel al jaren het zelfde verhaal.
Ik heb hunne majesteiten aangeschreven en zal de Minister SZW namens de Koning berichten. Ik ben 54 jaar en waardig burger. Het UWV heeft mijn mensenrechten, grondwet en integriteit geschonden. Mag dat maar zo ook al zou de terugvordering terecht zijn want die heb ik voldaan ondanks dat ik verklaarbaar handelde en UWV mij fout voorgelicht had. Ik moest uren en indirecte uren invullen tussen 2004-2006 en in de brief stond: “wilt u uw inkomsten invullen en u verdient € 0,00. Het werd een door UWV veroorzaakt drama. En met 8500 burgers die door de belastingdienst werden beschuldigd kwam veel boven. Ik toon zelfs aan dat de bedrijfsadvocaat UWV aperte onwaarheden schreef en een jurist een gemene verslaglegging pleegde.

De politiek is op de hoogte, er is aangifte aan UWV gedaan. Maar ambtseed, belofte, gelofte, na eer en geweten en integer handelen... Volgens mij is het allemaal afgeschaft!

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Moneyman »

Voor de duidelijkheid: wil je vooral je verhaal kwijt, of verwacht je iets van de forumleden?

sake1987

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door sake1987 »

Denk dat eerste MM, want er zullen weinig tot geen forum leden zijn die zonder inzage hier wat mee kunnen.

Georg88
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2019 13:04

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Georg88 »

Moneyman schreef:
25 nov 2019 09:25
Voor de duidelijkheid: wil je vooral je verhaal kwijt, of verwacht je iets van de forumleden?
Ik denk dat het vooral helder is dat er binnen het UWV zaken gebeuren die nimmer recht doen aan burgers.
Het o.a. valselijk opmaken inspectierapport natuurlijk al helemaal niet.

Er zullen ongetwijfeld forumleden zijn en ik zag er een aantal die met het ZZP traject 2004 - 2006 te doen hebben gehad.
De bejegening hels die het UWV pleegde!

Ik ben denk ik de enige die door het UWV finaal foutief is voorgelicht met het invullen van inkomsten i.p.v. uren en indirecte uren.
Zijn er ZZP-ers hier die voorgelicht zijn over inkomsten invullen?

Georg88
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2019 13:04

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Georg88 »

sake1987 schreef:
25 nov 2019 09:54
Denk dat eerste MM, want er zullen weinig tot geen forum leden zijn die zonder inzage hier wat mee kunnen.
Ik probeer even mijn weg hierin te vinden! Ik lees over het UWV verschrikkelijke verhalen en bizarre conflicten. Het UWV heeft mij daar recent ook in betrokken, mijn advocaat met zaken bezig daar ik door allerlei UWV onheuse bejegening ook boos werd.
Ik heb meegekregen hoe 8500 mensen door de belastingdienst onheus beschuldigd zijn, bij mij kwam veel weer boven.
Ik ben door het UWV zo aan de kant gezet en stopte men vals dossier opmaak in de doofpot etc.
Je hart luchten is misschien het minste wat ik hier kan doen! Helaas werd ik door toedoen UWV ziek en 2 jaar ZW en sloopte het UWV mijn huwelijk met het ZZP project 2004 - 2006. Forum leden die in het ZZP traject zaten zullen begrijpen wat ik bedoel!

Oblomova
Berichten: 323
Lid geworden op: 28 jul 2007 19:06

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Oblomova »

Moneyman schreef:
25 nov 2019 09:25
Voor de duidelijkheid: wil je vooral je verhaal kwijt, of verwacht je iets van de forumleden?
Dit forum lijkt me voor beide, samen of apart.
Het delen en mogelijk advies waar je wat mee kunt.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je onterecht €10.000 terug betaalde en van 2004~2006 periode en nu pas komt is het lastig terug te halen.

De rest is te onduidelijk, en ja, iedereen maakte wel eens fouten, ook verkeerde aangifte van gewerkte uren is niet uit te sluiten dus ongeacht of UWV of de ZZPer een fout maakte, maar zolang laten lopen en nu pas reageren op een Forum...

Ze gaan echt niet elk persoonlijk probleem behandelen op TV, alleen als er vele Duizenden komen is er wel eens een oproep.
Radar, Kassa en Meldpunt doen dit wel vaker en ook " De Monitor¨ is een goed programma.

Een veel gemaakte fout is het Bruto uurloon dat een ZZPer rekende.
Als ik voor €60,50 een vakman inhuur per uur, is dat ex BTW nog maar €50,- en na aftrek alle kosten van de bestelbus, premies en zo bleef er Netto minder dan €17,- over!
Ja, als je als werknemer €50,- verdiende Bruto houd je meer over dan die €17,- maar daar gaat UWV wel vaker de fout mee in.
Als je als ZZP dus Zelfstandige werkte zijn alle aftrekbare kosten een ander verhaal dan Bruto Werknemer!

Ik weet dat UWV die vooral voor Werknemers werkte wel vaker hier de fout in is gegaan... en na zovele jaren is het lastig om alles te corrigeren. Hun advies, als je geen werkgever vind voor jezelf beginnen, ja dat roepen ze wel vaker en dan later niet het verschil weten... tussen Uurloon ZZPers en Bruto loon werknemers!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Jou ziekte en Relatie, vele werklozen bij werkgevers hebben hetzelfde, die claim kan ik niet hard maken.

Wel was in begin deze eeuw UWV voor de 40+ generatie erg actief met ZZP mogelijkheid adviseren zonder te weten wat dat
precies inhield, ze moeten het als Werknemers verzekeraar nog leren!

Jou uurloon was geen Bruto loon van werknemer!
En fouten toegeven, dat is een ramp voor hun... ze dachten deskundige te zijn en vele zijn reeds elders gaan werken.

Cro
Berichten: 2067
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Cro »

Oblomova schreef:
25 nov 2019 10:37
Moneyman schreef:
25 nov 2019 09:25
Voor de duidelijkheid: wil je vooral je verhaal kwijt, of verwacht je iets van de forumleden?
Dit forum lijkt me voor beide, samen of apart.
Het delen en mogelijk advies waar je wat mee kunt.
In principe ben ik het met je eens, echter is het daarbij wel van belang dat de informatie zo duidelijk mogelijk gemaakt wordt. Dit verhaal is bijvoorbeeld geen touw aan vast te knopen. Het is vooral een erg wollig verhaal met veel claims maar geen enkele inhoudelijke onderbouwing waardoor de claims niet te verifiëren zijn en er ook geen tot weinig advies gegeven kan worden.

Helaas gebeurt dit hier vrij regelmatig, posts die zo onduidelijk zijn geschreven dat ze meer vragen oproepen dan dat er zinnige antwoorden mogelijk zijn.

sake1987

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door sake1987 »

Cro schreef:
25 nov 2019 11:17
Oblomova schreef:
25 nov 2019 10:37
Moneyman schreef:
25 nov 2019 09:25
Voor de duidelijkheid: wil je vooral je verhaal kwijt, of verwacht je iets van de forumleden?
Dit forum lijkt me voor beide, samen of apart.
Het delen en mogelijk advies waar je wat mee kunt.
In principe ben ik het met je eens, echter is het daarbij wel van belang dat de informatie zo duidelijk mogelijk gemaakt wordt. Dit verhaal is bijvoorbeeld geen touw aan vast te knopen. Het is vooral een erg wollig verhaal met veel claims maar geen enkele inhoudelijke onderbouwing waardoor de claims niet te verifiëren zijn en er ook geen tot weinig advies gegeven kan worden.

Helaas gebeurt dit hier vrij regelmatig, posts die zo onduidelijk zijn geschreven dat ze meer vragen oproepen dan dat er zinnige antwoorden mogelijk zijn.
Net als ik al schreef, zonder inzicht te hebben in het dossier, kan niemand hier een zinnig advies op geven.
Is dus puur het afschrijven van frustratie en dat mag.

Cro
Berichten: 2067
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Cro »

sake1987 schreef:
25 nov 2019 11:36
Cro schreef:
25 nov 2019 11:17
Oblomova schreef:
25 nov 2019 10:37


Dit forum lijkt me voor beide, samen of apart.
Het delen en mogelijk advies waar je wat mee kunt.
In principe ben ik het met je eens, echter is het daarbij wel van belang dat de informatie zo duidelijk mogelijk gemaakt wordt. Dit verhaal is bijvoorbeeld geen touw aan vast te knopen. Het is vooral een erg wollig verhaal met veel claims maar geen enkele inhoudelijke onderbouwing waardoor de claims niet te verifiëren zijn en er ook geen tot weinig advies gegeven kan worden.

Helaas gebeurt dit hier vrij regelmatig, posts die zo onduidelijk zijn geschreven dat ze meer vragen oproepen dan dat er zinnige antwoorden mogelijk zijn.
Net als ik al schreef, zonder inzicht te hebben in het dossier, kan niemand hier een zinnig advies op geven.
Is dus puur het afschrijven van frustratie en dat mag.
Ook dan ben ik van mening dat eventuele beschuldigingen onderbouwd moeten worden. Als ik naar deze post kijk zitten er meerdere, zeer zware, beschuldigingen in aan het adres van het UWV en haar medewerkers. Als je dat soort beschuldigingen zo stellig wil uiten mag daar best een goede onderbouwing bij gevraagd worden. Zonder onderbouwing heeft een topic als deze m.i. geen enkele toegevoegde waarde.

Georg88
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2019 13:04

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Georg88 »

Komkommertijd schreef:
25 nov 2019 10:41
Als je onterecht €10.000 terug betaalde en van 2004~2006 periode en nu pas komt is het lastig terug te halen.

De rest is te onduidelijk, en ja, iedereen maakte wel eens fouten, ook verkeerde aangifte van gewerkte uren is niet uit te sluiten dus ongeacht of UWV of de ZZPer een fout maakte, maar zolang laten lopen en nu pas reageren op een Forum...

Ze gaan echt niet elk persoonlijk probleem behandelen op TV, alleen als er vele Duizenden komen is er wel eens een oproep.
Radar, Kassa en Meldpunt doen dit wel vaker en ook " De Monitor¨ is een goed programma.

Een veel gemaakte fout is het Bruto uurloon dat een ZZPer rekende.
Als ik voor €60,50 een vakman inhuur per uur, is dat ex BTW nog maar €50,- en na aftrek alle kosten van de bestelbus, premies en zo bleef er Netto minder dan €17,- over!
Ja, als je als werknemer €50,- verdiende Bruto houd je meer over dan die €17,- maar daar gaat UWV wel vaker de fout mee in.
Als je als ZZP dus Zelfstandige werkte zijn alle aftrekbare kosten een ander verhaal dan Bruto Werknemer!

Ik weet dat UWV die vooral voor Werknemers werkte wel vaker hier de fout in is gegaan... en na zovele jaren is het lastig om alles te corrigeren. Hun advies, als je geen werkgever vind voor jezelf beginnen, ja dat roepen ze wel vaker en dan later niet het verschil weten... tussen Uurloon ZZPers en Bruto loon werknemers!
Lang slepend conflict en de terugvordering is inherent! Die is al verdampt en vanuit de politiek allerlei reacties want in Den Haag is mijn verhaal wel helder. Ik ken de programma's en Zembla heeft mijn dossier onderzoek waardig bevonden. Het verhaal is een aaneenschakeling gebleken van vele fouten UWV en status zeer schrijnend. Ik ben echter over inkomsten invullen geïnformeerd en geen uren. Maar prima dat u reageert hoor, ik weet dat ik niet fraudeerde met WW en het UWV zelfs nog het lef had in te vullen…belastingfraude. Dat pleegde ik nooit.

kuklos
Berichten: 9740
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door kuklos »

Georg88 schreef:
25 nov 2019 10:26
Moneyman schreef:
25 nov 2019 09:25
Voor de duidelijkheid: wil je vooral je verhaal kwijt, of verwacht je iets van de forumleden?
Ik denk dat het vooral helder is dat er binnen het UWV zaken gebeuren die nimmer recht doen aan burgers.
Het o.a. valselijk opmaken inspectierapport natuurlijk al helemaal niet.

Er zullen ongetwijfeld forumleden zijn en ik zag er een aantal die met het ZZP traject 2004 - 2006 te doen hebben gehad.
De bejegening hels die het UWV pleegde!

Ik ben denk ik de enige die door het UWV finaal foutief is voorgelicht met het invullen van inkomsten i.p.v. uren en indirecte uren.
Zijn er ZZP-ers hier die voorgelicht zijn over inkomsten invullen?
@Georg88, de vraag van Moneyman is zeer helder. Jouw antwoord daarop is totaal niet helder, net zoals je openingspost. Je hebt feitelijk de vraag van Monyeman ook niet beantwoord. Dus nogmaals de vraag: wil je vooral je verhaal kwijt of verwacht je iets van de forumleden?

Georg88
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2019 13:04

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Georg88 »

Cro schreef:
25 nov 2019 11:40
sake1987 schreef:
25 nov 2019 11:36
Cro schreef:
25 nov 2019 11:17


In principe ben ik het met je eens, echter is het daarbij wel van belang dat de informatie zo duidelijk mogelijk gemaakt wordt. Dit verhaal is bijvoorbeeld geen touw aan vast te knopen. Het is vooral een erg wollig verhaal met veel claims maar geen enkele inhoudelijke onderbouwing waardoor de claims niet te verifiëren zijn en er ook geen tot weinig advies gegeven kan worden.

Helaas gebeurt dit hier vrij regelmatig, posts die zo onduidelijk zijn geschreven dat ze meer vragen oproepen dan dat er zinnige antwoorden mogelijk zijn.
Net als ik al schreef, zonder inzicht te hebben in het dossier, kan niemand hier een zinnig advies op geven.
Is dus puur het afschrijven van frustratie en dat mag.
Ook dan ben ik van mening dat eventuele beschuldigingen onderbouwd moeten worden. Als ik naar deze post kijk zitten er meerdere, zeer zware, beschuldigingen in aan het adres van het UWV en haar medewerkers. Als je dat soort beschuldigingen zo stellig wil uiten mag daar best een goede onderbouwing bij gevraagd worden. Zonder onderbouwing heeft een topic als deze m.i. geen enkele toegevoegde waarde.
Dan zou ik documenten moeten toevoegen!
Dit kan uiteraard zonder naam medewerker UWV.
…dit heeft UWV niet naar waarheid opgemaakt…aan autoriteiten wekte het UWV een indruk!

https://www.dropbox.com/s/378fzgvaj8q8v ... A.png?dl=0

Maar ik kan u melden dat dit echt het UWV schreef:" 11-1-2012 "Er is in de communicatie, begeleiding en het scheppen van duidelijkheid naar meneer in het gehele traject een zeer schrijnende situatie ontstaan”.

Georg88
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2019 13:04

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Georg88 »

Moneyman schreef:
25 nov 2019 09:25
Voor de duidelijkheid: wil je vooral je verhaal kwijt, of verwacht je iets van de forumleden?
Ik wil het verhaal kwijt!
Kortweg wat het UWV mensen berokkend en de overheid mensen heel makkelijk als fraudeur wegzet.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Georg88 schreef:
25 nov 2019 12:01
Maar ik kan u melden dat dit echt het UWV schreef:" 11-1-2012 "Er is in de communicatie, begeleiding en het scheppen van duidelijkheid naar meneer in het gehele traject een zeer schrijnende situatie ontstaan”.
Ik lees hieruit dat het UWV u dus duidelijkheid heeft proberen te geven over de situatie. Uw verhaal is nogal warrig en zo schokkend is deze zin dus niet, omdat er meer uit te halen is dan enkel wat u stelt.
Ik zie hier enkel een screenshot waarbij er bij de status "Fraude belastingdienst" een melding "Ja" staat. Echter kun je hierop van alles concluderen maar dat zou voorbarig zijn, de status kan zoveel betekenen.

U stelt dat Zembla aandacht aan uw dossier heeft besteed, wat is hun conclusie en in welke uitzending is dit dan behandeld en welke resultaten had het?

De problemen bij de belastingdienst zijn ernstig maar staan natuurlijk geheel los van uw situatie, natuurlijk neemt dit niet weg dat ook bij het UWV dingen mogelijk niet goed kunnen gaan. Maar uit uw vehaal kan niemand dit opmaken.

Oblomova
Berichten: 323
Lid geworden op: 28 jul 2007 19:06

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Oblomova »

Cro schreef:
25 nov 2019 11:17
Oblomova schreef:
25 nov 2019 10:37
Moneyman schreef:
25 nov 2019 09:25
Voor de duidelijkheid: wil je vooral je verhaal kwijt, of verwacht je iets van de forumleden?
Dit forum lijkt me voor beide, samen of apart.
Het delen en mogelijk advies waar je wat mee kunt.
In principe ben ik het met je eens, echter is het daarbij wel van belang dat de informatie zo duidelijk mogelijk gemaakt wordt. Dit verhaal is bijvoorbeeld geen touw aan vast te knopen. Het is vooral een erg wollig verhaal met veel claims maar geen enkele inhoudelijke onderbouwing waardoor de claims niet te verifiëren zijn en er ook geen tot weinig advies gegeven kan worden.

Helaas gebeurt dit hier vrij regelmatig, posts die zo onduidelijk zijn geschreven dat ze meer vragen oproepen dan dat er zinnige antwoorden mogelijk zijn.
Ik kon er de hoofdpunten wel uithalen en het UWV heeft wat dat betreft een slechte reputatie.
Daar mag onze overheid ook weleens wat aan doen en niet nadat er eerst 8000 mensen in vernieling zijn gestort en Radar er aandacht aan besteedt.
Een verward lijkende post hoeft er niet minder urgent om te zijn.

Cro
Berichten: 2067
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Cro »

Oblomova schreef:
25 nov 2019 12:40
Cro schreef:
25 nov 2019 11:17
Oblomova schreef:
25 nov 2019 10:37


Dit forum lijkt me voor beide, samen of apart.
Het delen en mogelijk advies waar je wat mee kunt.
In principe ben ik het met je eens, echter is het daarbij wel van belang dat de informatie zo duidelijk mogelijk gemaakt wordt. Dit verhaal is bijvoorbeeld geen touw aan vast te knopen. Het is vooral een erg wollig verhaal met veel claims maar geen enkele inhoudelijke onderbouwing waardoor de claims niet te verifiëren zijn en er ook geen tot weinig advies gegeven kan worden.

Helaas gebeurt dit hier vrij regelmatig, posts die zo onduidelijk zijn geschreven dat ze meer vragen oproepen dan dat er zinnige antwoorden mogelijk zijn.
Ik kon er de hoofdpunten wel uithalen en het UWV heeft wat dat betreft een slechte reputatie.
Daar mag onze overheid ook weleens wat aan doen en niet nadat er eerst 8000 mensen in vernieling zijn gestort en Radar er aandacht aan besteedt.
Een verward lijkende post hoeft er niet minder urgent om te zijn.
Dan zien we dat denk ik anders, kan gebeuren.

Ik zie namelijk vooral veel ongefundeerde beschuldigingen, terwijl TS constant schrijft dat hij zaken "aantoont", terwijl er nergens iets aangetoond wordt in zijn posts. En laten er eerlijk zijn het zijn niet de minste zaken waarvan het UWV hier beschuldigd wordt, onder andere bedreiging, fraude, valsheid in geschrifte, het schenden van mensenrechten en zo nog tal van zaken. Nu kun je die ongefundeerde beschuldigingen inderdaad zien als "hoofdpunten", echter zonder onderbouwing hebben dit soort beschuldigingen dan wel "hoofdpunten" geen enkele meerwaarde.

Dit betekent natuurlijk niet dat er in de casus van TS niets foutgegaan kan zijn en dat het UWV al dan niet voor bepaalde zaken verantwoordelijk zou kunnen zijn. Echter is dat uit de posts van TS in de huidige vorm totaal niet op te maken.

Verder is het ook totaal irrelevant om die 8500 zaken omtrent kinderopvangstoeslag erbij te halen, daar heeft het UWV helemaal niets mee te maken.
Laatst gewijzigd door Cro op 25 nov 2019 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Radar »

Als je een bericht naar de redactie van Radar wilt sturen, kun je het beste een contactformulier invullen. Lang niet alle forumtopics worden door de redactie gelezen namelijk.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ZZP dossier, psychische schade, scheiding etc. door UWV veroorzaakt

Ongelezen bericht door Moneyman »

Georg88 schreef:
25 nov 2019 12:03
Moneyman schreef:
25 nov 2019 09:25
Voor de duidelijkheid: wil je vooral je verhaal kwijt, of verwacht je iets van de forumleden?
Ik wil het verhaal kwijt!
Kortweg wat het UWV mensen berokkend en de overheid mensen heel makkelijk als fraudeur wegzet.
Helder. Maar dan heeft het geen nut om op je verhaal te reageren. We kunnen er toch geen zinnig woord over zeggen.

Je kunt dan beter via het bericht hieronder Radar zelf benaderen.

Gesloten