LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik kan je op basis van die link niet volgen is je standpunt.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:
21 dec 2019 15:03
Ik kan je op basis van die link niet volgen is je standpunt.
Heb je in die paar minuten alles dooorgelezen?

ZeerPrivé
Berichten: 5312
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Hypo63 schreef:
21 dec 2019 10:47
Samsung heeft in het verleden wel vaker laten zien dat zij sterk zijn in het houden van acties maar uitermate teleurstellend opereren in de afhandeling van de acties.
Een actie van Samsung zal mij in ieder geval niet over de streep trekken om een product van Samsung aan te willen schaffen.

Ik heb nooit problemen gehad met cashback acties van Samsung.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door tttlocke »

ZeerPrivé schreef:
21 dec 2019 15:26
Ik heb nooit problemen gehad met cashback acties van Samsung.
Heel goed voor u.
Dat doet mij denken aan de brievenrubriek van dat blad van de ANWB, de Kampioen.
Als daar een brief geplaatst werd van iemand die waarschuwde voor een gewiekste oplichtingstruc hem overgekomen tijdens vakantie in een Zuid-Spaanse stad, laten we zeggen Sevilla, dan stond er in het blad een maand later een brief van iemand die schreef: 'Ik ben ook in Sevilla geweest en mij is niets overkomen'.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:
21 dec 2019 15:04
alfatrion schreef:
21 dec 2019 15:03
Ik kan je op basis van die link niet volgen is je standpunt.
Heb je in die paar minuten alles dooorgelezen?
De adverteerder is niet T-mobile. Je krijgt X en Y bij de aankoop van Z. Je moet Z kopen en registeren en krijgt dan X en Y toegezonden. Ik maak nergens uit op dat het aanbod van de winkel uit X, Y en Z zou bestaan. Zie ook nog de voorwaarden.

Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Er staat ook duidelijk aangegeven dat Samsung er naar streeft binnen 6 weken te leveren. Dit kan dus ook gewoon langer duren. TS moet gewoon geduld hebben, denk ik.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:
21 dec 2019 15:38
Moneyman schreef:
21 dec 2019 15:04
alfatrion schreef:
21 dec 2019 15:03
Ik kan je op basis van die link niet volgen is je standpunt.
Heb je in die paar minuten alles dooorgelezen?
De adverteerder is niet T-mobile. Je krijgt X en Y bij de aankoop van Z. Je moet Z kopen en registeren en krijgt dan X en Y toegezonden. Ik maak nergens uit op dat het aanbod van de winkel uit X, Y en Z zou bestaan. Zie ook nog de voorwaarden.
Ja, dat is logisch, omdat je op de pagina van Samsung zit ;). Als je in de winkel van T-Mobile staat, heb je dit beeld niet.

In de voorwaarden vind je op diverse plekken ineens weer de lokale winkel terug, bijvoorbeeld als het gaat om voorraad: de voorraad in de bewuste filialen is dan ineens leidend. Vandaar mijn conclusie dat er geen eenduidige uitstraling is.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:
21 dec 2019 16:18
Ja, dat is logisch, omdat je op de pagina van Samsung zit ;). Als je in de winkel van T-Mobile staat, heb je dit beeld niet.
Ik weet dat beeld niet, omdat ik daar de reclame niet van heb gezien.

Moneyman schreef:
21 dec 2019 16:18
In de voorwaarden vind je op diverse plekken ineens weer de lokale winkel terug, bijvoorbeeld als het gaat om voorraad: de voorraad in de bewuste filialen is dan ineens leidend.
Samsung geeft aan niet verantwoordelijk te zijn als de winkel de telefoon niet in voorraad heeft. Die lijkt mij logisch.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:
21 dec 2019 16:54
Moneyman schreef:
21 dec 2019 16:18
Ja, dat is logisch, omdat je op de pagina van Samsung zit ;). Als je in de winkel van T-Mobile staat, heb je dit beeld niet.
Ik weet dat beeld niet, omdat ik daar de reclame niet van heb gezien.
Je legt mijn tekst verkeerd uit. Als je in de winkel staat, heb je niet het beeld van de pagina van Samsung, maar het beeld van de situatie ter plekke.
alfatrion schreef:
21 dec 2019 16:54
Moneyman schreef:
21 dec 2019 16:18
In de voorwaarden vind je op diverse plekken ineens weer de lokale winkel terug, bijvoorbeeld als het gaat om voorraad: de voorraad in de bewuste filialen is dan ineens leidend.
Samsung geeft aan niet verantwoordelijk te zijn als de winkel de telefoon niet in voorraad heeft. Die lijkt mij logisch.
Onjuist. Samsung geeft aan niet verantwoordelijk te zijn voor de voorraad van de actiematerialen in de verkooppunten. En dát is nu juist raar, als het een actie is die puur via Samsung zou lopen. Vandaar mijn eerdere conclusie dat er geen sprake is van eenduidigheid.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door alfatrion »

Samsung AV schreef:Deelname aan bepaalde Acties is alleen mogelijk bij aankoop van een bepaald actieproduct, zoals aangegeven in de Bijzondere Actievoorwaarden. (...) Dergelijke acties gelden zolang de voorraad strekt en Samsung is niet verantwoordelijk voor beschikbaarheid of voorraad van de actieproducten bij de deelnemende winkels.
Samsung BAV schreef:Galaxy S10, S10+, Note10 of Note10+
Het actieproduct is de telefoon.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ah, je hebt gelijk. Ik heb gevoelsmatig een ander uitleg bij de term “actieproduct”, maar had die definitie niet gecheckt.

Speedy123
Berichten: 1054
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Icasheb schreef:
19 dec 2019 14:43
In hun algemene voorwaarden lees ik het volgende betreffende een actie:

'Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen de 16 weken na het indienen van een geldige registratie, respectievelijk het
vaststellen van de winnaars in het geval van een wedstrijd, over te maken, af te leveren of persoonlijk aan de Deelnemer te
overhandigen. Wanneer het Voordeel een geldbedrag (cashback) is, kan dit alleen worden overgemaakt naar een
rekeningnummer binnen de Europese Unie. Wanneer het Voordeel een cadeau (product) is, kan dit alleen worden verzonden
naar postadressen binnen de Benelux'


We zitten nog bij lange na niet op de 16 weken.
`

Per email heeft Samsung bevestigd na registratie binenn zes weken te leveren.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Icasheb »

Speedy123 schreef:
29 dec 2019 01:31
Icasheb schreef:
19 dec 2019 14:43
In hun algemene voorwaarden lees ik het volgende betreffende een actie:

'Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen de 16 weken na het indienen van een geldige registratie, respectievelijk het
vaststellen van de winnaars in het geval van een wedstrijd, over te maken, af te leveren of persoonlijk aan de Deelnemer te
overhandigen. Wanneer het Voordeel een geldbedrag (cashback) is, kan dit alleen worden overgemaakt naar een
rekeningnummer binnen de Europese Unie. Wanneer het Voordeel een cadeau (product) is, kan dit alleen worden verzonden
naar postadressen binnen de Benelux'


We zitten nog bij lange na niet op de 16 weken.
`

Per email heeft Samsung bevestigd na registratie binenn zes weken te leveren.
Ik doe ook mee met een actie en in mijn mail staat: ' Goed nieuws! Je deelname aan onze *** promotie met registratienummer *** is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen 6 weken jouw cadeau te versturen.'

Zoals ik het lees proberen ze binnen 6 weken het cadeau uit te leveren en duurt het maximaal 16 weken.

De vorige keer was mijn cadeau er bij 8 weken.

Speedy123
Berichten: 1054
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Icasheb schreef:
03 jan 2020 14:08
Ik doe ook mee met een actie en in mijn mail staat: ' Goed nieuws! Je deelname aan onze *** promotie met registratienummer *** is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen 6 weken jouw cadeau te versturen.'

Zoals ik het lees proberen ze binnen 6 weken het cadeau uit te leveren en duurt het maximaal 16 weken.

De vorige keer was mijn cadeau er bij 8 weken.
Helaas is het nu negen weken geleden. Het streven is dus niet gelukt. Al die tijd heb ik ook niets meer vernomen van Samsung. T-mobile zou het uitzoeken, maar ook van hen verneem ik niets meer. Het is maar afwachten of de beloofde spullen nog komen of niet.

Lady1234
Berichten: 26916
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Lady1234 »

16 weken zijn nog niet voorbij.

Speedy123
Berichten: 1054
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Lady1234 schreef:
07 jan 2020 00:38
16 weken zijn nog niet voorbij.

Het streven was 6 weken, niet 16 weken. Zoals per email bevestigd door Samsung.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: T-mobile telefoon met actie van Samsung importeur

Ongelezen bericht door Icasheb »

Speedy123 schreef:
07 jan 2020 00:43
Lady1234 schreef:
07 jan 2020 00:38
16 weken zijn nog niet voorbij.

Het streven was 6 weken, niet 16 weken. Zoals per email bevestigd door Samsung.
16 weken staat in hun algemene voorwaarden. Dus meestal leveren ze binnen 6 tot 16 weken uit zou je kunnen zeggen.

Gesloten