LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung belooft gratis keyboard

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
JanHoff
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2020 20:27

Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door JanHoff »

Het leek zo mooi een aanbieding van samsung om bij de aanschaf van een tablet gratis een keyboard mee te leveren. Mediamarkt gaf er hoog over op en prees dit product aan.
Het begon al toen ik het apparaat kocht. Het bleek dat het keyboard moest worden aangevraagd bij samsung
Oke dat moest dan maar. Het duurde in totaal meer dan twee maanden maar toen had ik eindelijk de bevestiging dat het keyboard verzonden zou worden
In december was dat nog niet gebeurd. Navraag bij samsung gedaan.
Het keyboard was niet meer voorradig dus ik kreeg het niet meer
Dus oke dan kunnen ze toch de waarde vergoeden. Maar nee samsung reageerde nu dat ik toch niet aan de voorwaarden had voldaan. Kul
Hierna meerdere keren gemaild maar nu geen reactie meer.
Het is om uit je vel te springen. Het gaat om 147 euro dus te weinig om een zaak te beginnen maar o zo frustrerend.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 jan 2020 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door sjohie »

JanHoff schreef:
01 jan 2020 20:53
Het leek zo mooi een aanbieding van samsung om bij de aanschaf van een tablet gratis een keyboard mee te leveren. Mediamarkt gaf er hoog over op en prees dit product aan.
Het begon al toen ik het apparaat kocht. Het bleek dat het keyboard moest worden aangevraagd bij samsung
Oke dat moest dan maar. Het duurde in totaal meer dan twee maanden maar toen had ik eindelijk de bevestiging dat het keyboard verzonden zou worden
In december was dat nog niet gebeurd. Navraag bij samsung gedaan.
Het keyboard was niet meer voorradig dus ik kreeg het niet meer
Dus oke dan kunnen ze toch de waarde vergoeden. Maar nee samsung reageerde nu dat ik toch niet aan de voorwaarden had voldaan. Kul
Hierna meerdere keren gemaild maar nu geen reactie meer.
Het is om uit je vel te springen. Het gaat om 147 euro dus te weinig om een zaak te beginnen maar o zo frustrerend.
Ik snap uw frustratie, maar ik neem toch aan dat ze wel een iets andere onderbouwing hebben gegeven dan dat ene woord?

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Blijkbaar heeft Samsung het voor de verkoop van hun spullen nodig om de haverklap allerlei cashback acties te organiseren, of ‘cadeautjes’ er bij te geven, maar regelmatig lees je toch op het net dat dat fout loopt. Dat ondermijnt toch wel hun naam.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ze beloven " Bij te leveren"

Ik zie pas 2 maanden later niet als bij maar na levering!
Ik zou de koop ontbinden wegens niet geleverd wat beloofd is.

Verder is €147,- wel erg duur, mijn kleinzoon heeft een merkloze Tablet met Action bordje, werkte ook perfect en gewoon uit voorraad, kosten nihil... minder als €10,- want hij had wisselgeld over!

josschoeber
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2019 07:36

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door josschoeber »

Prima geholpen door samsung. Ik had niet alle info opgestuurd maar kreeg een keurig mailtje. Daarna bevestiging dat alle info binnen was en t werd opgestuurd

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door berndv »

JanHoff schreef:
01 jan 2020 20:53
Het bleek dat het keyboard moest worden aangevraagd bij samsung
Dat is op zich niet vreemd, dat is namelijk bij veel merken de standaard procedure, het is ook geen actie van de winkelier, maar van de fabrikant, net als die cashbackacties.
JanHoff schreef:
01 jan 2020 20:53
In december was dat nog niet gebeurd. Navraag bij samsung gedaan.
Wanneer heeft u zich aangemeld en waneer heeft u de tablet gekocht?
JanHoff schreef:
01 jan 2020 20:53
Het keyboard was niet meer voorradig dus ik kreeg het niet meer
Het zijn vaak op=op acties
JanHoff schreef:
01 jan 2020 20:53
Maar nee samsung reageerde nu dat ik toch niet aan de voorwaarden had voldaan.
Was dat het enige wat ze zeiden? Of hebben ze ook aangegeven waarom u niet meer voldoet aan de voorwaarden?
JanHoff schreef:
01 jan 2020 20:53
Hierna meerdere keren gemaild maar nu geen reactie meer.
Het is om uit je vel te springen.
Sprong u ook al uit uw vel toen u meerdere keren gemaild heeft? Dat kan namelijk ook de reden van het uitblijven van een reactie verklaren.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als een winkel dit aanbied en niet duidelijk vermeld dat het een importeur actie met levertijd is?

Er word niets Bijgeleverd!
Dan is dat slordige info bij de verkoop.

Ooit zult U het beloofde geleverd krijgen verkoopt minder maar is wel eerlijker!

JanHoff
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2020 20:27

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door JanHoff »

Ik begrijp uit de reacties dat er vragen zijn over de gevoerde correspondentie
Daarom hierbij een kopie van de mail.
SAMSUNG
Beste Jan,

Hartelijk dank voor je geduld. Wij hebben voor je uitgezocht wat er mis is gegaan. Het klopt inderdaad dat je een goedkeuringse-mail van ons hebt ontvangen. Echter is bij nadere controle gebleken dat jouw aanvraag toch niet compleet was. Om die reden hebben wij je aanvraag wederom moeten afwijzen. Wij zijn inmiddels uit onze voorraad Keyboard Covers heen en kunnen wij je aanvraag hierdoor niet meer in behandeling nemen. Onze excuses voor het ongemak.

MIJN ANTWOORD

Uw antwoord is hoogst merkwaardig en in ieder geval onvolledig.

U zegt nu dat de aanvraag niet volledig was. Terwijl u dit eerder had gemeld. U heeft daarna niet meer gemeld dat deze onvolledig was. Dat zegt u nu pas zonder te melden wat er dan ontbroken zou hebben.

IK stel nu voor dat u het apparaat retour neemt. U heeft immers met valse voorwendselen mij tot aankoop aangespoord.

Mocht u geen redelijk voorstel doen dan zal ik het volgende in werking zetten.

Ik zal de consumenten programma’s, en de kanalen op sociale media van deze gang van zaken op de hoogte brengen.

Daarnaast ga ik de zaak aanmelden bij de rechtsbijstandsverzekering.

Triest maar het is niet anders.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Samsung zal jou ook geen Wasmachine, stofzuiger, telefoon of TV meer leveren, en vele lezers kiezen dan ook niet meer voor een actie.

Dat betekend hoge reclame kosten en vele die niets kopen, gelijk erbij of Doei, zullen de winkels niet leuk vinden.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door Revoked »

Dreigen met rechtsbijstandverzekering. Daar zullen ze hartelijk om lachen bij Smoesung.
Je hebt willens en wetens zèlf die telefoon gekocht, niemand heeft je gedwongen. Je rechtsbijstandverzekering doet hier helemaal niets mee, wellicht kun je een advocaat betalen en een strategie bedenken om je geld terug te krijgen. Nee heb je, ja wordt erg lastig.

16again
Berichten: 16101
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door 16again »

Ik zou aankloppen bij Mediamarkt, daar heb je immers een overeenkomst mee.
Keuze aan Mediamarkt laten: Of Mediamarkt dit toegezegde toetsenbord laten leveren, of dit gevalletje laten toetsen bij de geschillencommissie. En dan gaan voor ontbinden van de koop.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Het probleem is dat ze niet gelijk bijgeleverd hebben.

Bij de koop alleen een Tablet met belofte van toetsenbord, maar onder voorwaarden.
Je had toen moeten weglopen en weigeren.

Maar eerst goedkeuren en later, je voldoet niet aan de voorwaarden?
Daar is bij rechtszaak gehakt van te maken.

Ik denk dat niet MM maar Samsung een fout maakte, met bewijs van goedkeuring en nu zonder duidelijke opgave wat je fout hebt gedaan afwijzen lijkt me goed voor de echte Juristen hier.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door witte angora »

Dag Jan,

Even een heel simpele vraag. Gaat het nu om een keyboard, zoals gesuggereerd wordt, of om een keyboard cover (dus een beschermhoes) zoals in de door jou geciteerde mail van Samsung staat?
JanHoff schreef:
04 jan 2020 20:18
Wij zijn inmiddels uit onze voorraad Keyboard Covers heen

ZeerPrivé
Berichten: 5445
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Samsung belooft gratis keyboard

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
05 jan 2020 14:58
Dag Jan,

Even een heel simpele vraag. Gaat het nu om een keyboard, zoals gesuggereerd wordt, of om een keyboard cover (dus een beschermhoes) zoals in de door jou geciteerde mail van Samsung staat?
JanHoff schreef:
04 jan 2020 20:18
Wij zijn inmiddels uit onze voorraad Keyboard Covers heen

Het is zowel een cover als een keyboard https://www.samsung.com/nl/mobile-acces ... y-tab-s5e/

Gesloten