LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechtste beurt Braun organisatie
Slechtste beurt Braun organisatie
Slechtste service die je maar kunt bedenken van de Braun organisatie.
Aankoop ORAL-B PRO.7000 9-2-2017. Defect en ingeleverd via de winkel van BCC 7-10-2019. Via BCC reparatie kosten offerte ontvangen.
Ben zéér ontstemd over zulk soort reparatieofferte.
Aankoop: 134,00 €, reparatiekosten van de deze tandenborstel goed 2 1/2 jaar oud 125,76 €.
Geen enkele vorm van empathie/coulance van jullie organisatie mogen ontvangen.
Via BCC en rechtstreeks bij Braun mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Terwijl de reactie van een medewerkster van de service afdeling aangaf; Wat jammer om te horen dat u deze ervaring heeft meegemaakt. Ik kan begrijpen dat u hier niet tevreden mee bent, en ik heb uw feedback hierover dan ook alvast geregistreerd.
(medewerkster Ellen).
Voor mij geen Braun artikelen meer en zeker geen elctrische tandenborstel!
Aankoop ORAL-B PRO.7000 9-2-2017. Defect en ingeleverd via de winkel van BCC 7-10-2019. Via BCC reparatie kosten offerte ontvangen.
Ben zéér ontstemd over zulk soort reparatieofferte.
Aankoop: 134,00 €, reparatiekosten van de deze tandenborstel goed 2 1/2 jaar oud 125,76 €.
Geen enkele vorm van empathie/coulance van jullie organisatie mogen ontvangen.
Via BCC en rechtstreeks bij Braun mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Terwijl de reactie van een medewerkster van de service afdeling aangaf; Wat jammer om te horen dat u deze ervaring heeft meegemaakt. Ik kan begrijpen dat u hier niet tevreden mee bent, en ik heb uw feedback hierover dan ook alvast geregistreerd.
(medewerkster Ellen).
Voor mij geen Braun artikelen meer en zeker geen elctrische tandenborstel!
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Tja, als dat nu eenmaal de reparatiekosten zijn. De tandenborstel is ruim 2,5 jaar gebruikt en valt niet meer onder de garantie.
Vindt het een beetje onzinnig om dan te zeggen: voor mij geen Braun artikelen meer.
Vindt het een beetje onzinnig om dan te zeggen: voor mij geen Braun artikelen meer.
moederslink
vindt dit leuk
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Vrij normaal dat reparatiekosten bij producten in deze prijsklasse (en hoger) relatief hoog zijn. Die producten worden automatisch en ook nog eens in lage lonen landen geproduceerd, maar reparatie vindt in Europa plaats (vraag voor de gein ook eens bij je eigen werkgever wat een uur werk kost, ter relativering). Ieder ander merk zou hetzelfde handelen dus een beetje idioot om te zeggen dat je geen Braun meer koopt hierom.
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Dat laatste ben ik met je eens. Ik gebruik al tientallen jaren elektrische tandenborstels van Braun (heb nu zelfs exact dezelfde als TS gekocht in november 2014) en er is er nog nooit eentje kapot gegaan.
Ik zou eigenlijk wel willen weten wat er precies kapot is gegaan. Wordt hij bijv. niet meer opgeladen?
Lowieze
vindt dit leuk
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Ik heb een keer een Braun tandenborstel gehad die na bijna een jaar de geest gaf. Gemeld bij Oral-B, ik mocht de tandenborstel gratis opsturen en kreeg netjes een nieuwe toegestuurd.
Dus van een slechte service kan ik niet spreken.
Dus van een slechte service kan ik niet spreken.
-
- Berichten: 12311
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Buiten de garantie en zonder te weten wat er aan de hand is kan ook niet aangegeven worden of het artikel non conform was, of dat de schade door eigen schuld is ontstaan.m.conings schreef: ↑22 dec 2019 13:28Slechtste service die je maar kunt bedenken van de Braun organisatie.
Aankoop ORAL-B PRO.7000 9-2-2017. Defect en ingeleverd via de winkel van BCC 7-10-2019. Via BCC reparatie kosten offerte ontvangen.
Ben zéér ontstemd over zulk soort reparatieofferte.
Aankoop: 134,00 €, reparatiekosten van de deze tandenborstel goed 2 1/2 jaar oud 125,76 €.
Zo groot is mijn bedrijf ook weer niet om het een organisatie te noemen. Maar als het u blij maakt wil ik best wel even sorry zeggen.
Wat had u dan voor oplossing willen hebben?m.conings schreef: ↑22 dec 2019 13:28Via BCC en rechtstreeks bij Braun mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Terwijl de reactie van een medewerkster van de service afdeling aangaf; Wat jammer om te horen dat u deze ervaring heeft meegemaakt. Ik kan begrijpen dat u hier niet tevreden mee bent, en ik heb uw feedback hierover dan ook alvast geregistreerd.
(medewerkster Ellen).
Voor mij geen Braun artikelen meer en zeker geen elctrische tandenborstel!
Moneyman
vindt dit leuk
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Inderdaad netjes dat je zonder gedoe een nieuwe krijgt.
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Zo hé die vraagt wel de hoofdprijs voor deze OralB (ik heb er in 2014 € 149,- voor betaald) https://www.bol.com/nl/p/oral-b-smartse ... 030329512/
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Waarom niet? U heeft er bijna 3 jaar mee kunnen poetsen en ik neem aan minimaal 2x per dag.
Dat is dan toch een prima product?
Dat mag dan toch ook wel na bijna 3 jaar afgeschreven zijn?
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
En wie weet hoeveel personen dat ding dagelijks gebruikt hebben. Maar er zal vast vanaf het begin een gebrek aan zijn geweest.
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Welke vorm van empathie had u verwacht dan ?
Had u een rouwkaart verwacht omdat uw tandenborstel was overleden ?
Of had u geestelijke ondersteuning gewenst voor de verwerking van het verlies.
Kom op zeg, een tandenborstel is stuk na 2,5 jaar gebruik. Een tandenborstel.
Een stuk plastic met een motortje.
En u vraagt om empathie ?
U denkt toch niet echt dat een medewerker dat ook meent ? Dat is aangeleerd gedrag om te voorkomen dat de klant gaat klagen over het gebrek aan empathie wanneer ze hun zin niet krijgen.Wat jammer om te horen dat u deze ervaring heeft meegemaakt. Ik kan begrijpen dat u hier niet tevreden mee bent, en ik heb uw feedback hierover dan ook alvast geregistreerd.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Dat kan toch niet anders, omdat hij al na bijna drie jaar de geest geeft? Tandenborstels moeten toch veel langer mee gaan?
Moneyman
vindt dit leuk
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Ik had een goedkope van Kruidvat. Voor een habbekrats heb ik daar een jaar of tien mee gepoetst. Inmiddels poets ik alweer een jaar of vier met de tweede.
Maar ja, zo'n goedkoop ding heeft geen timer, alarm als je te hard drukt, of een app die aangeeft waar je moet poetsen. Dat moet je allemaal zelf doen. (Tien jaar lang )
Maar ja, zo'n goedkoop ding heeft geen timer, alarm als je te hard drukt, of een app die aangeeft waar je moet poetsen. Dat moet je allemaal zelf doen. (Tien jaar lang )
moederslink
en juliomariner
vinden dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Sta je dan ook op één been te poetsen?
Een geweldige evenwichtsoefening voor de wat ' oudere ' mens tijdens het poetsen.... doen!
Een geweldige evenwichtsoefening voor de wat ' oudere ' mens tijdens het poetsen.... doen!
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Hier hebben we maar liefst 10(!) van die elektrische borstels. En er zijn er al net zoveel stuk gegaan. Voornamelijk omdat de badkamertegels redelijk destructief van aard zijn. Eentje is getest door Colossus, een kruising Bordeaux en Rottweiler. Die vond om een vreemde reden de OralB tandpasta erg, erg lekker. Dat daaronder nog een poetsapparaat zat, boeide em niet zo.
16again
, Moneyman
en moederslink
vinden dit leuk
Re: Slechtste beurt Braun organisatie
Nergens blijkt uit of dat advies wel of niet gegeven is. En gezien de casus kan iedereen die keus ook vrij makkelijk zelf maken...