Reviews over app Vinted

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
ontopofit
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2019 16:54

Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door ontopofit »

Hallo,

Onder het motto een gewaarschuwd mens, telt voor twee

Was bezig met de "Vinted" app voor de verkoop van wat kleding, toen ik dacht "toch ff de reviews checken"

https://www.trustpilot.com/review/vinted.co.uk

Zo schrikbarend dat ik er iets meer ruchtbaarheid aan wil geven!

Reclame voor dergelijke sites zou verboden moeten worden!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door berndv »

Nobel doel. Echter zullen de mensen die zoeken naar reviews ook op trustpilot uit komen, en dit topic. Het grote gros zal pas kijken naar reviews als ze een slechte ervaring hebben. Helaas.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door kuklos »

ontopofit schreef:
04 sep 2019 17:00
Reclame voor dergelijke sites zou verboden moeten worden!
Roeptoeteren is makkelijk. Dus ik wil je uitdagen om het eens heel precies en concreet te omschrijven. Wat zijn "dergelijke sites"? Wat versta je precies onder reclame?

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Erthanax »

Gisteren zag ik op televisie een reclamespot voor dit platform, waarvan ik nog niet eerder gehoord heb. Wellicht doelt ontopofit op de reclamecampagne die gestart is.

Mijn klomp is nu overigens bijna gebroken. Nu is er een TS die vooraf verder kijkt dan zijn/haar neus lang is, die geen zaken wil doen op een platform met zeer slechte recensies, dat ter lering laat weten, en dan is het weer niet goed.

Nijogeth
Berichten: 9965
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik ken enkele mensen die het gebruiken. Nu snap ik niet zozeer wat het probleem is dat TS heeft, maar dat wordt ook niet duidelijk gemaakt.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als ik die reviews van de Engelse versie lees, dan begrijp ik TS wel dat hij/zij niet enthousiast is en anderen wil wijzen op het grote aantal zeer ontevreden gebruikers (het "ruchtbaarheid geven").

Het beeld dat oprijst uit Trustpilot is wel heel anders dan dat wat hier in de commercial wordt getoond. Dat iemand dan van schrik en verontwaardiging vindt dat dergelijke reclames verboden zouden moeten worden, vind ik "in het heetst van de strijd" ook niet onbegrijpelijk. Dat een dergelijk verbod niet mogelijk is, begrijp ik natuurlijk ook.

Een klacht bij de Reclamecode Commissie is wel mogelijk, maar maakt weinig kans van slagen, lijkt me.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door sylvesterb »

ontopofit schreef:
04 sep 2019 17:00
Zo schrikbarend dat ik er iets meer ruchtbaarheid aan wil geven!
Schikbarend? Er staan sinds 7 juli 2015 totaal 194 reviews. Volgens eigen zeggen hebben ze 20 miljoen gebruikers. Ziggo heeft 3,92 miljoen klanten en heeft 404 reviews op Trustpilot en scoort gelijk.

Waarom richt je nu op deze site ondanks dat je zelf geen enkele ervaring hebt? Zou je dan ook niet moeten richten op bijvoorbeeld Ziggo?
Erthanax schreef:
05 sep 2019 17:28
Als ik die reviews van de Engelse versie lees, dan begrijp ik TS wel dat hij/zij niet enthousiast is en anderen wil wijzen op het grote aantal zeer ontevreden gebruikers (het "ruchtbaarheid geven").
Hoe komt je op grote aantal zeer ontevreden gebruikers? Is 194 groot op x miljoen gebruikers?

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nee, die 194 is niet heel veel als er miljoenen gebruikers zijn. Maar als 85% het oordeel "bad" geeft, één ster, dan is dat toch niet best.
Great en excellent vormen samen 9%. Als er miljoenen gebruikers zijn, gaat het om honderdduizenden gebruikers. Slechts 17 daarvan geven blijk van hun tevredenheid. Dat doet mij vermoeden dat er inderdaad heel veel ontevreden gebruikers zijn.

Maar nogmaals: nu is er "eindelijk" een TS die zich vooraf informeert, krijgt hij toch weer een draai om zijn oren: hij roeptoetert maar wat, het gaat maar om een armetierige 194 reviews, man man man wat maak je je druk. Dat begrijp ik niet. Het is nooit goed, of het deugt niet; dat is mijn bezwaar.

Wat zou uw reactie geweest zijn als TS over twee weken zeer slechte ervaringen had gemeld? "Heeft u die reviews niet gezien?Had u die site niet gegoogled?" Of toch "Gunst wat vervelend, dat had u echt niet kunnen zien aankomen."

nicolesw1981
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 nov 2018 15:27

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door nicolesw1981 »

Ik heb laatst gebruik gemaakt van de Vinted app en dat ik enorm goed bevallen. Ik werd netjes op de hoogte gehouden tijdens het proces en had na de verkoop van een artikel binnen no time het geld op mijn rekening. En nee, ik werk niet voor Vinted maar vind dat positieve ervaringen ook gedeeld mogen worden:)

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door berndv »

tuurlijk is vooraf informeren altijd goed. Maar je moet wel weten hoe je de reviews moet wegen. En al helemaal als je er dergelijke uitspraken over doet in de trant van dat het bijna een criminele organisatie is en ze verbannen moeten worden.

Het ene bedrijf is actiever in het werven van reviews, vaak door klanten na aankoop uit te nodigen een review te schrijven. Dat doet niet iedere webshop. Gevolg is wel dat mensen met een negatieve ervaring eerder geneigd zijn om die spontaan te delen dan mensen met een positieve ervaring.

Ra da
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2019 10:32

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Ra da »

Weet iemand of je ook met een betaalapp kan kopen, want bij mij mislukt dat elke keer.

Ji_nious
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2019 00:38

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Ji_nious »

Hi guys,

Ik zag de reclame op tv over Vinted. Dacht meteen tjah zal ik het proberen of toch niet? Uiteindelijk in een moment van verveling toch maar de app gedownload. Ik dacht nog oh wat super handig! Makkelijk in gebruik no hassle dus gewoon proberen. Vervolgens heb ik mijn authentiek item gepost op Vinted. Echter heb ik dit item onder de normale tarief gepost omdat ik deze van de zijkant heb ingenomen. Vervolgens is het item verkocht en ik dacht oh ok so cool! Maar nadat de verkoper na 2 dagen de item niet als ontvangen markeerde en wel heeft ontvangen (via track en trace) dacht ik okay wellicht is ze dat vergeten? Koper reageert niet op mijn bericht en vervolgens aan vinted aangegeven dat het is aangekomen maar niet zo is gemarkeerd. Vinted support beaamde dit en gaf aan als de koper binnen 24 uur niet zou reageren dat zij deze als gemarkeerd zullen taggen. En zo geschiedde. Koper reageerde niet binnen 24 uur dus heeft vinted op mijn verzoek het item gemarkeerd als ontvangen. Ik blij maar dat was van korte duur.. opeens na 1,5 dag net voordat de betaling vrij zou komen krijg ik een bericht dat de koper een issue heeft ingediend zonder mij direct te benaderen en ik kon niks doen dan behalve wachten. Toen kreeg ik bericht dat item niet authentiek zou zijn volgens koper?! Ik dacht van huh lees ik dit goed???! Was helemaal verbaasd dat de koper dit makkelijk kon doen?! Na vited support ( die voor mijn gevoel een stelletje analfabeten uit Frankrijk leken) te hebben benaderd in het knippen-plakken-engels wordt er tot twee keer toe 2 diverse berichten aangegeven. Eerst moest ik het etiketje van het item tonen, ik thuis zoeken en gelukkig had ik deze dus ik deze als foto en bewijs opsturen. (Reactie op bericht van vinted: You have 24 hours to provide your buyer with a photo of the purchase receipt, the authenticity certificate, the item or the brand logo, patterns, seams, original packaging / dated code / serial number or any other relevant information that would prove the authenticity of this item). En dan werd er niet gereageerd? Ik dacht ok wat nu? Ik heb via support wederom benaderd met het verzoek waarom er nog steeds niet is gereageerd? Vervolgens krijg van support vinted: Julia ( de copy-paste-english I speak Frenlings girl) te horen eerst dat ik toch maar wat anders moet gaan doen namelijk: In order to prove the authenticity of the item, we kindly ask you to provide your buyer with a copy of your invoice of purchase or the certificate of the authenticity of the item within 24 hours. Ik dacht meteen van WTF nu moet ik verdomme een bon hebben waar mijn exvriend ja ja mijn exvriend het item voor me heeft gekocht?! Ik weet niet eens of hij dat heeft??! Ik vervolgens maar uit wanhoop en met name woede mijn ex benaderd en gevraagd om een bonnetje. Geloof me het was alles behalve aangenaam (nu verwacht hij een etentje met mij om even te kletsen, #GATVER was al blij dat het over was maar dat even ter zijde). Nou hoe keurig hij ook is bleek hij dat bonnetje nog te hebben ik super blij en dacht nou ik ga de koper lekker de grond induwen door dat als bewijs op te sturen naar haar en met het verzoek ik wil mijn truitje terug je bent het niet waard!! (Onaardig taalgebruik verwijderd ^SI) Nou ik heb het bonnetje MET ARTIKEL nummer van het item gestuurd en dacht ok zo krijg ik mijn truitje weer terug want hier trap ik niet meer in. Eindelijk bewijs ik dat het echt is en ook nog binnen 24/48 uur!! Maar dan ECHt tweedehands. Nu zijn we 3 dagen verder (!) en ik hoor maar niks terwijl ik ze 5 berichten na mijn bewijsvoering heb gestuurd????!!! Ik dacht huh zij EISEN van mij dat ik eerst binnen 24 uur moet reageren en daarna werd het 48 uur weer dan met andere voorwaarden (dat ik dus met een bonnetje moest komen). En nu heb ik aan alle voorwaarde gedaan en hoor ik niks terwijl de koper lekker aan het genieten is van mijn item?? Dit kan toch NIET???? Ik ben super pissed en al helemaal dat ik ben ingetrapt in de Vinted onzin want uiteindelijk hoe makkelijk het ook lijkt heb ik alleen verloren en niets mee opgeschoten. Nu heb geen geld en ook mijn item is weg.(Onaardig taalgebruik verwijderd ^SI)Ik snap nu wel dat Vinted bijna failliet ging.
Daarnaast heb ik ook de CEO ( hij is nederlands) via LinkedIn benaderd en gevraagd of dit normaal is dat oplichters verkopers oplichten en er lekker mee vandoor gaan. (Naam verwijderd ^SI) ik hoop dat je mijn klacht ook daadwerkelijk gaat oppakken. Want dit soort oplichting praktijken wordt niet echt gewaardeerd in Nederland. Dus pas aub en nee is nog steeds niet opgelost.

Groet,
Ji_nious
Laatst gewijzigd door Radar op 06 nov 2019 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd, onaardig taalgebruik verwijderd

Hazel80
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2019 14:51

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Hazel80 »

Ik raad iedereen heel erg aan VER uit de buurt te blijven van Vinted. Het is een broeiplaats voor oplichters en mensen die je om andere redenen armer maken. Nu drie keer iets besteld, helaas allemaal op dezelfde dag anders had ik het bij een keer gehouden.
Het blijft altijd een risico op afstand kopen, maar Vinted maakt het wel heel erg bont. Verkopers in het buitenland weten de mazen in de wet en maken daar flink misbruik van.

Drie items die allemaal anders dan vermeld aankwamen, laarzen in een andere maat, een paar schoenen waarvan de linker helemaal verkleurd en een kapot gescheurd overhemd met een heel sterk penetrante geur. Allemaal voor de prullebak. Overeengekomen met Vinted en verkopers dat het teruggestuurd zou worden, helaas met kosten voor mij. Met Post NL en DHL teruggestuurd, maar je track en trace loopt in de meeste gevallen maar tot de grens. Daarna is het einde zoek. Dat weten de verkopers en dus kunnen ze makkelijk claimen dat de goederen niet zijn aangekomen, of zoals een mooi had aangegeven dat het kapot retour is gekomen (JE HEBT HET KAPOT AAN MIJ GESTUURD!!). Vinted moet helaas altijd partij kiezen voor de verkoper. Verkopers zijn in het gelijk gesteld en heeft mij gefrustreerd achtergelaten.
Ik verbaas me niet eens over de zoveel slechte reviews, waar ik me wel over verbaas is dat er nog steeds geen collectief is dat Vinted gaat aanklagen. Er moet toch iets zijn als een controle op online verkoopplatforms? Zoiets als een keurmerk of een warenautoriteit die de gang van zaken beoordeelt op basis van alle klachten en de terugkoppeling vanuit Vinted. Als ik alleen al op de Facebookpagina kijk regent het klachten onder elk promofilmpje. Ze houden angstvallig de mogelijkheid om openbaar te posten dicht (niet zo vreemd, want meerdere sites doen dit). Maar nadat ik ook mijn klacht heb geuit onder een van hun filmpjes, zag ik dat het de volgende dag verwijderd werd. Je komt er NIET doorheen. Alles is in strijd met de voorwaarden zoals opgemaakt in hun terms & regulations. Ik sta hier echt versteld van. Marktplaats heeft soms zelfde issues, maar allles is volgens haar richtlijnen. Niets dat in conflict is met de richtlijnen of de voorwaarden die Marktplaats hanteert. United Wardrobe idem dito, je kunt het er mee eens zijn of niet, maar ze handelen conform de richtlijnen. Hier moet toch iets te doen zijn? Kom op alle hongerige advocaten (in spe)….als de Nederlandse Staatsloterij aangepakt kan worden, dan moet dit toch ook te doen zjin?

Critic_user
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2019 10:35

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Critic_user »

Ok.. dan even een andere visie.

Wij hebben Vinted een aantal weken geleden eens geprobeerd en een aantal artikelen geplaatst.
Slechts een een klein deel van wat er te koop staat i.v.m. De hoeveelheid werk.

Het eerste nadeel waar we tegenaan lopen is dat de ios app je alleen laat kiezen uit al je fotos wanneer je er voor kiest bestaande fotos te gebruiken. (Die hadden we immers al van de marktplaats advertenties)
Er is totaal geen mogelijkheid te sorteren of te zoeken, slechts bladeren door al je fotos tot je de juiste tegen komt.
Na een aantal advertenties hier maar mee gestopt, omdat het echt veel te veel tijd kost.

Nu, enige weken later zijn er ineens 2 artikelen verkocht. Iets van 8 euro binnen nederland, na diverse contact met de koper en 1x een paar schoenen naar frankrijk zonder enige communicatie (vreemd ?)

Toch besloten de proef op de som te nemen en door te gaan.
Beide pakketjes zijn de deur uit met rep. De dpd en dhl.

Kopers hebben netjes verzending betaald en labels worden aangeleverd.
Ideaal systeem, gewoon plakken en wegbrengen.

Na afgeven wordt er netjes een track/trace linkt in de app geplaatst als teken dat eea onder weg is.

Hoe het af gaat lopen laat ik nog weten, namelijk pas na proberen kan je oordelen.
Al geef ik toe dan blind een aar schoenen kopen zonder communicatie wel heel erg vreemd over komt.
De communicatie met de andere koper is meer in de trand van zoals dit gewoon is op marktplaats.

Wat ik niet gedaan heb, maar eigenlijk wel had moeten doen, is 30 fotos maken van het produkt tijdens het inpakken. Van alle hoeken, in de folie, in het doosje, met het label er op en op de counter bij het inlever punt.
Zo heb ik altijd een sluitend bewijsbaar verhaal naar vinted over de staat waarin ik het pakket heb aangeboden.
Dit kan ook nog handig zijn bij een transportschade discussie met de vervoerder.

Verder raad ik iedereen aan geen gebruik te maken van onbekende transporteurs maar alleen die hier in nl goed bekend staan en waar je ervaring mee hebt. Mogelijk wordt transport in het buitenland overgenomen door een andere partij, maar die verantwoordelijkheid ligt niet bij de verkoper.

Met betrekking tot review sites als trustpilot, die hebben een heel groot nadeel.
Het zijn vaak de klagende klanten die het eerste een review schrijven. Ik heb jaren in de badkamer artikelen gewerkt en aan iedereen gevraagd een revieuw op trustpilot te schrijven. Zeer tevreden klanten waar goed contact mee is zeggen dit te doen, maar doen het vaak niet of vergeten het.

Zodra er ook maar iets mis gaat klimmen mensen wel gelijk in een review en gebruiken dit als pressiemiddel om vaak onredelijke eisen kracht bij te zetten.

Los van zo een discussie is de verhouding positieve vs negatieve reviews dan ook altijd een beetje scheef. Zoals aangegeven 20m gebruikers en zo weinig reviews zegt niet veel. Zou het heel vaak fout gaat, dan zou ook het aantal reviews groter zijn geweest.

Een vergelijking met ziggo gaat niet helemaal op, dit omdat ziggo daadwerkelijk een logge partij is. Als het werkt hoor je niemand en als het stopt beginnen vaak de problemen. Voor een heel groot deel ook de schuld van de gebruiker overigens. Het probleem met ziggo is dat mensen met “kabel” vaak geen keus hebben.

Bij vinted is die keus er wel. Een beoordelingssysteem zoals bij ebay met verderzijdse beoordelingen op de site zelf is veel betrouwbaarder. Natuurlijk altijd op je hoede blijven voor oplichters, geloof me daar staat marktplaats ook vol mee, alleen meestal niet met kleding.

Dus het advies luid, jezelf indekken, na blijven denken, afspraken duidelijk vastleggen en communiceren met de koper of verkoper en jezelf goed indekken met foto/film materiaal zodat je iedere discussie kunt weerleggen.
Je zou zelfs je verzonden produkten nog kunnen sealen voor verzending in een zichtbare transparante zak bijvoorbeeld. (Grote diepvrieszak)

Binnen enkele dagen weet ik het resultaat van de 1e 2 verkopen via vinted. Ik zal tegen die tijd een update sturen en natuurlijk de bijbehorende review plaatsen op trustpilot.

Eerlijk is eerlijk.. als het goed gaat moet het vaker worden vermeld, gaat het vaker goed, dan vaker reviews schrijven. De klagers doen dat immers ook (terecht) maar de beeldvorming is vaak scheef.

Zijmo
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2020 16:27

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Zijmo »

Vinted gebruikt dubieuze methodes.
Paketten raken bij herhaling kwijt, hun support afdeling gaat er zogenaamd achteraan (geduld) en dan plots melden ze dat je hem kunt afhalen. Zowel bij koper als bij zgn. Retour blijkt pakket helemaal niet aanwezig. Maar als je wilt klagen blokkeren ze simpelweg de reactiemogelijkheid.
Ik heb 3 transacties geprobeerd, er is er 1 geslaagd en bij de andere twee is het pakket kwijtgeraakt. Geen kans op terugbetalen, zoals gezegd is er plots geen optie meer om contact op te nemen.
Blijf hier weg!

ontopofit
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2019 16:54

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door ontopofit »

Het is vrijwel 6 maanden na mijn eerste post over vinted en de start van hun campagne in Nederland

Een kleine zoektocht laat nu veel benadeelde Nederlanders zien op diverse sites zoals bv. klacht.nl, klachtenkompas, etc..

trustpilot nl-be 75% negatief
*caveat, het tellen van de reviews daar is echter absurd; de 12% positief komt van 2 gebruikers die samen 36 reviews hebben gegeven over diverse websites

In Duitsland werken ze onder de naam "kleiderkreisel" en daar is het verhaal exact hetzelfde 67% negatief

Ik blijf erbij
"gewaarschuwd mens, telt voor twee"

Envy!!!
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 feb 2020 23:11

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Envy!!! »

Ik heb ook wat spullen verkocht bij mij ging wel gelukkig wel goed! Maar het is zeer raar klanten service als je zelf wil posten binnen NL kost je 7,20 bij hun op de app staat 6,75 wat niet klopt!! Naar buitenland met track trace kost 13 euro aangetekend kost je 17 euro!! Ik heb deze aangekaart bij ze omdat ik oneindigheid kreeg met een koper.. je moet alles via hun website doen ook verzenden.. Prima!! Gedaan paar keer rare vragen van vrouwen gekregen zoals heb je bon ja!!! ( ik heb niet gratis gekregen duhh!!) terwijl ik alles op het advertentie zet!! Paar keer bod van mensen geaccepteerd maar vervolgens wordt niet betaald je krijgt geen verzend informatie!!! Je gaat 80 keer berichten sturen naar de chat!!! Elke keer een ander niemand weet wat!!! Ik ga niet meer kleding aanbieden via hun!! Aangezien dat te veel ellende is ontstaan in afgelopen dagen!! Lekker marktplaats = ALLEEN Ophalen!! Bij een bank afspreken zodra geld door de machine geaccepteerd wordt.. goederen mee geven!!! Bye Bye vinted!!!

Vsln
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2020 15:34

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Vsln »

Al deze slechte reviews verbazen mij. Ik heb hier inmiddels 6 items verkocht en bij 1 ging het fout. Het pakket was zoek geraakt bij DPD. Ik ben via de chat netjes te woord gestaan en het duurde even maar uiteindelijk hebben ze contact gezocht met DPD en bleek het pakket kwijt te zijn.

Ter compensatie heeft de koper zijn geld terug gekregen en heb ik ook gewoon mijn geld gekregen. Dit vind ik een super oplossing.

Alle andere verkopen gingen snel, zodra het pakket ontvangen was door de koper kreeg ik snel mijn geld. In het geval dat de koper lang deed over het aangeven of het product is zoals omschreven, kreeg ik iets later mijn geld. Je kunt ook over alles zeuren om het zeuren.

De risico’s van online kopen & verkopen zijn er nou eenmaal. In het geval van Vinted heb je denk ik als koper iets meer zekerheid dan als verkoper. Toch heb ik als verkoper alleen maar goede ervaringen!

Sophia01
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2020 16:13

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door Sophia01 »

Wij hebben een nieuwe leren jas verkocht via Vinted aan iemand in Frankrijk...
Deze koper stuurt een overbelichte foto terug zodat het leek dat hij verkleurd was (wat echt niet waar is).

Gezegd "stuur maar terug"...
Ook Vinted ingelicht...

Afijn, geen jas terug en geen geld ontvangen.

Stelletje oplichters zijn het!
Voor mij nooit geen Vinted meer!!

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Reviews over app Vinted

Ongelezen bericht door grun »

Envy!!! schreef:
11 feb 2020 23:24
Maar het is zeer raar klanten service als je zelf wil posten binnen NL kost je 7,20 bij hun op de app staat 6,75 wat niet klopt!! Naar buitenland met track trace kost 13 euro aangetekend kost je 17 euro!!
Als u het verzendlabel zelf thuis aanmaakt krijgt u korting en kost het maar 6,75 (in NL) en 13 euro (buitenland).
https://www.postnl.nl/versturen/pakket- ... versturen/

Plaats reactie