PostNL pakket kwijt

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Philo12
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jan 2017 16:37

Re: PostNL pakket kwijt

Ongelezen bericht door Philo12 » 07 feb 2020 15:20

Je betaalt al meer voor PostNl in vergl. met DHL e.d.
Het absoluut ergerlijkste is (en ik maak het voor de 3de keer mee) dat een pakket volgens de tracking is bezorgd
terwijl dat NIET het geval is. Terwijl ik er ook nog speciaal voor thuis was.

Geen briefje in de bus dat het misschien bij de buren is bezorgd.
Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Helpt me geen zier verder.
KLachtenafhandeling is absoluut knudde!

Wat is er logischer dan dat het pakket op track code alsnog tevoorschijn wordt gehaald en wordt afgeleverd?!

berndv
Berichten: 8025
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: PostNL pakket kwijt

Ongelezen bericht door berndv » 07 feb 2020 15:50

Philo12 schreef:
07 feb 2020 15:20
Terwijl ik er ook nog speciaal voor thuis was.

Geen briefje in de bus dat het misschien bij de buren is bezorgd.
Het lijkt wel een structureel probleem, dat misschien wel deels te maken heeft met het feit dat uw woning overdag niet bereikbaar is voor voertuigen.
Philo12 schreef:
07 feb 2020 15:20
Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Helpt me geen zier verder.
KLachtenafhandeling is absoluut knudde!
In principe zouden ze u maar 1 kant op hoeven te sturen, en dat is naar de verzender.

Philo12
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jan 2017 16:37

Re: PostNL pakket kwijt

Ongelezen bericht door Philo12 » 07 feb 2020 15:55

Nee, was op het volgens de tracking afgemelde tijdstip gewoon toegankelijk. Het is gewoon weg.
Ik heb bij PostNL melding gemaakt van kwijtraken of diefstal.

Het doelbewust afmelden bij de tracking doet het ergste vermoeden.

berndv
Berichten: 8025
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: PostNL pakket kwijt

Ongelezen bericht door berndv » 07 feb 2020 16:02

Philo12 schreef:
07 feb 2020 15:55
Ik heb bij PostNL melding gemaakt van kwijtraken of diefstal.
En wat heeft de verzender voor u gedaan? Het lastige is dat er een melding van aflevering is.

Philo12
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jan 2017 16:37

Re: PostNL pakket kwijt

Ongelezen bericht door Philo12 » 07 feb 2020 16:17

"Melding van aflevering"?... Zegt de bezorger dan. Maar ik heb er niet voor getekend.

Eenvoudig voor PostNL om de besteller te achterhalen... lijkt me.
Ik vind de klantenservice van PostNL STUITEND SLECHT!

Van mij mag die toko weggeconcurreerd worden.
Laatst gewijzigd door Philo12 op 07 feb 2020 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 15331
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: PostNL pakket kwijt

Ongelezen bericht door Moneyman » 07 feb 2020 16:18

Philo12 schreef:
07 feb 2020 16:17
Ik vind de klantenservice van PostNL STUITEND SLECHT!

Van mij mag die toko weggeconcurreerd worden.
Door al die concurrenten die met exact dezelfde klachten op dit forum voorkomen? :D

Plaats reactie