Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Petmen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 dec 2019 10:01

Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Petmen »

Ik kreeg afgelopen maandag de onderstaan de mail. Waar ook een link is toegevoegd.
Mijn vraag is, moet ik dit gaan doen of niet.

Zoals u bekend hebben wij de Staatsloterij namens u gedagvaard vanwege de misleidende mededelingen/het bedrog van de Staatsloterij in de periode 2000 tot en met 2007 en de Koninginnedagloterij 2008. In deze procedure vorderen voor u als individuele deelnemer uw inleg met rente en kosten terug.

Helaas is die procedure niet ontvankelijk verklaard. In theorie kan die procedure nog jaren voortduren doordat de procedure wordt terugverwezen en dergelijke. Daarom gaan wij nieuwe procedures inzetten om de kansen te vergroten. Wij beschouwen het als onze verplichting om voor u werkelijk alles te doen om de Staatsloterij ofwel de Staat te dwingen tot het betalen van ten minste een reële compensatie.

Bij deze nieuwe machtiging kunnen wij u bijstaan op basis van een normale volmacht. Verder vervalt daarbij dat wij bij uitsluiting van u bevoegd zijn u te vertegenwoordigen. U bent dan ook de eiser in dat geval en niet Loterijverlies. Loterijverlies staat u alleen bij op basis van een volmacht met recht tot vervanging. Gezien wij eerder van de Staatsloterij hebben kunnen winnen tot aan de Hoge Raad (die zaak werd namelijk feitelijk gevoerd door Loterijverlies.nl B.V.) en daardoor alle ins en outs kennen heeft dit normaal gesproken een goede kans van slagen.

Afgezien van het (eerder) overeengekomen no cure, no pay percentage en het betaalde inschrijfgeld rekenen brengen wij voor deze procedure niks in rekening.

Wij willen u vragen dit liefst uiterlijk voor volgende week vrijdag digitaal te accorderen zodat wij zo spoedig als mogelijk de Staatsloterij kunnen dagvaarden.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als ze in jouw naam gaan procederen, ben je ineens hoofdelijk aansprakelijk voor de proceskosten - die gigantisch kunnen oplopen. No way dat ik hieraan mee zou doen.

16again
Berichten: 16033
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door 16again »

Als dat zo is, dan zou het die verliesclub sieren als ze dat duidelijk vermelden.
Er wordt nu gesuggereerd dat er geen kosten zijn , buiten het no cure, no pay percentage en het betaalde inschrijfgeld

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar er staat dat ‘ZIJ’ verder niets in rekening brengen. Maar hoevelen zullen er helaas intrappen?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door tttlocke »

Binnenkort Loterijverliesverlies?

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door ruitenheer »

Er zijn een paar individuele procedures geweest de Staatsloterij, dit is de laatste uitspraak die op rechtspraak.nl staat. De anderen zijn gelijkluidend.
http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraa ... :2019:2532
5. De beslissing

De rechtbank

5.1.
wijst de vordering af;

5.2.
veroordeelt [de deelnemer] in de kosten van de procedure, tot op heden aan de zijde van de Staatsloterij begroot op € 1.712, te vermeerderen met de wettelijke rente vanaf de vijftiende dag na dagtekening van dit vonnis, als [de deelnemer] deze kosten niet voordien heeft vergoed, tot aan de dag van algehele voldoening;
Het risico lijkt me te groot voor de kleine kans op succes.

lordi
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door lordi »

Ik heb gisteren deze mail gehad maar hij blinkt uit in onduidelijkheid.
Zolang ik niet weet wat de gevolgen zijn als ik instem, doe ik er helemaal niets mee.

rvjapio
Berichten: 997
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door rvjapio »

Zie het antwoord van @lordi: Als u de gevolgen niet kunt overzien: Niet doen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door renewouters »

tttlocke schreef:
26 dec 2019 14:23
Binnenkort Loterijverliesverlies?
Ik ga morgen direct een nieuwe stichting oprichten. Mensen die zich 2 keer laten tillen, laten dat ook wel een derde keer gebeuren :-)

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Daar hoef je alleen maar een website voor te starten. Een veilige Ideal betaalmogelijkheid, meer is niet nodig om rijk te worden blijkbaar.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik heb deze mail ook gehad!

Maar... nog nooit in deze periode een lot gekocht!
Dus hoe komen ze aan me mail adres en als ik niets kocht kan ik toch ook maar liefst €0,00 terug krijgen!

Ik heb dit gezien, half gelezen en op Delete knop gedrukt.

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@komkommertijd

Maar het is toch volkomen logisch dat u die mail ook gehad hebt? :lol:

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door tttlocke »

Komkommertijd die een mail niet gehad heeft, dat zou pas nieuws zijn.

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door D1958 »

Heb die mail ook gehad....
Zo blij dat hun nu toegeven dat het niets is geworden...
En dat ik er nu af ben...

Echt niet dat ik hier aan mee ga doen... direct weggegooid...

Zoals @Lordi zegt... De gevolgen zijn niet te overzien en erg onduidelijk

16again
Berichten: 16033
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door 16again »

ruitenheer schreef:
26 dec 2019 15:15
Er zijn een paar individuele procedures geweest de Staatsloterij, dit is de laatste uitspraak die op rechtspraak.nl staat. De anderen zijn gelijkluidend.
http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraa ... :2019:2532
5. De beslissing
veroordeelt [de deelnemer] in de kosten van de procedure, tot op heden aan de zijde van de Staatsloterij begroot op € 1.712.....
Het risico lijkt me te groot voor de kleine kans op succes.
Ik ken het dossier onvoldoende....maar een dergelijk bedrag moet eenvoudig door de stichting zelf zijn op te hoesten, in een poging om in een individuele uitspraak het gelijk te halen.
Doel van die individuele zaak is immers het collectief belang van deelnemers: gunstige jurisprudentie verkrijgen.

Als TS zijnde zou ik dit niet zo maar af fakkelen, maar eerst even informeren wat de bedoeling is, en wat er gebeurt indien de
stichting aan kortste eind trekt.

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door ruitenheer »

16again schreef:
26 dec 2019 23:38
ruitenheer schreef:
26 dec 2019 15:15
Er zijn een paar individuele procedures geweest de Staatsloterij, dit is de laatste uitspraak die op rechtspraak.nl staat. De anderen zijn gelijkluidend.
http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraa ... :2019:2532
5. De beslissing
veroordeelt [de deelnemer] in de kosten van de procedure, tot op heden aan de zijde van de Staatsloterij begroot op € 1.712.....
Het risico lijkt me te groot voor de kleine kans op succes.
Ik ken het dossier onvoldoende....maar een dergelijk bedrag moet eenvoudig door de stichting zelf zijn op te hoesten, in een poging om in een individuele uitspraak het gelijk te halen.
Doel van die individuele zaak is immers het collectief belang van deelnemers: gunstige jurisprudentie verkrijgen.

Als TS zijnde zou ik dit niet zo maar af fakkelen, maar eerst even informeren wat de bedoeling is, en wat er gebeurt indien de
stichting aan kortste eind trekt.
Deze mail komt van de bv, niet van de stichting. De bv heeft de stichting opgericht omdat een stichting de oorspronkelijke procedure wel kon voeren en een bv niet. In de correspondentie is het echter altijd heel lastig of iets gedaan wordt door of namens de bv of de stichting.

Nate
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 sep 2018 08:40

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Nate »

Mensen niet akkoord gaan en ook niet de linkjes openen om te accorderen...,ze mogen ons niet meer vertegenwoordigen wat top is en eindelijk van die oplichter Ferdy af zijn.


Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
26 dec 2019 23:38
ruitenheer schreef:
26 dec 2019 15:15
Er zijn een paar individuele procedures geweest de Staatsloterij, dit is de laatste uitspraak die op rechtspraak.nl staat. De anderen zijn gelijkluidend.
http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraa ... :2019:2532
5. De beslissing
veroordeelt [de deelnemer] in de kosten van de procedure, tot op heden aan de zijde van de Staatsloterij begroot op € 1.712.....
Het risico lijkt me te groot voor de kleine kans op succes.
Ik ken het dossier onvoldoende....maar een dergelijk bedrag moet eenvoudig door de stichting zelf zijn op te hoesten, in een poging om in een individuele uitspraak het gelijk te halen.
Doel van die individuele zaak is immers het collectief belang van deelnemers: gunstige jurisprudentie verkrijgen.

Als TS zijnde zou ik dit niet zo maar af fakkelen, maar eerst even informeren wat de bedoeling is, en wat er gebeurt indien de
stichting aan kortste eind trekt.
Maar het is niet de stichting (en ook niet de BV) die in de kosten wordt veroordeeld: dat ben je zelf. Dan zou je moeten vertrouwen dat deze club het bedrag waarote jij veroordeeld wordt, voor jou gaat/ zal betalen. No way.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

redhead55 schreef:
15 jan 2020 00:32
Kijk, aan dit soort onzinnige zaken gaat het ingelegde geld dus op:
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... utton=true
Goed lezen. Dit betreft Ferdi R. /Stichting Loterijverlies / Loterijverlies B.V,
Fantastisch leesvoer. Als het niet zo triest zou zijn... Calimero ten top!

Gesloten