Werken afslankpillen echt?

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
LisaHornung
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2020 05:19

Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door LisaHornung »

Hoi iedereen,


2 van mijn beste vriendinnen hebben een paar maanden geleden dagelijks afslankpillen genomen. Volgens hun werkte het erg goed, ik zie ook dat ze flink afgeslankt zijn. Maar misschien kwam het doordat ze vaker cardio deden en minder calorieën aten.

Ik ben erg skeptisch over producten die helpen met afvallen.

Iemand hier ervaring met afslankpillen of andere afslankmiddelen?
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jan 2020 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link verwijderd

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het werkt perfect. Uw bankrekening zal er enorm van gaan afvallen. Maar even serieus, als overgewicht zo makkelijk te verhelpen zou zijn hadden diëtisten en artsen veel minder werk gehad. Natuurlijk werken dergelijke pillen niet.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door reggie2 »

Natuurlijk werken die pillen niet, je eetgewoontes en dergelijke veranderen. Misschien zelf cardio gaan doen?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door berndv »

LisaHornung schreef:
06 jan 2020 05:34
Ik ben erg skeptisch over producten die helpen met afvallen.
Ik ook. Simpelweg omdat de pillen in veel gevallen de reden voor het gewicht niet weghalen en alleen een tijdelijke oplossing bieden. Er zullen zeker pillen zijn waar je van kunt afvallen. Meestal verhogen ze de verbranding, waardoor je meer calorieën verbrandt dan wat je binnenkrijgt. Maar goed, op een gegeven moment zul je op een punt komen waarop je toch zult stoppen met de pillen, en dan? Dan komen de kilo's er weer gewoon bij aan, als er tenminste in de rest van je gewoontes niets is veranderd.

Beter is het om een dietist te bezoeken, sporten is tot op zekere hoogte ook een prima optie, hoewel spieren meer wegen dan vet, zal het in ieder geval een gezonde toevoeging zijn.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door mahadma »

Dat die pillen werken is in combinatie met die cardio en meer niet vast te stellen. Dus probeer zonder pillen af te vallen. De pillen verkopers kunnen van hun winst in elk geval goed en vaak uit eten.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door scontra »

Afslankpillen werken echt, echter alleen uw portemonnee zal er slanker van worden !
De portemonnee van de producent en de leverancier tieren er overigens welig bij, die hebben alleen maar voordelen bij/van uw afslankperikelen.

Overigens, moet je je wel afvragen of de geslikte preparaten wel zo goed zijn voor het lichaam Je kunt een producent van dat soort middeltjes niet enkel op z'n belofte en blauwe ogen geloven, al komen de meeste van die preparaten uit China en een Chinees heeft dan weer geen blauwe ogen. :wink:

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Weet u niet eens zeker of de pillen die u zelf verkoopt wel werken?

Wat sneu voor u dat de moderator goed oplette. Nu moet u iets anders verzinnen om reclame te maken.

Afvallen doet u door uw voedings- en bewegingspatroon blijvend aan te passen. Meer smaken zijn er niet.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik zou zeggen, een laxeer middel is voordeliger en wat je lichaam niet opneemt is ook pure winst!

Ja, ik moet dit wel antwoorden nu de Portemonnee die ik wilde al meerdere keren langs is gekomen.
Het zal zeker werken want dan heb je geld tekort voor de Big Mac en de Kilo Knaller Slagroom taarten...

Eet dus vooral geen Komkommer, want dat is water eten, met een beetje groen erbij! :mrgreen:

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef:

Maar misschien kwam het doordat ze vaker cardio deden en minder calorieën aten.

Niet misschien maar kwam door, en niet door die pillen. Die onzin is al vele malen bewezen. Bewegen en ander eetpatroon werkt 1000 maal beter dan die wonder pillen.

groeten Henk

LisaHornung
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2020 05:19

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door LisaHornung »

Bedankt voor alle reacties. Ik ga nu zeker geen aankoop doen van dergelijke afslankpillen, allemaal geld oplichting

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het dat vaak ook in 99,99% van de gevallen.

Nijogeth
Berichten: 9966
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Afslankpillen werken echt, zolang je alleen die pillen inneemt en niets anders.

Speedy123
Berichten: 1143
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Speedy123 »

LisaHornung schreef:
06 jan 2020 05:34
Hoi iedereen,


2 van mijn beste vriendinnen hebben een paar maanden geleden dagelijks afslankpillen genomen. Volgens hun werkte het erg goed, ik zie ook dat ze flink afgeslankt zijn. Maar misschien kwam het doordat ze vaker cardio deden en minder calorieën aten.

Ik ben erg skeptisch over producten die helpen met afvallen.

Iemand hier ervaring met afslankpillen of andere afslankmiddelen?

Dat ligt aan de ingredienten van de afslankpil. Tegenwoordig zit er voornamelijk caffeine in afslank pillen, deze verhogen de verbranding en helpen daarmee met afvallen. Het is vaak een combinatie, men slikt pillen, doet meer aan trainen en veranderd de eetgewoonte (na net twee uur zweten zullen de meeste geen big mac menu gaan eten maar liever gezond, je hebt niet voor niets net jezelf zitten afbeulen).

Dus ja, de pillen helpen echter het is maar een klein duwtje in de rug. Trainen en veranderde eetgewoonte helpen je meer.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Erthanax »

LisaHornung schreef:
06 jan 2020 15:00
Bedankt voor alle reacties. Ik ga nu zeker geen aankoop doen van dergelijke afslankpillen, allemaal geld oplichting
Heel verstandig, niet (meer) doen, want het is inderdaad allemaal "geld oplichting."

SunnyA.
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2020 19:10

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door SunnyA. »

De enige pillen die echt werken vallen onder de illegale drugs; speed bv maakt je hyperactief en neemt de honger weg.
Sloopt ook je lichaam; het is niet voor niets verboden en de bijwerkingen zijn niet gering.
Je kan er zelfs letterlijk dood door neervallen, vorige eeuw waren er mensen die naar Belgie gingen om het daar te kopen via een arts. Levensgevaarlijk!
Beter sterke zwarte koffie drinken om hongergevoel weg te drukken als het nog geen tijd om te eten is; dat helpt ook mee. Je gezondheid gaat voor; verboden middelen zijn dat niet om mensen te pesten maar om je te beschermen :wink:

Jewel123
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 apr 2022 20:47

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Jewel123 »

Ik weet wel zeker dat afvalpillen niet werken. Veel influencers op Instagram gaan een tijdje sporten, gezond eten en zeggen dan dat ze zijn afgevallen door die pillen. Daarna gaan ze weer ongezond leven en beginnen ze weer aan een nieuw verhaal waarin ze zogenaamd afvallen door pillen. Het is een rare wereld.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door kuklos »

Spam gemeld.

witte angora
Berichten: 30756
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door witte angora »

Je was me een halve tel voor.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Skinnylove is rotzooi en helpt je niet om af te vallen. Als je het koopt betaal je de hoofdprijs en het helpt je niet !

Trosradar heeft hier al een aantal onderwerpen aan besteed, Zie

https://radar.avrotros.nl/artikel/radar ... nzin-13273
https://radarplus.nl/afslankpillen/

Als je wilt afvallen, moet je minder calorieën eten en meer bewegen.

En als je dit probeert te verkopen via SPAM, dan is dit meestal misleiding of op oplichting gebaseerde rotzooi.

witte angora
Berichten: 30756
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat afvallen betreft: het is echt een kwestie van minder calorieën innemen dan je verbruikt. Dus minder/gezonder eten en meer bewegen. Een andere optie is er niet. Prima als maaltijdrepen/shakes/whatever dit tijdelijk kunnen ondersteunen. Maar behalve een verandering van leefstijl is er geen andere manier om de overbodige kilo's definitief niet meer terug te zien..

Plaats reactie