Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Op 17,3 Km en ik heb een 57 jaren jonge Bus met 52 zitplaatsen, maar als ik de nu Asbestvrij gemaakte werkplaats voorzie van 52 op Marktplaats gekochte bedden...? wat doe ik dan na afloop met deze 2e hands zooi, kopen is al lastig, maar verkopen?

De Afterparty lukt nog wel, bierpomp staat er al... maar illegaal 1x dit uitvoeren?
De Setra overleeft de 52 feestende mensen wel maar wat gaat de burgemeester van een buurgemeente na afloop zeggen?
Als ik de bedragen mag geloven is zelfs een lading nieuwe Ikea bedden mogelijk... maar hoe kom je er later weer vanaf?

Eerst maar eens kijken of ze werkelijk zoveel geld bieden om in een Asbest vrij gemaakte verwarmde schuur te slapen!

Nijogeth
Berichten: 9965
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Fons, dat soort muzikanten zijn de gelukkigste, denk ik zomaar. Lekker met een grote band gigantische hits spelen, een hoop geld binnen harken, maar wel lekker zelf de boodschappen kunnen doen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Hoop klein geld binnen harken, en amper droog brood kunnen kopen.....
Een bus, apparatuur en kosten voor rijden en zo goed betaalde het ook weer niet.... vaak alleen vrijdag en zaterdag volop werk en de rest van week bedelen... dat is voor vele de harde waarheid.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wat een gezelligheid weer, zo her en der op het forum. Ligt het aan het weer of zo?

ZeerPrivé
Berichten: 5431
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Erthanax schreef:
14 dec 2019 22:05
Wat een gezelligheid weer, zo her en der op het forum. Ligt het aan het weer of zo?

Nee, iedereen is in opperbeste stemming vanwege de komende feestdagen. :mrgreen:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Nee, het ligt aan het vlees.

ZeerPrivé
Berichten: 5431
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Bob Schurkjens schreef:
14 dec 2019 22:07
Nee, het ligt aan het vlees.

Van vlees eten schijnt mijn inderdaad chagrijnig en lichtgeraakt te worden...

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Het viel me vanmiddag in de winkels ook al op. Een hoop drukte, gechagrijn, etcetera.

Even doorbordurend op een ander topic, want ik snap iets niet.
Erthanax schreef:
14 dec 2019 21:55
alfatrion schreef:
14 dec 2019 21:06
Ik laat niet over mij lopen, moederslink.
Dat zei Adriaan Roland Holst ook toen de gemeente Bergen een straat naar hem wilde noemen. Zonder "moederslink" natuurlijk.
Ik vraag me al een tijd in alle oprechtheid af wat nu de bedoeling van die zogenaamde Gaybrapaden is. Daar loop je toch overheen? Dan loopt je toch ook over het idee van homo-emancipatie heen? Ik snap dat niet...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Het zijn de donkere dagen voor de Kerst....één troost : na de 21e is de kortste dag weer voorbij.
Sint is voorbij , stress in de winkels , gesjouw met boodschappen , misschien toch ook geldzorgen , deadlines op het werk, vermoeide kindertjes , naderende " verplichte " Kerstbezoekjes, noem maar op.

Maar ik zit te genieten van mijn lichtjes , mn warme huis en mn heerlijke bed en mijn 2 poezenzusjes.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Kan je zelfs de gekke koeienziekte va krijgen.

ZeerPrivé
Berichten: 5431
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Even een oppeppertje voor ieders humeur. Hoewel ieders?.... https://nieuwspaal.nl/mam-hoe-lang-blij ... nog-leven/

ZeerPrivé
Berichten: 5431
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

moederslink schreef:
14 dec 2019 22:13
en mijn 2 poezenzusjes.
Helaas, hier niets meer; mijn laatste poezenmadam 10 dagen geleden in moeten laten slapen.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat mij betreft kunnen de 'feestdagen' niet gauw genoeg voorbij zijn. Dan gaan we langzaam aan weer naar het voorjaar toe, naar het licht en de warmte.

Vandaag had ik een flink stuk willen lopen, van Harderwijk naar Nunspeet, of een paar kilometer daarvoor nog. Maar het weer hield me toch maar binnen. Morgen wel er op uit: naar Dickens in Deventer, het zou goed weer worden. Heb er zin in!

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
14 dec 2019 22:20
moederslink schreef:
14 dec 2019 22:13
en mijn 2 poezenzusjes.
Helaas, hier niets meer; mijn laatste poezenmadam 10 dagen geleden in moeten laten slapen.
Oei, sterkte, ZeerPrivé! Dan wordt het allemaal toch heel anders in huis...

ZeerPrivé
Berichten: 5431
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Dank je, WA. Erg wennen zonder poezen door gaan.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

ZeerPrivé schreef:
14 dec 2019 22:20
moederslink schreef:
14 dec 2019 22:13
en mijn 2 poezenzusjes.
Helaas, hier niets meer; mijn laatste poezenmadam 10 dagen geleden in moeten laten slapen.
Oh , dat is erg voor je ! Triest hè een geliefd huisdier laten inslapen? Ik weet het.....

ZeerPrivé schreef:
14 dec 2019 22:16
Even een oppeppertje voor ieders humeur. Hoewel ieders?.... https://nieuwspaal.nl/mam-hoe-lang-blij ... nog-leven/
:shock: :shock:
Volgende week is mijn moeders sterfdag en ik mis haar, nog steeds .
Mijn zoon zei vd week nog, " mam je mag pas dood gaan wanneer ik 70 ben , dan kan ik het beter aan " , lief gezegd ☺.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

witte angora schreef:
14 dec 2019 22:12
Ik vraag me al een tijd in alle oprechtheid af wat nu de bedoeling van die zogenaamde Gaybrapaden is. Daar loop je toch overheen? Dan loopt je toch ook over het idee van homo-emancipatie heen? Ik snap dat niet...
Ik vind die naam ook al zo ongelukkig gekozen. Ik kan het niet helpen, maar ik moet denken aan een onderkledingstuk voor gay-mannen met "men boobs."

In China is Voorzitter Mao nog steeds mateloos populair en zijn beeltenis is op tal van voorwerpen afgedrukt. Posters, T-shirts, mokken, beeldjes, noem maar op. Tot mijn verbazing ook in een asbak, zodat bewonderaars hun brandende sigarettenpeuk in zijn gezicht kunnen uitdrukken :shock:

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Snap ik ZeerPrivé, dat had ik ook toen Aicha vorig jaar overleed. Inmiddels toch besloten weer aan een kat te beginnen. Misschien twee. Daar ben ik nog niet over uit. Enerzijds wil ik niet meer gebonden zijn door beesten. Anderzijds is het nu toch wel erg stil in huis. En dat laatste gaat me intussen toch wel tegenstaan.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

ZeerPrivé, moederslink, dat zijn minder leuke berichten. Sterkte!

ZeerPrivé
Berichten: 5431
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@moederslink: dan mag je dus nog gezellig een tijdje mee. Ja, iedere x weer afschuwelijk zo'n beestje wat je 100% vertrouwt weg te moeten brengen. Voelt alsof ik ze naar de slachtbank breng.

Plaats reactie