LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Vanmiddag wou ik wat opzoeken (rond 2 uur), maar de site is nu nog steeds niet bereikbaar.

ING Groep N.V. [NL] https://www.westlandutrechtbank.nl/
Storing aan westlandutrechtbank.nl
Door een storing is westlandutrechtbank.nl momenteel niet of beperkt bereikbaar. Probeert u het later nog eens.
Werk aan de Winkel.png
(9.89 KiB) 4260 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
ING (en NN) daarentegen wel.

Meer mensen problemen met service van vroeg "o zo mooie" Vermogensbeheerhypotheek verstrekker (één WestlandUtrecht)?

Joepie

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat heeft de service van de bank te maken met de technische storing van nu? Schijnbaar een hardnekkige storing, dus later, of na het weekend nog maar eens proberen.

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Technische storing is natuurlijk onderdeel van service.

Maar goed, ik zocht dit:
In 2004:

Amstgeld wordt WestlandUtrecht Effectenbank. Er ontstaat één WestlandUtrecht, aanbieder van maatwerk in hypotheken en effecten.
https://www.westlandutrechtbank.nl/over ... edenis.htm

Dat is nu wel anders...
(vermogensbeheer is op een derde van looptijd van hypotheek eenzijdig beëindigd, zonder tussenkomst van onafhankelijk financieel adviseur en ING kijkt toe…)

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Joepie Joepie schreef:
03 jan 2020 21:14
Technische storing is natuurlijk onderdeel van service.

Maar goed, ik zocht dit:
In 2004:

Amstgeld wordt WestlandUtrecht Effectenbank. Er ontstaat één WestlandUtrecht, aanbieder van maatwerk in hypotheken en effecten.
https://www.westlandutrechtbank.nl/over ... edenis.htm

Dat is nu wel anders...
(vermogensbeheer is op een derde van looptijd van hypotheek eenzijdig beëindigd, zonder tussenkomst van onafhankelijk financieel adviseur en ING kijkt toe…)
Wat is nu uw doel van het topic, vragen waarom u niet op de site kan, wilt u weten hoe de service in het algemeen is, of hebt u een klacht omdat de hypotheek beëindigd is?

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Dank voor uw vraag ter verduidelijking van mijn vraag!!!
NeoDutchio schreef:
03 jan 2020 21:26
Wat is nu uw doel van het topic, vragen waarom u niet op de site kan, wilt u weten hoe de service in het algemeen is, of hebt u een klacht omdat de hypotheek beëindigd is?
Doel van topic tweeledig:
- Enerzijds mensen informeren over hetgeen in geconstateerd heb "WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar"
- En anderzijds mijn vraag in opening topic:
Meer mensen problemen met service van vroeg "o zo mooie" Vermogensbeheerhypotheek verstrekker (één WestlandUtrecht)?

(ik heb zelf idd ook een klacht over WestlandUtrecht (= ING inclusief NN), maar daarvoor ben ik voor Kerstvakantie reeds voor de 3de keer bij KiFiD geweest)

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Revoked »

Vind je het heel erg als ik concludeer dat hier gewoon geen touw aan vast te knopen is?
Wat wil je nou werkelijk en waarom zeg je dat niet gewoon?
Voor wartaal hebben we Komkommertijd, wellicht kun je hem een PB sturen.

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Ik wil graag andere slachtoffers van WU helpen!!! (beyond storing van internet site)

Zo duidelijk genoeg?

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hoe dan? Waarmee dan? En dat allemaal naar aanleiding van een website die stoort?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Joepie Joepie schreef:
03 jan 2020 21:43
Doel van topic tweeledig:
- Enerzijds mensen informeren over hetgeen in geconstateerd heb "WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar"
- En anderzijds mijn vraag in opening topic:
Meer mensen problemen met service van vroeg "o zo mooie" Vermogensbeheerhypotheek verstrekker (één WestlandUtrecht)?
Als iemand naar de site wil gaan gaat men niet eerst op internet zoeken. Een ander die de melding krijgt zal op een later moment weer terug komen. Storingen komen overal voor.
En service is een vrij algemeen begrip. Ik kan wel zeggen dat het kopje koffie niet lekker was bij mijn laatste bezoek, maar dat is niet het soort service waar u schijnbaar op zit te wachten.

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Moneyman schreef:
03 jan 2020 22:13
Hoe dan? Waarmee dan? En dat allemaal naar aanleiding van een website die stoort?
Bij indienen van klacht bij KiFiD (ik zie aan uitspraken aldaar dat meer mensen Klachten hebben en er bij KiFiD niet altijd doorheen komen).

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Joepie Joepie schreef:
03 jan 2020 21:43
- Enerzijds mensen informeren over hetgeen in geconstateerd heb "WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar"
Iedereen krijgt die onderhoudsmelding, dus beetje zinloos om mensen op een niet gerelateerd forum te gaan informeren voor iets wat ze zelf ook kunnen waarnemen.
Joepie Joepie schreef:
03 jan 2020 21:43
(ik heb zelf idd ook een klacht over WestlandUtrecht (= ING inclusief NN), maar daarvoor ben ik voor Kerstvakantie reeds voor de 3de keer bij KiFiD geweest)
Dat zegt natuurlijk weinig, was u de eerste twee keer niet in het gelijk gesteld door het KiFiD?

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

sylvesterb schreef:
03 jan 2020 22:26
Dat zegt natuurlijk weinig, was u de eerste twee keer niet in het gelijk gesteld door het KiFiD?
Van fouten kun je leren en ik bied anderen aan van mijn "fouten" te leren.

(al denk ik dat KiFiD meer fouten heeft gemaakt dan ik, maar eind goed = alles goed...)

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door kweenie »

Ergo, een willekeurige situatie aangrijpen om weer eens een topic over je persoonlijke vete met Westland Utrecht te openen.

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Haha, daar wou ik het nu niet inhoudelijk over hebben, maar snap wel dat jij het zo leest.

Zo gewenst zal ik hier wel naar de aanstaande uitspraak verwijzen, ter lering en vermaak.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dan heeft dit topic toch mooi effect gehad. Dat zal ze leren daar bij WU

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Joepie Joepie schreef:
03 jan 2020 22:52
sylvesterb schreef:
03 jan 2020 22:26
Dat zegt natuurlijk weinig, was u de eerste twee keer niet in het gelijk gesteld door het KiFiD?
Van fouten kun je leren en ik bied anderen aan van mijn "fouten" te leren.

(al denk ik dat KiFiD meer fouten heeft gemaakt dan ik, maar eind goed = alles goed...)

Welkom in de wereld van hypotheeknemers en instituten. Wat moeten "we" (incl. mijzelf?) nu leren??

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Fiesiekus schreef:
04 jan 2020 11:53
Welkom in de wereld van hypotheeknemers en instituten. Wat moeten "we" (incl. mijzelf?) nu leren??
Natuurlijk zeg ik niet dat ik nu alles weet, maar een paar dingen heb ik echt wel geleerd.

Bij een klacht over een complex financieel product via tussenpersoon:
- Stel direct alle betrokken financiële partijen verantwoordelijk (bijv. Hypotheek verstrekker en Vermogensbeheerder en/of Verzekeraar, maar ook tussenpersoon), vraag bij alle partijen formeel het dossier op en leg alle communicatie schriftelijk vast;
- Vertrouw geen van de betrokken partijen, niet je eigen tussenpersoon, maar ook zeker KiFiD niet (neem ook niks zo maar zonder sluitend bewijs voor waar aan – want iedereen zit er voor zichzelf);
- Wantrouw alle product en service veranderingen gedurende looptijd (ga er vanuit dat elke wijziging goed is voor een financiële dienstverlener en niet per definitie ook voor jou – hieruit kun je mogelijk ook leren wat er fout was aan het product en/of service);

Ik heb voorzitter van Geschillen Commissie van KiFiD ook gevraagd hoe zo’n klacht in te dienen, haar antwoord:
Dank voor uw bericht. Ik zal daar niet op ingaan.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Dankzij de oproep van Joepie gaan we het even massaal problemen en bleef die site door zware weekend gebruik storen!

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

jaja, al meer dan 900 kijkers binnen 1.5 dag!!!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: WestlandUtrecht Bank internet site niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Het is beter om in dit soort gevallen een mogelijkheid geven voor SMS bericht te sturen zodra het klaar is, dan krijg je niet vele die uren achterelkaar blijven proberen en zo een blokkade veroorzaken.

Gesloten