LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
petra1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2020 16:27

Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Ongelezen bericht door petra1978 »

Graag zou ik het volgende willen melden en ben erg benieuwd of hier meerdere meldingen over zijn geweest. Het betreft het volgende.

Op woensdag 15 januari heb ik een riem besteld via riemenzo.nl. deze zou na 1 a 2 werkdagen worden bezorgd. Normaal schiet ik niet zo snel in de stress, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik heb 2 keer een email gestuurd naar het bedrijf om te vragen waar mijn bestelling blijft. Ik krijg alleen geen reactie terug. Ook heb ik gebeld naar een telefoonnummer die ik vond op het internet. Dit nummer is niet meer in gebruik. Ook via messenger van facebook krijg ik geen contact.

Ik ben verder gaan zoeken op het internet en vond meerdere reacties van mensen  die wel betaald hebben, maar niks hebben ontvangen. Mijn riem kostte €25 euro. Het gaat me niet om het geld maar ik vind dit een erg vreemde situatie. Kunt u mij advies geven wat ik hier verder nog mee kan. Ik heb al via de bank geprobeerd om mijn geld terug te halen, maar dat kunnen ze niet doen.  Ben ik nu dan opgelicht? 

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat wel heel grappig is, is dat ik een typefout maakt bij het intypen van riemenzo.nl en per ongeluk rimenzo.nl typte. Waar kom ik terecht? Op een andere riemensite :mrgreen:

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ook grappig "bovenstaande telefoonnummer"...?
Contactgegevens van Riem & Zo

Stel gerust je vraag aan onze klantenservice. Hieronder vind je alle gegevens die je nodig hebt, ons adres, emailadres en telefoonnummer.

Contactgegevens
Riem & Zo
J.A. Thijmlaan 22
5051 MR Goirle
info[at]riemenzo.nl
KvK: 54570735​
Btw: NL140441591B01

Je hebt een email gestuurd en geen antwoord ontvangen?

Mocht je het contactformulier hebben gebruikt en nog geen antwoord hebben ontvangen, dan is het mogelijk dat je internet provider of je e-mail programma e-mail blokkeert van Riem & Zo of dat je je emailadres niet juist hebt ingevuld. Controleer of het emailadres klopt of raadpleeg de helpfunctie van je e-mail programma om te zien hoe je de instelling verwijdert welke zorgt voor blokkade van e-mail. Je kunt ons natuurlijk ook bereiken op bovenstaand telefoonnummer.
Ze hebben het webshop keurmerk op hun site staan, maar zijn daar in de zoekmachine niet terug te vinden. Reviews zijn erg oud of niet zichtbaar gemaakt.

Ik zou het nog even afwachten, maar heel betrouwbaar ziet het er allemaal niet uit.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dit staat in de algemene voorwaarden.


Riem & Zo
J.A. Thijmlaan 22, 5051 GR Goirle.
0031 +13 577 0773. Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 17.30 uur
[email protected]
KvK-nummer; 54570735
BTW-identificatienummer; NL140441591B01

Maar dat nummer is niet ingebruik.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het adres is een gewoon woonhuis. Je kunt ff gaan buurten maar ik denk niet dat je er veel mee opschiet ;)

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Ongelezen bericht door tttlocke »

Dat er riemen aan te pas komen zal best, maar was het niet een heel ander soort website?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ander adres, zelfde KVK en telefoonnummer.

http://www.allebedrijvenonline.nl/ir/we ... iem-zo.htm

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Ongelezen bericht door berndv »

Theotrucker schreef:
23 jan 2020 00:49
Ander adres, zelfde KVK en telefoonnummer.

http://www.allebedrijvenonline.nl/ir/we ... iem-zo.htm
Oude info, bedrijf is in 2013 al verhuisd wat ik zo kan zien.

Verder kan ik niet direct zien dat het een onbetrouwbaar iets is. Ziet er in ieder geval professioneler uit dan de gemiddelde aliexpress dropshipper. Wel vreemd is het keurmerk, waarvan ze claimen lid te zijn, waar ze niet op de lijst terug te vinden zijn.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Riemenzo niet bereikbaar na bestelling

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Lid geweest?
Telefoon opzeggen wegens 24 uren en 7 dagen gebeld te worden?

Gewoon mail sturen, ik had ook een Webshop, en telefoon ging er na 2 weken al uit!
06 nummer bleef geheim en dat werkte prima voor mijn nachtrust.

En na verhuizing je adres niet aanpassen, daar moet een riem overheen?

Gesloten